Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Som den optimisten jeg er så prøver jeg værtfall. :dremel:

Men, man får også med nye vifter bare så det er klart.

Høre på hva de andre sier her da, 1400.kr koster det nytt og du skal ha 1400 og ditt er brukt plz sett ned til 800.kr da høres mer fornuftig ut da en 1400.kr da :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Høre på hva de andre sier her da, 1400.kr koster det nytt og du skal ha 1400 og ditt er brukt plz sett ned til 800.kr da høres mer fornuftig ut da en 1400.kr da :)

Koster 1100,- kr nytt. + Jeg har brukt 700,- kr i vifter med lys på kabinettet. Om jeg klarer 1200,- kr eller 1400,- kr så er jeg fornøyd. Vil helst tape så lite som mulig.

Lenke til kommentar

Koster 1100,- kr nytt. + Jeg har brukt 700,- kr i vifter med lys på kabinettet. Om jeg klarer 1200,- kr eller 1400,- kr så er jeg fornøyd. Vil helst tape så lite som mulig.

Lenge har du hatt det da, som jeg har hørt så synker exe kabinettet ditt jevlig ned i pris da rett etter første dag er det ikke sånn da. Er det da realt kreve en sånn stiv pris da for noen brukt ting da mitt svar er dessverre nei :) plz får see linken :green:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Lenge har du hatt det da, som jeg har hørt så synker exe kabinettet ditt jevlig ned i pris da rett etter første dag er det ikke sånn da. Er det da realt kreve en sånn stiv pris da for noen brukt ting da mitt svar er dessverre nei :) plz får see linken :green:

Du får PM. :)

Hvorfor skal du selge kabinettet?

Er nok fordi jeg er gått lei av Haf X og muligens fordi jeg har veldig lyst på et R4.

Lenke til kommentar

Du får PM. :)

Er nok fordi jeg er gått lei av Haf X og muligens fordi jeg har veldig lyst på et R4.

Få link av R4 da, får se om det er bra da :)

Kjøp noe ordentlig please! LD PC-V8 :love:

send meg en link, er LD PC-V8 eller R4 som er best da :)
Lenke til kommentar

PC-V7 sier jeg ;) På størrelse med R4, men likevell, man får jo sykt lite for pengene med LD cooling kabinetter? De er jo helt strippa for alt? Alt må jo kjøpes separat... PCI covers, HDD-brønner, osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

PC-V7 sier jeg ;) På størrelse med R4, men likevell, man får jo sykt lite for pengene med LD cooling kabinetter? De er jo helt strippa for alt? Alt må jo kjøpes separat... PCI covers, HDD-brønner, osv.

PC-V7 :love:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

^ er offisielt dum.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...