Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Men jeg ser ikke poenget med skrekk filmer, syns det er mer gøy med filmer som, fast and furious, the expendables, slike filmer som overdriver litt med gamle film helter, uhm gone in 60 seconds, the rock, slike filmer som pleier å ALDRI få over 4 i terningkast.

Du har også filmer som shot'em up og give'em hell malone, lettt overdrevne med passe usannsynlige ting, men de er mer artig å se.

The dukes of hazard er en kul film, den med steve o, det er vel den "nyeste", fins vel en dukes of hazard som kom på 70-80 tallet også.

Du har smokey and the bandit, kule filmer, rambo etc, skjønner tegninga.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg liker skrekk, da det sitter deg i en situasjon du til vanlig aldri kommer til å være i. Jeg liker spesielt filmer som forklarer deg psyken til en annen person, som f.eks Hannibal. Men filmer som A Serbian film, Human Centipie osv er mer sadistiske enn andre filmer, og jeg forstår heller ikke hvorfor de lages.

Men det skal sies at du leker litt med din egen psykologi når du ser slike filmer, da det er en grunn for at det heter skrekk, det er for å skremme livskitten ut av deg, noe enkelte gjør en god jobb med.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Imens andre kunne ha senket aldersgrensen til 3 år og advare mot å se på uten å ha noe mykt i nærheten så du slipper å skade deg når du sovner...

Lenke til kommentar

Nå er vel 99% av alle situasjoner i filmer ting du aldri eller ekstremt sjelden kommer opp i, spørs jo litt, men er mange som ikke vil oppleve en krigs situasjon f.eks.

Men jeg skjønner jo hvor du vil hen.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Akkurat, og det er nok derfor filmer blir laget; for å sitte seg i en ekstrem situasjon.

Lenke til kommentar

Nå ja, de lages nå først å fremst fordi de selger og jo mer ekstremt jo mer selges.

Så klart døds kjedelige filmer selger jo også, men det tror jeg må være pga av det er god sove medisin.

Men hadde det ikke vært penger inne i bilde så hadde jo ingen filmer blitt lagd.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hehe, jeg liker dødskjedelige filmer for de er utrolig interessant. F.eks så er J. Edgar (om grunnleggeren av FBI) en utrolig kjedelig film, men vanvittig interessant.

Selvfølgelig måtte valve gjør det enda vanskeligere å installere en dedikert server.. Nå må en i tillegg lære seg å jobbe med STEAMCMD..

Lenke til kommentar

Er jo noen bra skrekk filmer som Hellraiser og husker en skrekk film motorsagmaskeren husker den, men den har vært ulovlig i norge i mange år for rååå da :rofl: tull har den på dvd nei mitt svar er NEI :nei: :nei: og

da.

Må ikke glømme star wars filmene da som (A New Hope) som fikk 6 oscar i 1977 da, Obi wan Boba Fett · Chewbacca · C-3PO R2-D2· Luke Skywalker Anakin Skywalker :thumbup: Darth Vader :thumbup: Han Solo ·Obi-Wan Kenobi · Padmé Det er de beste filmene som er laget allså star wars :fun: skal komme 3 star wars filmer til for i 2015 vil det komme en ny film (Star Wars Episode VII), laget av Disney da :fun: :fun: :fun: yeah

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Sett Chucky og Hellraiser-filmene. :p

Ser Gudfaren, helt magisk film! 3 timer bare med awesomeness sier jeg. :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Utrolig bra film den og! ;)

Så vanskelig det skulle være å installere SourceMod... Har brukt ca. en halvtime på å prøve å installere moden uten å få det til.. Dersom det er noen her inne som kan forklare meg hvordan i huleste jeg skal installere det, så er det bare å si ifra..

Serveren er ihvertfall oppe og går: 192.168.0.2:27015

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Inviterer du oss på LAN? :)

Eh? Nei, det er en dedikert server. Den er oppe å går, og er allerede registrert hos STEAM server databasen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Inviterer du oss på LAN? :)

Du ville ikke. :(

Eh? Nei, det er en dedikert server.

24/7? :)

Utrolig bra film den og! ;)

Helt magisk! Er nok femte gangen jeg ser den men fyfaen den er bra! :green:

God morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Eh? Nei, det er en dedikert server. Den er oppe å går, og er allerede registrert hos STEAM server databasen.

Så hvorfor gir du oss lokal IP da?

Enjoy.

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da var serveren opp og går med Sourcemod, etter 2 timers stress... -.-

Server IP er: 212.251.197.103:27015

Den kjører Cs_office.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...