Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Falsk luft, det er vel for mye? Eller for lite som går inn? Eller var det ut?

Vel, min definisjon av "falskluft" er at den får for mye, og symptomene du beskriver er typisk et slikt problem. Pakninger, dyser, forgasser etc? Er alt det tett? Kanskje eksos anlegget ditt er for tett, kan skape mye tull det og. :p

Fort gikk din moped da, ble du stoppet av politi da

Hadde lett MC :)

Lenke til kommentar

Vel, min definisjon av "falskluft" er at den får for mye, og symptomene du beskriver er typisk et slikt problem. Pakninger, dyser, forgasser etc? Er alt det tett? Kanskje eksos anlegget ditt er for tett, kan skape mye tull det og. :p

Hadde lett MC :)

Jeg er ganske sikker på at alt er tett. Det er nok potta også :p Men må kjøpe ny uansett, så da fjerner jeg plomba enten på den originale eller nye.

Jeg angrer sykt på at jeg ikke sparte til lett sykkel. Er helt jævlig å kjøre i max 30 opp her jeg bor...

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Må imponere læreren i morgen med jævlig god eplekake! :)

Å smiske er ikke bra vet du, help hvis læren opp dager du smisker da, det er ikke bra ha ha

Jeg er ganske sikker på at alt er tett. Det er nok potta også :p Men må kjøpe ny uansett, så da fjerner jeg plomba enten på den originale eller nye.

Jeg angrer sykt på at jeg ikke sparte til lett sykkel. Er helt jævlig å kjøre i max 30 opp her jeg bor...

Går det så sakte da ja ja, er det så lurt og trimme den da for de bråker så jevlig da

Og imponere meg på lørdag med en jævlig god sjokoladekake! :D

Da skal du imponere meg med en sånn kake da :p

post-281153-0-14826000-1367871580_thumb.jpg

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...