Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skyline er ikke så dyr, men så er det jo avgift etter avgift i Norge... Jeg sa bare hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde hatt råd til det. :p

Mye koster Skyline da i pris da sånn ca :green:

God dag!

Morn våken da :tease:

God dag! Er ikke noe godt vær nå... Bare sol og 16 grader :hm: Heh, nei. Det er overskyet...

Morn her er det regn her da, nei bare tullet der er overskyet er oxo :)

Overskyet her værtfall.

Usikker hva jeg skal bruke de 500,- kr på... Tenker nok jeg bør spare dem til noe siden.

Spare de penga ja til noe fornuftig du SOM EXE 17 MAI da :green:

Du kan sende dem til meg :)

Har du tenkt sette penger i akser da eller, du kan tjene litt der hvis du har peiling da :tease:

Skal du være fornuftig? :o

Er han så ufornuftig da, vi alle er ufornuftig for mye da. Og da må vi være litt fornuftig, vi får see lenge det varer da til han blir ufornuftig igjen da :tease:

500 kroners kake hadde vært svært :p

En baker vet og ta seg råd exe den her koster 2400.kr for den kaken :) help det er dyrt da

Marsjipan kake er faktisk velsig dyrt om du velger en av de med litt størrelse på, kjøpe kake er ikke billig.

De kakene er for dyre da :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Marsjipan kake er faktisk veldig dyrt om du velger en av de med litt størrelse på, kjøpe kake er ikke billig.

Lær deg å lese.

Lag meg sjokolade kake til fredag eller lørdag du, for de pengene

Lenke til kommentar

Det skal være det, men mulig den starter seinere idag, eller at det ikke er noe pga de ddos problemene de har nå.

Teit at noen skal leke anonymous eller noen andre dumme hacke-grupper, bare ødelegger for oss andre...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anon har jo et politisk mål, disse tullingene har sikkert bare til hensikt å stjele, og ødelegge for andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som er med på en runde i BF3? Dersom dere ikke har meg på Battlelog/Origin er det bare å legge meg til: TheMightyUnknown. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Lag meg sjokolade kake til fredag eller lørdag du, for de pengene :thumbup:

untitle.JPG

500 kroners kake hadde vært svært :p

Ja. :D

Lenke til kommentar

"The BF3 double XP event previously planned for May 9-13 will be held at a later date. Stay tuned for updates." Fra Facebook siden til Battlefield.

Æsj, denne helgen var jo perfekt... Langhelg og greier, kjipt, men jaja da får en ta seg en tur ut heller :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...