Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er vel ikke han som har gjort noe, er vel heller at han har anmeldt noen?

Jepp, jeg anmeldte en som trakkaserte meg på det groveste, de hadde IP adressen hans, men mente det ikke var "nok" bevis til å finne den anmeldte..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da så. Er jo ikke sikkert eieren av IP-adressen er den som trakkaserte, er nok derfor de la bort saken kan jeg tro

Det er politiet, de henlegger alle saker før de har løftet fingeren*...

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ei ip adresse er ikkje nok bevis, kanskje om han har statisk ip sett ut frå nettleverandøren, men ei vanleg ip adresse er ikkje bevis på noko...

Stemmer, men politiet burde å kontaktet IS'en. Jeg tror saken kunne ha blitt avklart.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan man kan finne ut hva en sang heter? Irriterer meg grenseløst over at jeg ikke finner det ut. :hrm: Kan bare melodien, ikke teksten eller navn på artist.

Hva med og prøve og synge eller tralle litt av melodien ikke txt jeg men selve musikken der eller noe der, og legge det ut her i en video eller noe i den dur da kan hende noen vet hva sangen heter da. Husk mange kjanse tuller med deg da her sj3f vet ikke om de tuller med deg da, :hm:
Lenke til kommentar

Altså, du har jo soundhound or shazam, du kan jo sikkert nynne medodien eller noe, det funker jo aldri, men du kan jo prøve å gjøre det.

Hvis du ikke veit hvor sangen spilles da?

For da funker soundhound eller shazam utmerket.

Må riktig nok ha en smartphone og en av de to appene.

Hvis du hørte den på f.eks p4 på radio, så kan du gå inn på p4.no også søke i listene der med dato og klokkeslett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, nei dei er nok for opptatt med kaffi'en :)

Norges politi er rett og slett til å le av.

Lenke til kommentar

En liten gutt med tights :lol:

På musikkvideoen. Ikke helt hva jeg hadde hørt på men...

Hahah, jeg ble overraska over at det var en gutt som sang, aldri sett musikkvideoen da. :p Jeg liker så mangt av musikk, men lurte på hva den het, og det irriterte meg at jeg ikke visste, da jeg synes det var ganske fengende sang ;)

EDIT: Lol, da har jeg sett musikkvideoen. :green: Han er visst 12 år fra Finland også, hehe

Still; fengende sang... :ph34r:

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Så hyggelig å få vite. Og å skrive med Caps er det samme som å skrike..

Men så festlig.

God dag! Nå nærmer det seg et R4 :love:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Fikk hentet karbon stavene mine og den drikke sekken i dag :) , jeg har brukt lang tid på og hente det trude nesten det blitt sent til bakke nesten lol. :tease: Fikk epost i dag ang albue besttyelse som de ikke hadde mer i nett butikken da så jeg valgte i stedet noen andre da, jeg skal trene plz plz plz kom trope sommer her kommer jeg da yeah da :love: :love: :love: :love: og jeg fryser da en halv liter cola flaske med vann i 50% for hvis jeg heller vann i hele flaska da sprekker den da jo da i fryseren da :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...