Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Har lekser men det er bare småtteri. Skal jobbe på min krigsavis også bygge PC! Gleder meg som en liten unger på juleaften nå ass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Alle som har Premium blir det, altså ikke noe nytt. :p

AWESOME :D Det viste jeg ikke, da er det en fordel med å ha premium :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva suger med Premium om jeg kan spørre?

Synes DICE burde holdt løftet sitt om at det ikke skulle være betalte maps..

R4 time, præææks.

Nice, du får poste noen bilder da :D

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Premium er egentlig tull, det som er av "verdi" der er jo at du kommer først i køen, men når 99% har premium så hjelper ikke det også at du fikk de nye DLCene 2 uker før alle andre, men det har liksom ingen å bety.

Ja, jeg veit at som premium member så får man tilgang til beta, men ingen veit hvor mye eller hvor lite enda, men det skulle bare mangle når de gir oss premium ting, er glad jeg kjøpte premium til halv pris, hadde ikke vært verdt det ellers.

Jeg skal faktisk kunne betale for maps, men ingen, absolutt INGEN har bruk for camo ting, det hjelper nada i spillet og jeg har aldri tid til å beundre camoen til de jeg meier ned med min panservogn uansett.

Men slik er det når de ikke lager ett bra nok spill fira begynnelsen av.

Jeg har vært stor fan av BF serien, inntil bc2 kom, da dabbet det litt av og når bf3 kom så mistet man bare troen og jeg snakker ikke om bugs, for det vil det alltid være.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg den b2k dlcen ifra før, premium koster 449kr.

Hvis jeg skulle kjøpt 4 dlc til 129kr så er det 516kr til sammen, så ca 70kr forskjell, ja, kjempe bra deal.

Skulle vært litt mer enig om man ikke har b2k ifra før.

Enesten måten premium er en god deal på er enten halv pris som jeg gjorde(selv da er jeg skeptisk) eller at du i starten brukte proxy å kjøpte den ifra india/brazil, da blei det va 160kr bare, men det vinduet blei stengt etter bare ett par dager, siden alt sprer seg som ild i tørt gresss på internet.

Sett bort ifra main spillet, som viser seg å faktisk være det beste alternativet, så er det bare b2k og aftermath som er verdt noe egentlig, jeg liker store maps, men i BF2 stil, ikke BF3 stil.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Har lekser men det er bare småtteri. Skal jobbe på min krigsavis også bygge PC! Gleder meg som en liten unger på juleaften nå ass.

Da jeg gikk på skolen hadde jeg løst og gi full faen i skolen og lækser da, men det er ikke lurt da. Jeg har gjort noe faen på skolen, da exe jeg trøkka en plastikk sprøyte med VANN i tryne på læren fy faen sinna han ble da :wallbash: ha ha ha moro var det da

Sykkelrittet som går på TV2 kom forbi huset mitt for ikke så lenge siden. Ufattelig mye oppstyr for et sykkelritt, men to helikoptre osv. :p

Begynnet i fredrikstad ca et sted, så purken stoppet mange biler for di som sykklet her da. Jeg kjøpte mat i rema da faen jeg ikke så de da :tease:

Blir vist en BF4 Beta tester! :D

P0O1kOp.jpg

Skal du kjøpe spillet da, frister det

Premium suger.

Hva er grunnen til det sugger da :dontgetit: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Satan altså, H100 dryppet noe termisk pasta på den ene PCI Slot'en. Hva er det beste jeg kan bruke for å fjerne det? + Det ligger litt "smørt" rundt på CPU-sokkelen pga. elendige H100.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...