Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Tenker ikke på donasjoner, men heller annonser. Lurer på om jeg kan ligge til Google Ads i MOTD. Skal se etter løsninger for å implantere det, må først kontakte Google..

Dersom en skal bruke 30 kr mer i månen bør man kunne tjene noe på det og.

30kr er ingenting selv for en student, tviler på du har noen sjanse til å hente penger fra det i det hele tatt. Tror du er litt vel optimistisk om du forventer å tjene noe tilbake for 30kr i måneden.. Kjøper jeg meg en brus forventer jeg 30 minutter "glede" og that's it (tjener jo 1kr på panten om du ser på det sånn :p).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom en skal bruke 30 kr mer i månen bør man kunne tjene noe på det og.

Haha, sorry altså men du får det til høres ut som du skal bruke 3 tusen i måneden. Tror jeg kan si med 99% sikkert at ingen klarer å merke forskjell på strømregningen med 30 kr fra eller til. Men nå har jeg nok et litt annet syn, jeg bruker så mye strøm som jeg vil og betaler strømregningen uansett hva den blir på. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

30kr er ingenting selv for en student, tviler på du har noen sjanse til å hente penger fra det i det hele tatt. Tror du er litt vel optimistisk om du forventer å tjene noe tilbake for 30kr i måneden.. Kjøper jeg meg en brus forventer jeg 30 minutter "glede" og that's it (tjener jo 1kr på panten om du ser på det sånn :p).

Du får mene akkurat hva du vil, men det er slik jeg ser på saken. Det var et enkelt spørsmål om en kan tjene noe.

Haha, sorry altså men du får det til høres ut som du skal bruke 3 tusen i måneden. Tror jeg kan si med 99% sikkert at ingen klarer å merke forskjell på strømregningen med 30 kr fra eller til. Men nå har jeg nok et litt annet syn, jeg bruker så mye strøm som jeg vil og betaler strømregningen uansett hva den blir på. :p

^

Lenke til kommentar

Mighty har vel et poeng, og det handler om luksus vi mennesker har vendt oss til uten å tenke over det. Jeg ser på det som en selvfølgelge at min maskinvare skal ha så mye oppetid som mulig, og gir blanke f**** i strømmen. Betaler jo selv selvfølgelig.

30 spenn i mnd er jo ikke mye, men på 10 år er det sikkert noen tusen....

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Du får mene akkurat hva du vil, men det er slik jeg ser på saken. Det var et enkelt spørsmål om en kan tjene noe.

Selvfølgelig, sier bare at for 30kr i måneden kan du nok ikke forvente å tjene noe på det. Tror heller jeg ville satset på å ikke ha serveren oppe 24/7 da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

30 spenn i mnd er jo ikke mye, men på 10 år er det sikkert noen tusen....

Men så vil strømforbruket på neste generasjons hw gå ned MYE.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Selvfølgelig, sier bare at for 30kr i måneden kan du nok ikke forvente å tjene noe på det. Tror heller jeg ville satset på å ikke ha serveren oppe 24/7 da.

Endelig et litt klarere svar. Å med å latterliggjøre hvordan jeg tenker (føler det slikt), kommer vi ikke et skritt videre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Skal du ikke ha en CSS server? Tror du folk gidder å spille på den om den bare er åpen noen timer om dagen?

Lenke til kommentar

Jeg lever i den virkelige verden. Jeg kommer ikke til å betale 30+ kr i månen for å drive et spill 24/7. Jeg mener det er mye penger på langsikt.

Skjønner at du ikke vil bruke 30 kroner for å drive et spill døgnet rundt, men sånn ærlig talt.. 30 kroner er absolutt ingenting. Og på en hel måned? Er jo ikke akkurat store utgiften. :rofl:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skjønner at du ikke vil bruke 30 kroner for å drive et spill døgnet rundt, men sånn ærlig talt.. 30 kroner er absolutt ingenting. Og på en hel måned? Er jo ikke akkurat store utgiften. :rofl:

Så igjen, så har vi to vidt forskjellige måter å tenke på. Jeg tenker på at det blir mye i det lange løpet, ikke bare med tanke på en eller to.

Og igjen: med å latterliggjøre min firkantede måte å se på, kommer vi ingen vei. (Jepp, litt selv ironi)

Skal du ikke ha en CSS server? Tror du folk gidder å spille på den om den bare er åpen noen timer om dagen?

Det som du og andre ikke "gid" er irrelevant for meg, jeg bryr meg ikke hva folk "gidder" og ikke "gidder".

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

TMU: Jeg forstår at du ikke vil bruke 30 kroner i måneden på en spillserver. Det er helt greit.

Sett bort fra hva du bruker pengene på, så er faktum at 30 kroner er absolutt ingenting for en hel måned. Ikke 30 kroner per dag er mye engang.

Ser du den? :)

Edit: For å sette det i perspektiv:

30 kroner i måneden for 100 år blir 36 000. Det er ikke mye på 100 år.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

TMU: Jeg forstår at du ikke vil bruke 30 kroner i måneden på en spillserver. Det er helt greit.

Sett bort fra hva du bruker pengene på, så er faktum at 30 kroner er absolutt ingenting for en hel måned. Ikke 30 kroner per dag er mye engang.

Ser du den? :)

Arrh.. Nei, jeg ser ikke poenget ditt. Ja, jeg kan bruke 30 kr pr dag f.eks på mat, men nei, det er like vell penger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er penger, men det er veldig lite penger. Det er nesten ingenting. Det var poenget mitt.

Ser fremdeles ikke poenget med å bruke 30 kr i månen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det som du og andre ikke "gid" er irrelevant for meg, jeg bryr meg ikke hva folk "gidder" og ikke "gidder".

Han har rett, TMU.

Vi får vel legge denne diskusjonen død om 30 kr måneden er mye eller ikke. :p

Agreed.

Det er penger, men det er veldig lite penger. Det er nesten ingenting. Det var poenget mitt.

Svæææret lite. :p

Ser fremdeles ikke poenget med å bruke 30 kr i månen.

29-31 dager i mnd, 30,- kr. Altså, du betaler ca. 1 kr til dagen, ingenting.

Igjen, det er helt greit og fullt forståelig at du ikke vil bruke 30 kroner i måneden på en spillserver.

Poenget mitt var bare at 30 kroner er ufattelig lite penger på en hel måned.

EKSTREMT LITE.

Man kan få 3 cheeseburgere for 30,- kr men dem spiser man på sekundet. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Han har rett, TMU.

Hva har han rett i? Slik jeg forstår deg, så mener du å invitere i ingenting er helt greit.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...