Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Gode (hmm, hva er godt med det) gamle Marius.. -.-

Ingenting godt med han. :p

Du er jævla treig, typisk Jan Egil.

Typisk meg? Hah :rofl:

Hvis du er slik så får du ikke noe bilde. :wee:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ingenting godt med han. :p

Han har nok mange gode sider, men er ikke så flink til å vise dem frem, ihvertfall ikke når det er mange som leser det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Stemmer nok det, og jeg synes det er synd. Han bør lære seg at å være grei mot folk gir en mange fordeler, istedenfor å oppføre seg som en tulling. Husker når jeg selv oppførte meg på en lignende måte, da var det veldig få som likte meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Men har du tenkt å legge ut bilder idag eller imorra?

Det blir nok i morgen. Kameraet vil ikke gi response når jeg kobler det i for en merkelig grunn. Er sikkert noe driver-skjit jeg må ha før det vil gi lyd fra seg. Men men, kan komme med noe i morgen også kan jeg evt. gi beskjed når dem er oppe. :)

Stemmer nok det, og jeg synes det er synd. Han bør lære seg at å være grei mot folk gir en mange fordeler, istedenfor å oppføre seg som en tulling. Husker når jeg selv oppførte meg på en lignende måte, da var det veldig få som likte meg.

Meget synd skal jeg si deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som har tips på hvordan å fjerne strømforsyningen til hovedkortet? Har ennå ikke klart å fjerne den kabelen, da den skaper enormt med rot..

Meget synd skal jeg si deg.

Sad indeed.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Du later som om det er pent, men skylder på at kameraet fucker så vi ikke skal se hvor elendig det er ;)

Men har du tenkt å legge ut bilder idag eller imorra?

Blir vel om 1 uke eller 2?

Noen som har tips på hvordan å fjerne strømforsyningen til hovedkortet? Har ennå ikke klart å fjerne den kabelen, da den skaper enormt med rot..

Da har du ikke prøvd nok, lirk den ut millimeter for millimeter.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du later som om det er pent, men skylder på at kameraet fucker så vi ikke skal se hvor elendig det er ;)

Jeg trenger ikke å late som jeg. Bildene kommer i morgen.

Kameraet fucker ikke, er bare at Windows ikke vil gjenkjenne det når jeg kobler det til.

Elendig? Neida, det er pent. Synes det er påtide vi faktisk får se hvor ræva din er. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...