meg0709 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Bare husk å bruk litt varmt vann. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Satan altså, H100 dryppet noe termisk pasta på den ene PCI Slot'en. Hva er det beste jeg kan bruke for å fjerne det? + Det ligger litt "smørt" rundt på CPU-sokkelen pga. elendige H100. Er det en pci-slot du bruker? Hvis nei; bare la det vær, sikkert ikke så mye... Du kan jo ta og så tørke av med papir... ligger det nedi selve pci-slot? hvis du skjønner hva jeg mener...? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Vel, nå har jeg den b2k dlcen ifra før, premium koster 449kr. Finnes andre plasser som selger Premium til mye billigere pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Godt jobba Jani! 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hvordan... Hvorfor rant pastaen? Venta du ikke 10-20min før du tok av H100'en? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Tyskland får låne av oljefondet til veier - aftenbladet.no For i bakvendtland der kan alt gå an. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Tyskland får låne av oljefondet til veier - aftenbladet.no For i bakvendtland der kan alt gå an. Den norske stat er en gjeng med tullinger dessverre, 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Tyskland får låne av oljefondet til veier - aftenbladet.no For i bakvendtland der kan alt gå an. Det verste av alt er at det ikke overrasker meg i det hele tatt.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Fy faen bra Android mobil er da :w00t: :w00t: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Godt jobba Jani! Takker. Ordner seg, var ikke mye det var snakk om så. Fikk renset termisk pasta fra CPU også, herlig. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Skulle legge meg og sove da, men da får info fra Windows Defender att Ad-Aware fra lavasoft er deaktivert av pc min og sletter det da etter på. Så jeg legger inn i gjenn Microsoft Security Essentials stedet da i pc Endret 16. mai 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Adaware er jo ikke antivirus program såvidt jeg vet. Det tar seg av ting som malware, spyware etc. Du trenger antivirus ved siden av, så bra du installerer det. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 http://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/05/16/stortinget-undergraver-den-norske-grunnloven Oh joy, ikke det man trenger å bekrefte ting man allerede viste, men ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Adaware er jo ikke antivirus program såvidt jeg vet. Det tar seg av ting som malware, spyware etc. Du trenger antivirus ved siden av, så bra du installerer det. Er ikke MSE rettet direkte mot virus, mens f.eks Malwarebytes er rettet mot Malware? Skulle legge meg og sove da, men da får info fra windows defenser att Ad-Aware fra lavasoft er deaktivert av pc min og sletter det da etter på. Så jeg legger inn i gjenn Microsoft Security Essentials stedet da i pc Vil anbefale å laste ned Malwarebyte (gratis). Har du MSE på PCen trenger du ikke Windows da det blir erstattet av MSE. EA går vist fra at man må skive inn en kode for å kunne spille multiplayeren til spill, bra! Endret 16. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) MSE er blant dei dårlege anti-virus programma du kan ha på PC'en... oppdagar ikkje like mykje virus. Kilde - [Erfaring] "Ah, da vert det endå lettare å spela MP på EA spel i cracka versjon" Endret 16. mai 2013 av WhatWorld Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 good morgen alle her, ang Malwarebyte så har jeg det see bilde dere Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 good morgen alle her, ang Malwarebyte så har jeg det see bilde dere 11februar ja, det var den gongen eg tipsa deg om å bruke det og du fant over 10 malware Hmm, la ikkje merke til før no at Windows 8 har fjerna moglegheiten til å velgje å setje pc'en i dvalemodus.... Hadde vore greit for å kunne sleppe å ha i ventemodus med bruk av straum når ein har lagt nøkkel verdi inn i registry om at den skal ta ein 'Run Once' på scriptet som er lagt inn for fyrste gongs oppstart... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Finner bare cracks til spill og programmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 MSE er blant dei dårlege anti-virus programma du kan ha på PC'en... oppdagar ikkje like mykje virus. Kilde - [Erfaring] MSE har funnet en god del virus hos meg, så jeg har bare positiv erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå