Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Lol, mye sinte folk her.

Anyway, da er det bare å åpne lommeboka, skal vel ha en eller to stk du jokingnutria?

http://www.komplett....aspx?sku=782007

Har pre ordret allt

6000? :scared: Da bygger man heller en billig pc med en APU...

6000.kr kostet ps3 60.gb når den kom, men ps4 går need i pris da ved realse

Det er sånn ca det samme de kosta når ps1, ps2 og ps3 kom ut, dessuten så blir nok prisen noe justert som det også står på siden der, men om det er opp eller ned veit man jo ikke.

Syns nå ikke det er så galt hvis ps4 leverer det som ryktes og pris går også opp når man skal stappe mye inn i ett lite skall.

Riktig som du sier

Nei takk, PC her i huset. :p

Her oxo etter ps4, sommeren har kommet her yeah :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

CS:S i dag? :)

Kanskje..

Jeg angrer på at jeg ikke startet å se Red Dragon, i Hannibal trilogien, ødela litt å se den først etter de to første filmene..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Kjøp deg heller hodetelefoner og en egen mikrofon, f.eks DT770 og en blue snowball mike. Jaja, er jo dyrere, men.

DT770 Pro :love:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kanskje..

Jeg angrer på at jeg ikke startet å se Red Dragon, i Hannibal trilogien, ødela litt å se den først etter de to første filmene..

NVM, gidder ikke CS nå som jeg kjøper Skyrim. :p

Sett alle Hannibal-filmene, kjempe bra! Men jeg så dem i rekkefølge da, heh.

Skjønner ikke Hannibal-serien, merkelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sett alle Hannibal-filmene, kjempe bra! Men jeg så dem i rekkefølge da, heh.

Så du dem i rekkefølgen dem kom ut? Forstår meg veldig godt på filmene, men irriterer meg over at jeg ikke så Red dragon først, da det opprinnelig er den første boken (om du ikke tar Hannibal Rising med i den rekkefølgen, som jeg ikke føler har så mye med trilogien å gjøre).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Aha, du leste bøkene... Jeg har aldri vært den typen som har tålmodighet til å lese en bok.. xD

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg og Jani har blitt enig i at sommeren suger, han kan forklare hvorfor.

Suger det sier du okej, :hm: i fjor så var det ca 38 til 39 varmegrader inne her det var varmt fy faen :cry: :cry: da var varmere inne en utte 100% sant. Men være våken i 20 timer foran pc spille sitte her og sove bare max 4 timer da grunnen det er jevla varmt og sove, :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Kjøp deg heller hodetelefoner og en egen mikrofon, f.eks DT770 og en blue snowball mike. Jaja, er jo dyrere, men.

Er John Reese som skal ha de ikke jeg da, har du sovet dårlig grunn det er varmt da???
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Er John Reese som skal ha de ikke jeg da, har du sovet dårlig grunn det er varmt da???

Nei, har G930.

Lenke til kommentar

Sov helt forferdelig... skulle trodd det var tropenatt

Har vert trope natt et sted

Samma her. Våkna klokka 12 av at det rant svette fra meg :/

Digg med nyformatert PC.

Mth hør her du sove lite på på sommeren når du er exe når du er dritt trøtt da er det lætere og sove da og gå ut når det er virklig hot nesten trope sommer da blir det lettere takle varmen da etter på, før så lide jeg jevlige mye i varmen men nååå nei elsker jeg troppe sommer da men ikke før gjorde jeg det
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...