Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt 5770 hadde sånn kontakter som gikk fremover. Personlig liker jeg at de står "utover" mot side panelet

Nå har ikke jeg plass problemer til noen av sidene, verken opp, ned, bak, frem, mot siden etc, men syns det ser penere ut med bakover vendt kontakt, man slipper å dra ledningen så langt, ikke at det er noe problem, men bare syns det er bedre.

Men det er jo ikke så lenge siden de slutta med det, de slutta vel med det helt når 7000 serien kom til amd ihvertfall, jeg har ett kort ifra 6000 serien liggende, dvs ett 6790(fikk det som erstatting for mitt 4870) og det har kontakta bakover.

Men HD4870 er jo ett HD5770 som igjen teknisk sett er ett HD6790.

Har hatt 4870, 4890 og 6790 med kontakta bakover og nå mitt 7970 har det ut mot siden, æsj.

Selv ett HD 2600XT som jeg har liggende har kontakta bakover hehe.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Aha, da blei det litt klarere, men det er ytterst får slike bøyle over hode, lukka headset som er gode å bruke uansett.

Ødelegger håret ditt gjør de også.

Får jo det søkket på hode.

Hmm, fikk lyst til å se "Gone in 60 seconds", eller kanskje en anna film, hmmm, ahr så mange å velge i mellom og ingen nye.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har planer om å starte opp en dedikert Counter-Strike Soruce server, er det noen her som er interessert i å bli admin? Den ligger på en SSD, med en upload linje på 1 mb/s.

Har planer om å ha Cs_Office og Glass_war som maps, og flere etterhvert.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har planer om å starte opp en dedikert Counter-Strike Soruce server, er det noen her som er interessert i å bli admin? Den ligger på en SSD, med en upload linje på 1 mb/s.

Har planer om å ha Cs_Office og Glass_war som maps, og flere etterhvert.

Mulig jeg er interessert. :)

God kveld! Noen som har noen gode og saklige forslag til noen gode skrekkfilmer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Mulig jeg er interessert. :)

God kveld! Noen som har noen gode og saklige forslag til noen gode skrekkfilmer?

Bra!

Hmm.. SAW serien er da gode. Så har du Hannibal (handler om en fyr som liker å spise mennesker) den er ikke en skrekkfilm, men mer en psykologisk triller. Mirrors er også en grei skrekkfilm.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...