Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den eneste måten å å gjøre det på ER faktisk å fortsette å "leve som normalt".

Han gir nok også bort litt og en del går sikkert som arv, mye bestefar/onkel unger som får en slant.

Han fyren skulle jo også utvide egen kapitalen til familie firmaet eller hva det var også.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Har man 102 mill så har man 102 mill... da driter man i om verdien på bilen synker litt over åra.. Hva er vitsen med å bli millionær hvis man ikke har tenkt til å kose seg litt med pengene? Jeg hadde brukt pengene på båt, har hytte og da er det fint med en båt ;)

Hva mener du en burde investert i da? Aksjefond?

Lenke til kommentar

Det er jo ikke noe vits i å blåse bort mange millioner heller, som det virker som du har tenkt, men du lærer vel til slutt.

Men det fins mye å investere i, aksjer er mer usikkert enn å be en uteligger passe på 102mill.

Man kan jo kjøpe seg en bil, men det er jo nada vits å dundre på med en Ferrari, skulle jo likt å hatt en Ferrari, men fornuften må først og fremst styre.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Nei, kanskje ikke Ferrari på norske veier da, men det er da ingenting galt i å bruke en god million på en bil av litt høyere standard enn man har hatt tidligere... 102 millioner er noe man sikkert ikke kommer til å bruke opp i dette livet. yolo liksom...

Lenke til kommentar

Ja, rentene, mannen får 300 000kr i renter i måneden hvis jeg ikke har tatt helt feil! Hadde definitivt ikke hatt dårlig samvittighet om jeg kjøpte en ny bil eller to. Om så den ene var en Ferrari også, hehe ;)

Og båt selvfølgelig :ph34r:

Lenke til kommentar

Ja, rentene, mannen får 300 000kr i renter i måneden hvis jeg ikke har tatt helt feil! Hadde definitivt ikke hatt dårlig samvittighet om jeg kjøpte en ny bil eller to. Om så den ene var en Ferrari også, hehe ;)

Og båt selvfølgelig :ph34r:

Ha ha åsen Ferrari da sl3f da eller en Chevrolet Corvette eller Porsche da eller en rød Lamborghini hva med en :yes:Bugatti Veyron 16.4 :yes: som har verdens hastighetsrekorden med 431 km/t

og hva båt type da kunde du tenkt deg da passer den i bilde da :green: det er verdens største cruiseskip :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

post-281153-0-50079800-1368045308_thumb.jpg

post-281153-0-35350200-1368045446_thumb.jpg

post-281153-0-41317000-1368045972_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ha ha åsen Ferrari da sl3f da eller en Chevrolet Corvette eller Porsche da eller en rød Lamborghini hva med en :yes:Bugatti Veyron 16.4 :yes: som har verdens hastighetsrekorden med 431 km/t

og hva båt type da kunde du tenkt deg da passer den i bilde da :green: det er verdens største cruiseskip :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Får du nugatti-boksen på skilter i norge da ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...