MR SPEED Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Her pissregner det var knallfint i morges og enda finere igår.... Stavanger in a nutshell..... Her regner det oxo nå da pen været ble borte nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ah.. Har fri resten av uken, life is complet.. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Herlig, ikke sant? Akkurat det jeg trengte nå. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Flotte dustin sendte RAM'en min til husieren. Kan si hun begynte å lure 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Ah.. Har fri resten av uken, life is complet.. Din heldig gris 'TheMightyUnknown Endret 8. mai 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ustabilt vær her gitt. Langhelg her så tar det rolig å ser ann helgen. Vis været blir bra blir det en langtur til fots Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ikke så langt unna meg er det tivoli gitt, så regner det er ikke bra de som driver det tivoliet da for det er DNB cup her så håper på sol for spillerene der da Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Hvorfor kunne ikke en som er ung og villige til å leve livet som en millionær vunnet, istedet for en gammel man som bare skal leve helt som normalt igjen...? http://www.vg.no/nyh...?artid=10116430 Hva hadde dere brukt 102 millioner på, hvis dere hadde vunnet? Endret 8. mai 2013 av sj3f Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Hvorfor kunne ikke en som er ung og villige til å leve livet som en millionær vunnet, istedet for en gammel man som bare skal leve helt som normalt igjen...? http://www.vg.no/nyh...?artid=10116430 Er det deg du mener som skulle vinne i lotto ???? Endret 8. mai 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ja, det hadde jo vært konge å vinne så mye peng ja Hadde blitt fest i heimen da... hver dag i de neste månedene Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Den eneste måten å å gjøre det på ER faktisk å fortsette å "leve som normalt". Han gir nok også bort litt og en del går sikkert som arv, mye bestefar/onkel unger som får en slant. Han fyren skulle jo også utvide egen kapitalen til familie firmaet eller hva det var også. Endret 8. mai 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Kanskje det, men hadde nå spandert på meg en bil eller to og en båt hvis jeg hadde vunnet 102 millioner... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Ville vært bedre å investert i ting istedenfor å kjøpe ting hvor verdien synker fortere enn stein i vann. Skjønner ikke hva som er så stort med å ha en båt, men men. Endret 8. mai 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Har man 102 mill så har man 102 mill... da driter man i om verdien på bilen synker litt over åra.. Hva er vitsen med å bli millionær hvis man ikke har tenkt til å kose seg litt med pengene? Jeg hadde brukt pengene på båt, har hytte og da er det fint med en båt Hva mener du en burde investert i da? Aksjefond? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Det er jo ikke noe vits i å blåse bort mange millioner heller, som det virker som du har tenkt, men du lærer vel til slutt. Men det fins mye å investere i, aksjer er mer usikkert enn å be en uteligger passe på 102mill. Man kan jo kjøpe seg en bil, men det er jo nada vits å dundre på med en Ferrari, skulle jo likt å hatt en Ferrari, men fornuften må først og fremst styre. Endret 8. mai 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Nei, kanskje ikke Ferrari på norske veier da, men det er da ingenting galt i å bruke en god million på en bil av litt høyere standard enn man har hatt tidligere... 102 millioner er noe man sikkert ikke kommer til å bruke opp i dette livet. yolo liksom... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Tenk på de rentene dere hadde fått av 106 millioner kr kan leve rått på bare rentene da, og da kan dere gjøre som den gnieren her en gjerrig knark av dimisjoner da :thumbup: Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ja, rentene, mannen får 300 000kr i renter i måneden hvis jeg ikke har tatt helt feil! Hadde definitivt ikke hatt dårlig samvittighet om jeg kjøpte en ny bil eller to. Om så den ene var en Ferrari også, hehe Og båt selvfølgelig Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ja, rentene, mannen får 300 000kr i renter i måneden hvis jeg ikke har tatt helt feil! Hadde definitivt ikke hatt dårlig samvittighet om jeg kjøpte en ny bil eller to. Om så den ene var en Ferrari også, hehe Og båt selvfølgelig Ha ha åsen Ferrari da sl3f da eller en Chevrolet Corvette eller Porsche da eller en rød Lamborghini hva med en Bugatti Veyron 16.4 som har verdens hastighetsrekorden med 431 km/tog hva båt type da kunde du tenkt deg da passer den i bilde da det er verdens største cruiseskip :thumbup: :thumbup: Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ha ha åsen Ferrari da sl3f da eller en Chevrolet Corvette eller Porsche da eller en rød Lamborghini hva med en Bugatti Veyron 16.4 som har verdens hastighetsrekorden med 431 km/t og hva båt type da kunde du tenkt deg da passer den i bilde da det er verdens største cruiseskip :thumbup: :thumbup: Får du nugatti-boksen på skilter i norge da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå