Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er du seriøs Mighty?

Lastet ned mapet så lukker du serveren?

Plugins osv...

Vegard, sorry at jeg kikka deg, var marius som gjorde meg vanvittig irritert, og derfor kicka jeg han, også klarte jeg selvfølgelig å komme borti knappen for å kikke deg og.. -.-

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Filmen var bra helt til den kom halvveis. Derfra gikk det nedover.

Skikkelig nedtur. :/

Prøver oss på Hatchet. Ser ræva ut men det er jo de fleste fra 60 til 90-tallet. :p

God dag, folkens. Hva driver alle med i dag da? :)

Sj3f og jeg ser film. :)

Hva med deg da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

God dag, folkens. Hva driver alle med i dag da? :)

Har holdt på med min CSS server. Ellers veldig lite..

Lenke til kommentar

Prøver oss på Hatchet. Ser ræva ut men det er jo de fleste fra 60 til 90-tallet. :p Denne er fra 2007 -Sj3f

Sj3f og jeg ser film. :)

Hatchet er den verste...VERSTE filmen jeg NOEN gang har sett. Makan til klisjé-aktig...drittfilm skal man faen meg lete lenge en stund etter... Finnes mange dritt slasherfilmer, men denne topper faen meg kaka! Spesial-effektene er så jææævlig ræva! Handlingen er forutsigbar og det er sååå mange teite elementer fra utallige andre slasher-filmer at jeg lurer på om det er en parodi på hele slasher-sjangeren.... Slutten er helt forjævlig dårlig at produsentene burde skamme seg. Er jo som om regissøren bare har innsett hvor drit denne filmen blir at han/hun bare stjal en slutt fra en annen slasher...(siden likevell så store deler av handlingen er tatt fra filmen (se: Fredag den 13)

Herregud så elendig! :wallbash: Anbefaler nesten å se den fordi det er en så balle film.....

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Spillet litt re4 på wiiU da på pro da, :) og tenkte spille mere av resident evil revelations til 3ds men ser jeg batteriet til 3ds xl er tomt :confused: og jeg har oxo den første 3ds som kom men batteriet er tomt der oxo da. :confused: Tenkte see i nintendo sinn side om jeg kan bruke ds xl eller vanlig ds sinne ladere i 3ds da må få strøm i 3ds da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Herregud så elendig! :wallbash: Anbefaler nesten å se den fordi det er en så balle film.....

Må si det frister.
Lenke til kommentar

Jeg pre ordet like gått resident evil revelations til wiiU hos lefdal da, :dribble::w00t::green: men må vente til 25 mai da :confused: :confused: nei nei nei jeg skal må ha det nå. :) Da selv om jeg har resident evil revelations til 3ds så ble øya dritt lei 3ds og 3ds etter for mye spilling med super mario 3dland da, så jeg la vekk resident evil revelations da til 3ds og la vekk 3ds oxo da og jeg tenkte nei kjøper eller 3ds xl da. Er jo støre skjerm da til 3ds xl en vanlig 3ds da ser spilla bedre der i 3ds xl, men jeg glemte da resident evil revelations i lang tid men da er wiiU bedre til resident evil revelations da en 3ds da

Resident Evil: Revelations (Wii U)

post-281153-0-66592600-1368385669_thumb.png

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Hallo folkens.

Har et spørsmål.

Jeg har headset til nettbrettet mitt, som følgte med. Og det har mic. Kan jeg bruke det på en laptop? Er ikke helt i form, så jeg har ikke mulighet til å stikke på feiltema eller Clas'eren og kjøpe et billig et. Det er bare et prosjekt jeg har på gang, så jeg trenger ikke noe super fancy greier. Så lenge jeg kan prate og folk hører meg, så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bra kabinett det, eneste kjipe med det er at du ikke kan deaktivere lysene, noe som kan være litt irriterende dersom en skal la den være på over natten.

Lenke til kommentar

Hallo folkens.

Har et spørsmål.

Jeg har headset til nettbrettet mitt, som følgte med. Og det har mic. Kan jeg bruke det på en laptop? Er ikke helt i form, så jeg har ikke mulighet til å stikke på feiltema eller Clas'eren og kjøpe et billig et. Det er bare et prosjekt jeg har på gang, så jeg trenger ikke noe super fancy greier. Så lenge jeg kan prate og folk hører meg, så er jeg fornøyd.

Uten å være for sikker, så har vel laptopen en lyd og en mic ingang?

Nettbrettet ditt har vel bare en inngang både for lyd ut og inn?

Da tror jeg neppe det funker, med mindre du finner en fancy splitter, er ikke sikker, men pluggen på headsettet ditt har vel tre eller fire slike hakk og en av de "hakkene" er for micen, men det er jo bare å høre med andre eller prøve.

Skeptisk til om det funker.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/183120_559466030772687_1201516471_n.jpg

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noe stor fremgang?

Det vil jeg påstå, har klart å installert Metamod og Sourcemod, så den er for det meste oppe og går. Men jeg tror ikke jeg har råd til å la den være oppe 24/7.

Har planer om å installere flere mods til serveren, og du er hjertelig velkommen på Admin laget, bare du er litt aktiv av og til. Men for det meste er jo jeg tilgjengelig så da trengs det ingen ekstra admins.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...