ChillZoNe Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Men så vil strømforbruket på neste generasjons hw gå ned MYE. 'yup! og jeg forventer som sagt at min maskinvare skal stå på hele tiden, og være tilgjengelig med en gang jeg måtte ønske det. Unødvendig luksus, eller? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Vi er nære; http://www.hardware.no/artikler/snart-vil-baerbare-alltid-kunne-vaere-pa/132542 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hva har han rett i? Slik jeg forstår deg, så mener du å invitere i ingenting er helt greit. Om du noen gang vil ha en populær server så må du ofre litt selv. 24/7 = spillere får adgang til serveren døgne rundt og da vil dem bli værendes. Om du stenger den etter noen timer så vil dem finne andre som er enda bedre og kulere. Jeg hadde betalt de 30,- kr en stund og siden åpnet for donasjoner for å opprettholde serveren på mine egne ressurser. Hvis spillerne liker serveren så vil dem faktisk betale en liten vis sum til eieren/eierene for å holde den oppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Om du noen gang vil ha en populær server så må du ofre litt selv. 24/7 = spillere får adgang til serveren døgne rundt og da vil dem bli værendes. Om du stenger den etter noen timer så vil dem finne andre som er enda bedre og kulere. Jeg hadde betalt de 30,- kr en stund og siden åpnet for donasjoner for å opprettholde serveren på mine egne ressurser. Hvis spillerne liker serveren så vil dem faktisk betale en liten vis sum til eieren/eierene for å holde den oppe. Og dine kilder er? Hva får deg til å tro at en server som er oppe fra 14:00 til 23:00 ikke kan bli populær? Jeg bryr meg ikke særlig om hva du hadde gjort, da jeg lurte på hva som var en god grunn for å gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) POPUUUULÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆR Kilder spør du meg? Driver faktisk en server selv, need to say more? Hadde den oppe "24/2" en helg, fikk utrolig mange potensielle spillere etterhvert. Synd jeg la den ned etter en stund, hadde jeg gått opp til 24/7 så kunne jeg kanskje fått små inntekter ved å sette opp ranker og "jobber" som kunne fås gjennom donasjoner. Endret 13. mai 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Den kan bli veldig populær. Problemet er jo hvis folk kan velge et bedre alternativ (i dette tilfellet en som er åpen døgnet rundt), så gjør de nok sannsynligvis det. De fleste i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Den kan bli veldig populær. Problemet er jo hvis folk kan velge et bedre alternativ (i dette tilfellet en som er åpen døgnet rundt), så gjør de nok sannsynligvis det. De fleste i alle fall. Korrekt. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) ' yup! og jeg forventer som sagt at min maskinvare skal stå på hele tiden, og være tilgjengelig med en gang jeg måtte ønske det. Unødvendig luksus, eller? Ikke hvis du spør meg, men nå er jeg vandt med at min PC står på 24/7 og det har den gjort i flere år nå. Edit: Er jo viktig å seede torrenter.. Endret 13. mai 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Har dere spillet noen bra android spill da, er noen bra android spill da doom Gles koster men duke nukem 3d er gratis da. Har testet noen i dag som duke nukem 3d Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) POPUUUULÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆR Og hva mener du med det? Forstår ikke hva du vil fram til ved å skrike. xD Endret 13. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Skriker ikke jeg. Skrev det med caps lock på. Tar kvelden, praktisk prøve + avis som må skrives. Gleder meg til R4! <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Skriker ikke jeg. Skrev det med caps lock på. Så hyggelig å få vite. Og å skrive med Caps er det samme som å skrike.. Lurer forøvrig hvorfor politiet GJØR DET, kanskje fordi de prøver å være så jævlig seriøse... Endret 13. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Så hyggelig å få vite. Og å skrive med Caps er det samme som å skrike.. Lurer forøvrig hvorfor politiet GJØR DET, kanskje fordi de prøver å være så jævlig seriøse... Gjøre hva politiet jeg mener da?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Gjøre hva politiet jeg mener da?? Burde postet et bilde av det, men de skriver med caps så og si i alt de skriver. Dersom du f.eks har anmeldt noen for noe, så sender de som oftest brev til deg, og det brevet vil være skriking som faen i. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Burde postet et bilde av det, men de skriver med caps så og si i alt de skriver. Dersom du f.eks har anmeldt noen for noe, så sender de som oftest brev til deg, og det brevet vil være skriking som faen i. Det kan jeg ikke si meg enig i. Har sett noen hundre slike i mitt liv, og vel de pleier å være veldig "korrekte". Lite skriking og store bokstaver, men oftest korte og konsise tekster om hvem hva hvor etc. Referanser? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Sett noen hundre brev fra politiet? Stor kriminell eller er det i sammenbane med jobb? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Det kan jeg ikke si meg enig i. Har sett noen hundre slike i mitt liv, og vel de pleier å være veldig "korrekte". Lite skriking og store bokstaver, men oftest korte og konsise tekster om hvem hva hvor etc. Referanser? Et sec, skal ta et bilde, og sensurere før jeg legger ut. Endret 13. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Skal teste de andriod spillene her i morgen da Hills of Glory 3D, Absolute RC Plane Sim, Absolute RC Heli Sim RC Bil, RC Mini Racing, men Trainz Simulator har jeg da til note2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Et sec, skal ta et bilde, og sensurere før jeg legger ut. Nå har jeg ikke fulgt med, hva har du gjort nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 gammel sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå