Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du later som om det er pent, men skylder på at kameraet fucker så vi ikke skal se hvor elendig det er ;)

:wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

:wallbash:

Kan jeg også bli med?

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Der :whistle:

Lenke til kommentar

Du later som om det er pent, men skylder på at kameraet fucker så vi ikke skal se hvor elendig det er ;)

Normalt pleier jeg ikke å blande meg inn, men herregud så du skal rakke ned på andre.. Føler du deg bedre med å rakke ned på andre? Er det så forbanna jævlig vanskelig å være glad på andre sine venger?

Det var godt å få ut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Venter bare på bildene :(

Prøver å få han til å poste de fortere.

Edit: La han seg? Logget av Skype.

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kommer ikke særlig kjappere ved at du rakker ned på noen nei.

Lenke til kommentar

Det er sånn ca det samme de kosta når ps1, ps2 og ps3 kom ut, dessuten så blir nok prisen noe justert som det også står på siden der, men om det er opp eller ned veit man jo ikke.

Syns nå ikke det er så galt hvis ps4 leverer det som ryktes og pris går også opp når man skal stappe mye inn i ett lite skall.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Vel, en TV, en telefon eller en laptop for den saks skyld kan ikke oppgraderes, men folk kjøper slikt for flere titalls tusen i året, så ser liksom ikke problemet sånn sett.

Ja takk, jeg er fult klar over at NOEN, ytterst få, laptoper kan oppgraderes og "bygges" selv, men er jo litt artig å se på.

Ser vel heller ikke hvorfor du skal oppgradere en ting som får "skreddersydde" spill/programmer og alle veit jo at du kjøper ikke en konsoll for å oppgradere den, PC har aldri vært billig selv om det har blitt billigere.

Men jeg som hadde planlagt å legge meg tidlig får vel gå nå, er jo tross alt tidlig på morgenen så jeg legger meg jo tidlig, tjohei.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Normalt pleier jeg ikke å blande meg inn, men herregud så du skal rakke ned på andre.. Føler du deg bedre med å rakke ned på andre? Er det så forbanna jævlig vanskelig å være glad på andre sine venger?

Det var godt å få ut!

Det blir ikke en spøk når nesten alle dine innlegg rakker ned på Kromskallen på en eller annen måte..

Tusen takk, aleksanderro! :)

Glad du faktisk tok initiativ for å prøve å få en slutt på dette, setter veldig pris på det. Samme til TMU as well.

Hvorfor han konstant skal rakke ned på meg, vet ikke jeg. Han har sikkert sine utallige med unnskyldninger som sier at det bare er en spøk. Å være frekk i kjeften mot en konstant er ikke en spøk, det blir nesten katagorisert som nettmobbing (mobbing over nettet) når det skjer flere ganger over tid med samme person. At han skal rakke ned på meg og andre medmennesker finner jeg motbydelig. Om han ikke skjerper seg med innstillingen sin så lurer jeg virkelig på hvordan han kan få jobb av arbeidsgiver med en slik innstilling.

Han vil aldri være glad på andre vegner, spesielt ikke meg. Alltids noe forbanna drit jeg får slengt i trynet, hver jævla bidige gang. Jeg er litt småfrustrert over at man kan være slik.

Prøver å få han til å poste de fortere.

Edit: La han seg? Logget av Skype.

De får du bare ikke. Om jeg ser forbedringer så kan jeg vurdere det. De andre skal få så mange de bare vil ettersom at dem faktisk klarer å oppføre seg.

Jeg logget ut fordi det var like før jeg tok kvelden.

Ha ha nå er du slem ha ha good morgen alle her

Good day to you as well, joking. :)

Nja, knust et par vegger i prosessen. :p

Kommer ikke særlig kjappere ved at du rakker ned på noen nei.

Stemmer, det er bare å garantere seg at man ikke får dem.

CS:S i dag? :)

Var ment som en spøk, ro ned.

Nei, det var neppe en spøk. Lei av at du konstant "spøker" med alle andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

6000? :scared: Da bygger man heller en billig pc med en APU...

Spill optimalisert for bare PS4 sin hw vil knuse den ikke-eksisterende APU PC-en din på spillytelse. Men den kan du ikke engang Skype eller gjøre skikkelig arbeid på.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Men PS4 slipper du å oppgradere, men så er foredelene med PC følgende.

- Du kan bruke den til MYE annet enn spill. De fleste må ha en PC om de har en konsoll.

- Du kan snakke med venner på en brukbar måte

- Du kan skrive til folk på multiplayer spill

- Grafikk

- Mus, tastatur og mye annet ekstrautstyr

- Flere skjermer

- Mye annet

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...