Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Har hørt at allergier kan både komme og gå så håper den vil evt. forsvinne en dag. Sommer har blitt et helvete å vende seg til egentlig, må ha medisiner som nesespray og øyedråper som må tas hverdag. Men men, det skal ikke hindre meg i å nyte finværet. :)

Jepp, man kan vokse av seg pollen-allergi. Jeg fikk bekreftet pollen-allergi for 3-4 år siden og har hatt noen sesonger uten å merke noe til allergien. Dessverre er ikke dette en av dem. :hrm:

Men jaja, ser lyst på det, fikk nettopp innvilget en time ekstra på eksamen :D

Jeg har bjørk og gresspollen-allergi, så det varer ikke hele sommeren. Hvilke har du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Jepp, man kan vokse av seg pollen-allergi. Jeg fikk bekreftet pollen-allergi for 3-4 år siden og har hatt noen sesonger uten å merke noe til allergien. Dessverre er ikke dette en av dem. :hrm:

Jeg har bjørk og gresspollen-allergi, så det varer ikke hele sommeren. Hvilke har du?

Fikk også ekstra tid på eksamen, som om jeg liksom kommer til å bruke den når nesa og øynene har konkurranse om å få ut mest veske på kortest mulig tid.

Reagerer vel på det meste tror jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk også ekstra tid på eksamen, som om jeg liksom kommer til å bruke den når nesa og øynene har konkurranse om å få ut mest veske på kortest mulig tid.

Hmm.. du sier jo noe der, men satser på at jeg blir kvitt de fleste plagene innen eksamen som jeg har.......Tirsdag....sier vi....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er nå herlig å vite. Fikk bekreftet i fjor elns at jeg har gressallergi. Husker når vi var på hytta deres og faren din slo plenen... Fyfaen jeg ble sjuk da :hm:

Arbeidsuke! <3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det er nå herlig å vite. Fikk bekreftet i fjor elns at jeg har gressallergi. Husker når vi var på hytta deres og faren din slo plenen... Fyfaen jeg ble sjuk da :hm:

Arbeidsuke! <3

Du vet du kan få en sprøyte, slik at man er "allergifri", holder bare et år elns..

Lenke til kommentar

Reagerer vel på det meste tror jeg.

Har du det allergi bare på sommeren eller er det hele året du har det MTK??? :hm:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Fra i morgen av til fredag. Må skrive logg og arbeidsgiver må huke av på fredag om jeg hadde godt oppmøte, osv. Får ikke karakter, får bare godkjent eller ei. :p

Du vet du kan få en sprøyte, slik at man er "allergifri", holder bare et år elns..

Neeh, klarer meg fint med nesespray, øyedråper og salve. :p

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Har du det allergi bare på sommeren eller er det hele året du har det MTK??? :hm:

Vår til høst :hm:

Tror legen min sa det var 18 års-grense på det elns. Har med å være helt ferdig med puberteten.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvorfor et år? Pollensesongen er jo bare fra vår til høst uansett. Halvt år hadde holdt lenge men ville heller hatt det på tabletter enn sprøyte :p

Lenke til kommentar

Hvorfor et år? Pollensesongen er jo bare fra vår til høst uansett. Halvt år hadde holdt lenge men ville heller hatt det på tabletter enn sprøyte :p

Han skriver jo det ........Vår til høst........ jo hm har varmen tatt knekken på deg eller he he
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er ikke sikker på hva den heter.

Litt skummelt om den kan påvirke puberteten, men regner med at jeg ikke hadde fått den hvis den hadde slike virkninger :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Han skriver jo det ........Vår til høst........ jo hm har varmen tatt knekken på deg eller he he

Han skrev et år? Det er 12 mnder. :p

Nja, å sitte i 33C i 2 dager er faen ikke bra for noen. :p

Lenke til kommentar

Hvis det bare én sprøyte som erstatter alle medisiner og varer sesongen ut er valget LETT.

Pollensesongen kan vare fra Januar til begynnelsen av September, men det varierer litt etter klima og pollentype.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Pollensesongen kan vare fra Januar til begynnelsen av September, men det varierer litt etter klima og pollentype.

Ser du har peil ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...