MR SPEED Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Alle er så glade fordi det er varmt og vi klager Noen andre som ser på ESC? Mine favoritter er Malta, Ungarn og Hellas. Så litt i sted, for pc min var opp tatt med og kjøre Virus Scan da. Men etter på så jeg ikke mere da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Den er jo fin, men i spy with my little eye, salat! Itasalat, deg jo Endret 18. mai 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Lurer på og legge meg snart, jeg gjør en John Reese. da Hva er det jo det skal jeg skrive om hva er da jeg skal legge meg men venter med og legge meg da til etter på da Endret 18. mai 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Svetter i 30C, fysj. Spiller jeg Skyrim så bikker jeg nok 31C Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Nobody! Glemte Romania. Norge er ikke så ille heller da. Romania :O det var helt hysterisk morsomt Ingen favoritter i år, det var ikke noen som utmerket seg, men for første gang synes jeg Norge sin var bedre enn jeg har synes før… EDIT: faktisk likte jeg litt Irland sitt bidrag, vet ikke hvorfor, men de var litt bedre enn de andre… EDIT THE EDIT: Mafia-folka fra Hellas var best Endret 18. mai 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Nei, Ungarn Bli ferdig nå da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Romania :O det var helt hysterisk morsomt Ingen favoritter i år, det var ikke noen som utmerket seg, men for første gang synes jeg Norge sin var bedre enn jeg har synes før… EDIT: faktisk likte jeg litt Irland sitt bidrag, vet ikke hvorfor, men de var litt bedre enn de andre… EDIT THE EDIT: Mafia-folka fra Hellas var best Staph it Vegz Oblivion på max settings og 31C, blir jo faen ikke bedre. Svett gaaaaming Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Herregud, er det mulig.... http://www.youtube.com/watch?v=3XjgHEctcy0 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Det er amerikanere, ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen, i mitt hode så er 90% amerikanere dumme som brød, egentlig så er brød smartere så det er litt krenkende for brød sånn sett. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Gooood morning people of Disku! Nok en herlig dag, tror aldri jeg har stått opp så tidlig før… kl. 8 på en lørdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Gooood morning people of Disku! Nok en herlig dag, tror aldri jeg har stått opp så tidlig før… kl. 8 på en lørdag Hvis du sto opp kl 8 i dag så er det faktisk søndag. Lørdag var det i går. Good day peepz, koser meg i 30C som vanlig. Svett gaming skal det bli... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Morn godt og varmt , krabler litt her før jeg spiller resident evil 4 på wiiU da. Det er ca 27 varme grader her da er det uten vifte på da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Å legge seg 4 og stå opp 10 fordi du renner i svette er ikke godt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Å legge seg 4 og stå opp 10 fordi du renner i svette er ikke godt... I know that feel.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Å legge seg 4 og stå opp 10 fordi du renner i svette er ikke godt... Er ikke noe særlig moro når man ikke tåler varmen da, men jeg fant ut en ting få ned persienne ned ja ja du vet sikert det med persiene da og et pledd foran vinduet dit for holde varmen ute fra rommet ditt og la være og spille i den varmen prøve og spille mindre nå for pc din varmer opp rommet ditt. Du fest det pleddet med mange klyper ca 10 stk over der garndinene er da det helper litt da for varmen varmer opp rommet ditt når varmen kommer inn da I know that feel.. see over og gjør det samme som står der okej det helper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Har rullgardin, hjelper mot varmen det også Endret 19. mai 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Har to-tre ting for å dekke mot sola, men det hjelper ikke mye når den kommer opp 4-5 tida og lyser rett igjennom alt som er, klarte ikke å sovne før 6-tida i natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Det er amerikanere, ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen, i mitt hode så er 90% amerikanere dumme som brød, egentlig så er brød smartere så det er litt krenkende for brød sånn sett. Nei, amerikanerne er ikke kjent for å være intelligente nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 see over og gjør det samme som står der okej det helper ? Har rullgardin, hjelper mot varmen det også Me2. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 ? Me2. Har varmen tatt knekken på deg da, see under da Er ikke noe særlig moro når man ikke tåler varmen da, men jeg fant ut en ting få ned persienne ned ja ja du vet sikert det med persiene da og et pledd foran vinduet dit for holde varmen ute fra rommet ditt og la være og spille i den varmen prøve og spille mindre nå for pc din varmer opp rommet ditt. Du fest det pleddet med mange klyper ca 10 stk over der garndinene er da det helper litt da for varmen varmer opp rommet ditt når varmen kommer inn da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå