Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Kompis og jeg jobber på en COOP. Hadde trodd det var kjempe kjedelige greier men det var virkelig kjekt og lærerikt @ the same time. Nå vet vi hvordan er dagligvarekjede funker. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er alltid kjekt å prøve nye ting. ;) Holdt på i en logistikk bedrift selv som praksis, og jeg fant faktisk ut til min store overraskelse at det faktisk ikke var så gale allikevel. Tips: dersom en ikke liker å stå uten oppgaver hele tiden, bør en IKKE velge foto butikk!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Morn!

Morn sovet godt da

God morgen. :)

Morn liker du det er varmt

Nei det er altfor tidlig etter bare 6 timer søvn og den helvettes bikkja til naboen bjeffer jo hele tiden, eneste gangen den er i nærheten av å holde kjeft er om natta og det skal den være glad for.

Kan du ikke si til naboen din, og si til han be den helvettes bikkja hans holde kjeft da. :) Har en ide men den er så jevla stygg mott den hunden da, nei kommer ikke på trykk her sorry :cry:

Ummm...... :p

1621242.jpeg

Vansklig og lesse det bilde

Herlig å komme hjem fra jobb. Nå er det bare å slappe av og skrive en liten logg av hva som har blitt gjort i dag. :p

Sliten da etter jobben da

Kompis og jeg jobber på en COOP. Hadde trodd det var kjempe kjedelige greier men det var virkelig kjekt og lærerikt @ the same time. Nå vet vi hvordan er dagligvarekjede funker. :p

Har dere fått stått i kassen oxo :tease: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ser vist ut som Xbox One kommer til å bli en bra konsoll. Men PC blir det her i gården.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ikke det mest kreative navnet må jeg si...

Døds kreativt ass. Lenge leve Xbox One, must have (nooot).

Holder meg til PC og EyeFinity :3

Lenke til kommentar

Er alltid kjekt å prøve nye ting. ;) Holdt på i en logistikk bedrift selv som praksis, og jeg fant faktisk ut til min store overraskelse at det faktisk ikke var så gale allikevel. Tips: dersom en ikke liker å stå uten oppgaver hele tiden, bør en IKKE velge foto butikk!

Er ikke du et par år eldre en John Reese da :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er så. :)

Er ikke du et par år eldre en John Reese da :)

Jepps :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg har enda ikke forstått... Må man være alltid online for å kunne spille på xbox eller ble det avkreftet? :hmm:

Hørte ikke et ord om det. Men det blir sikkert som på Xbox 360, hvor det fleste tingene er online, men du fremdeles kan spille ofilne. Det var mange imponerende ting de viste frem, f.eks kan man se på en video, samtidig som man surfer på nettet. Og å gå over fra spill til TV f.eks er lynrask, akkurat like raskt som å skifte kanal på TVen.

Er litt interessant å tenke på at Microsoft skal ha hele 300.000 servere for Xbox One, så de investerer sinnssykt mye penger i denne nye generasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hørte ikke et ord om det. Men det blir sikkert som på Xbox 360, hvor det fleste tingene er online, men du fremdeles kan spille ofilne. Det var mange imponerende ting de viste frem, f.eks kan man se på en video, samtidig som man surfer på nettet. Og å gå over fra spill til TV f.eks er lynrask, akkurat like raskt som å skifte kanal på TVen.

Er litt interessant å tenke på at Microsoft skal ha hele 300.000 servere for Xbox One, så de investerer sinnssykt mye penger i denne nye generasjonen.

Det sies at det vil bli koder på hvert enkelt spill for å unngå at spillene kan bli videre solgt.

Da vil GameStop gå konk :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det sies at det vil bli koder på hvert enkelt spill for å unngå at spillene kan bli videre solgt.

Da vil GameStop gå konk :tease:

Jeg forstår ikke hvor folk har det fra, det var ikke snakk om det på streamen ihvertfall.

Linken Jokingnutria postet forklarte det ja.. -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...