Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke lenge siden de sykla forbi her i glava tour. :p

Er jo en stund siden nå.

Jeg for min del hater alt med sommern, eneste jeg syns er bra er at man slipper å kle på seg mye, men det er altfor varmt, veps, mygg, ergo så kan man nesten ikke ha vinduet oppe når man sover, når det er varmt så er det JÆVLIG og du blir svett bare du trekker pusten.

Lenke til kommentar

Ikke lenge siden de sykla forbi her i glava tour. :p

Er jo en stund siden nå.

Jeg for min del hater alt med sommern, eneste jeg syns er bra er at man slipper å kle på seg mye, men det er altfor varmt, veps, mygg, ergo så kan man nesten ikke ha vinduet oppe når man sover, når det er varmt så er det JÆVLIG og du blir svett bare du trekker pusten.

Kjøpe deg is i butikken, eller lage selv som meg i fjor deven fikk testet ut tyrkisk pepper is sterk men jevla goooood is hum. Da er det is maskin jeg mener da :green: :green: :green: :green: :green: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

For å være ærlig så lo jeg litt :p

Forstår ikke hva som er morsomt med at noen stjeler slikt på en dag som 17. mai.

Lenke til kommentar

Se lyst på det, han blir jævlig god til å sykle på bakhjulet.

Men vi har 26,7 grader i skyggen just nu, så jada, maks hat sier bare jeg, godt når det blåser litt igjennom vinduet, men ja.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Så lukker du vinduet, springer ut av rommet og litt senere er det 30 grader.

Tja, jeg var kjapt oppe av stolen med headsettet i hånda og vifter med den andre mens jeg blåser og forteller vepsen at den kan ha seg unna, så lukker jeg vinduet litt, men det blir jo varmt så må det opp igjen.

Så jeg har utviklet en 6 sans for veps, verdens beste vekkerklokke btw, jeg våkner garantert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

25 grader er perfekt for meg, er ikkje noen fan av Norsk vær og temperatur. Stort sett er det bare høst og vinter her i Norge..

20c eller lavere er perfekt for meg. Liker bedre å fryse enn å koke.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...