w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Vil du bytte? Har en Note 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Bra kabinett det, eneste kjipe med det er at du ikke kan deaktivere lysene, noe som kan være litt irriterende dersom en skal la den være på over natten. Bare å ikke koble de til det. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Vil du bytte? Har en Note 2 Nah, har hatt en Samsung (GS3) og aldri igjen.. Endret 13. mai 2013 av FurrFoxer Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Uten å være for sikker, så har vel laptopen en lyd og en mic ingang? Nettbrettet ditt har vel bare en inngang både for lyd ut og inn? Da tror jeg neppe det funker, med mindre du finner en fancy splitter, er ikke sikker, men pluggen på headsettet ditt har vel tre eller fire slike hakk og en av de "hakkene" er for micen, men det er jo bare å høre med andre eller prøve. Skeptisk til om det funker. Har 2 laptop'er, der mic og lyd ut er i en og samme hull. Har slik fancy splitter. Men når jeg stapper den splitteren eller headsett med mic på i hullet. Så får jeg opp 2-3 valg. Og det er: Mic, headsett eller linje out. Men ingen mic og headsett. Er noe idiotisk tull dette her. Skjønner ikke hva de tenkte med, når de laget det slik. Men ser på hullet, at det står: mic / headsett. Så da er det vel slik, at enten er det mic du kan bruke, eller så er det headsett du kan bruke? Eller er det en fancy innstilling du kan bruke, som gjør at du kan bruke begge deler, men er vanskelig å finne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Det vil jeg påstå, har klart å installert Metamod og Sourcemod, så den er for det meste oppe og går. Men jeg tror ikke jeg har råd til å la den være oppe 24/7. Har planer om å installere flere mods til serveren, og du er hjertelig velkommen på Admin laget, bare du er litt aktiv av og til. Men for det meste er jo jeg tilgjengelig så da trengs det ingen ekstra admins. 24/7 koster ikke mye om vi snakker om å bare la PC'en stå men vil ikke anbefale det. 24/7 kan du evt. satse på hvis serveren noen gang blir kjempe populær blant CS-spillere. Jo takk, hadde vært fint å kunne jobbe på den. Skal holde meg litt aktiv men har mye å gjør for tiden så er ikke sikkert jeg kan like ofte alltid. Bare å ikke koble de til det. Mhm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Bare å ikke koble de til det. Forstår ikke helt hva du mener med det. 24/7 koster ikke mye om vi snakker om å bare la PC'en stå men vil ikke anbefale det. 24/7 kan du evt. satse på hvis serveren noen gang blir kjempe populær blant CS-spillere. Jo takk, hadde vært fint å kunne jobbe på den. Skal holde meg litt aktiv men har mye å gjør for tiden så er ikke sikkert jeg kan like ofte alltid. Fint, send meg STEAM IDen din (gjennom STEAM/Skpye). Dersom du ikke vet hvordan å finne den, kan du bruke denne siden: http://steamidfinder.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Nah, har hatt en Samsung (GS3) og aldri igjen.. Ikke mulig å fjerne det knøttlille batteriet. Ødelegger hele telefonen for min del. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 24/7 koster ikke mye om vi snakker om å bare la PC'en stå men vil ikke anbefale det. Hvorfor ikke? Forstår ikke helt hva du mener med det. Ikke koble strøm til lysene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Ikke koble strøm til lysene. Aha. Aleksander, btw, kan du gi meg en god grunn for å la PCen stå på 24/7? Det er jo ikke gratis med strøm.. Edit: Dersom andre er interessert i å bli admin, så er det bare å si ifra, men jeg har et par regler som en må kunne holde for at en eventuelt kan bli admin, dette handler fremst om at spillerne er førsteprioritet, og at man ikke skal bruke sine administrerende rettigheter for egen vinning/en bruker ikke verktøyene utenat man er nødt til å bruke det. Jeg trenger btw noen som er flink med å jobbe med plugins osv, den personen kan få full tilgang til serveren gjennom teamviewer, slik at en kan forandre på ting effektivt, så dersom en har mye peiling, så er det bare å si ifra! Endret 13. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Selvfølgelig kan jeg ikke gi deg en god grunn for å la PC'en stå på om den ikke har noe å jobbe med. Men når Kromskallen (John Reese) skrev at det ikke er anbefalt så tror jeg ikke han tenke på strømregningen, så derfor lurer jeg på hvorfor det ikke er anbefalt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Målet ditt er å få en populær server, men du kan ikke la den stå på 24/7 engang? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Vi kan ta et kjapt regnestykke for å finne ut hvor mye ekstra til vil koste å ha PC'en på 24/7. Altså tar jeg et regnestykke på 12 timer døgnet siden PC'en står vel normalt på de andre 12 timene. En PC bruker normalt 100 Watt idle eller med enkle oppgaver, noe som vil si 0,1 kWh. Tar vi det og ganger med 12 så får vi 1,2 kW og med en kWh pris på 40 øre som jeg tror er en normal pris nå så blir det 0,48 øre ekstra dagen. 31 x 0,48 blir 14,88 kr ekstra i måneden med 100 Watt forbruk. Jobber PC'en med tyngre oppgaver og den bruker 200 Watt så blir det 29,76 kr ekstra i måneden, altså er det ikke mange kronene det koster ekstra. Men selvfølgelig, er man student så teller jo hver krone. Endret 13. mai 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvorfor ikke? Å la PC'en stå på 24/7 er ikke noe jeg personlig ville gjort. Ville heller betalt 100,- kr (eller mer) i mnd for en 24/7 server slik at jeg slapp å ha PC'en på konstant. Avbrekk trenger den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 blablabla Men så bor han til foreldrene så det skal ikke være noe problem for han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Selvfølgelig kan jeg ikke gi deg en god grunn for å la PC'en stå på om den ikke har noe å jobbe med. Men når Kromskallen (John Reese) skrev at det ikke er anbefalt så tror jeg ikke han tenke på strømregningen, så derfor lurer jeg på hvorfor det ikke er anbefalt? Strøm. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Å la PC'en stå på 24/7 er ikke noe jeg personlig ville gjort. Ville heller betalt 100,- kr (eller mer) i mnd for en 24/7 server slik at jeg slapp å ha PC'en på konstant. Avbrekk trenger den. Det er strengt tatt mere usunt med restarter og av/på kjøring en 24/7 kjøring. (Det forutsetter at du har kjøling til konstant oppetid. . Men det er snakk om så små marginer at vi neppe merker det. Maskina mi har blitt restartet 500 ganger på et år, da inkludert formateringer, BSOD, OC etc etc. (Og da blir det gjerne 50 restarter på en dag) 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Synes dere at 15 til 30 kr ekstra i måneden er mye så er jo det bare å slå den av og problemet er løst. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Synes dere at 15 til 30 kr ekstra i måneden er mye så er jo det bare å slå den av og problemet er løst. Er man student teller hver krone... Men er så enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå