Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Nja, er ikke mye å gjøre der så ja, spare strøm og sitte i mørket er nok det eneste å gjøre der.

Skal bygge vegger og fikse kjelleren slik at jeg får meg et eget gaming rom hvor jeg kan ha LAN osv. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Sparer strøm? :p

Jeg er flink til å spare strøm når det gjelder lys, men mamma skrur det bare på hele tiden :p
Lenke til kommentar

post-281153-0-72182800-1368574525.pngpost-281153-0-88723800-1368574101_thumb.png

Good morgen alle her, Kom på jeg måtte ha vann med meg da jeg kjører på rulleskjøter i varmen håper på trope varme da :dribble: :dribble: :dribble: . Kjøpte meg den her Camelbak Classic 2L Racing Red/Charcoal se bilde du :)

Ha ha siterer meg selv, :tease: skal si den sekken er jevla liten da som under armen da i lengde da

Årh, i morgen blir en awsm dag! Byggings, må bli ferdig med holocaust i dag!

Sms språk i dag da :)

Sitter i mørket.

streiker du i mørke nå, du begyner før de andre som skal streike. Se her Én million nordmenn kan miste strømmen

Sparer strøm? :p

Det blir streik i strømmen, så noe om det på tv i sted da Sympatistreiken blant 593 organiserte i EL & IT Forbundet kan føre til at 900.000 mennesker mister strømmen. Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Fikk hentet karbon stavene mine og den drikke sekken i dag :) , jeg har brukt lang tid på og hente det trude nesten det blitt sent til bakke nesten lol. :tease: Fikk epost i dag ang albue besttyelse som de ikke hadde mer i nett butikken da så jeg valgte i stedet noen andre da, jeg skal trene plz plz plz kom trope sommer her kommer jeg da yeah da :love: :love: :love: :love: og jeg fryser da en halv liter cola flaske med vann i 50% for hvis jeg heller vann i hele flaska da sprekker den da jo da i fryseren da :wallbash:

Veldig liten fare med plastflasker i fryseren, så du kan bare fylle den helt opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvorfor? Er heller reglene de må følge.

Politiet suger da de ikke får ting gjort. De prioriterer ting de ikke bør prioritere. F.eks prioriterer de ikke voldtekt.

Lenke til kommentar

Politiet suger da de ikke får ting gjort. De prioriterer ting de ikke bør prioritere. F.eks prioriterer de ikke voldtekt.

Jo de gjør det, men er ikke nok info om saken da og ikke nok penger oxo da Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Slike saker er dessverre ofte ord mot ord, og uten ordentlige bevis er det ikke så mye de kan gjøre.

I tillegg bruker de mye ressurser på en krig de aldri kan vinne. Krigen mot narkotika altså.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Slike saker er dessverre ofte ord mot ord, og uten ordentlige bevis er det ikke så mye de kan gjøre.

Stemmer, men de burde gjort en bedre innsats for å finne gjerningsmenn bak slike motbydelige forbrytelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...