Frekvens Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Jeg har også ganske koselig clock http://bildr.no/view/1609757 Endret 6. mai 2013 av Frekvens Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Næmmen, så fint for deg da! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Johnny-boy! Når du siterer, kan du da enten ta bilder i spoiler, fjerne de eller bare skrive f.eks *snip* så tråden blir litt "reinere" ? Gjelder "Deres Kabinettet Her" tråden. Skriver det her for å holde off-topic i off-topic underforumet Endret 6. mai 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 VegardBS fort går Suzuki TS50x din?? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 VegardBS fort går Suzuki TS50x din?? Topper 60 km/t. Men det er VELDIG avhengig av vær og vind. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Topper 60 km/t. Men det er VELDIG avhengig av vær og vind. Skal du ha den oppi 100km nå da husk hvis du trimmer den da kommer politi etter deg da babu babu og da stopper de deg :tease: he he Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg har en 47mm (?) sylinder, frister veldig å ta den på Må også kjøpe ny potte, dyser, tennplugg... Huff. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Topper 60 km/t. Men det er VELDIG avhengig av vær og vind. Det høres ut som en god TSX, De skal være litt vrange! Dette brakte fram minner fra mine år som drittunge Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Tja, jeg er ikke så alt for fornøyd med den. Den lugger når jeg gasser for fullt i 5'te gir. Jeg tror det er pga forgasser/dysa. Er nok mulig det er potta som har skylda i alt. Den er nesten helt tett og det er et lite hull et sted. Endret 6. mai 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Høres ut som et klassisk problem med "falsk luft" Et eller annet sted er den lekk, mest sannsynlig. Endret 6. mai 2013 av ChillZoNe Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Falsk luft, det er vel for mye? Eller for lite som går inn? Eller var det ut? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Høres ut som et klassisk problem med "falsk luft" Et eller annet sted er den lekk, mest sannsynlig. Fort gikk din moped da, ble du stoppet av politi da Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Falsk luft, det er vel for mye? Eller for lite som går inn? Eller var det ut? Vel, min definisjon av "falskluft" er at den får for mye, og symptomene du beskriver er typisk et slikt problem. Pakninger, dyser, forgasser etc? Er alt det tett? Kanskje eksos anlegget ditt er for tett, kan skape mye tull det og. Fort gikk din moped da, ble du stoppet av politi da Hadde lett MC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Må imponere læreren i morgen med jævlig god eplekake! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Vel, min definisjon av "falskluft" er at den får for mye, og symptomene du beskriver er typisk et slikt problem. Pakninger, dyser, forgasser etc? Er alt det tett? Kanskje eksos anlegget ditt er for tett, kan skape mye tull det og. Hadde lett MC Jeg er ganske sikker på at alt er tett. Det er nok potta også Men må kjøpe ny uansett, så da fjerner jeg plomba enten på den originale eller nye. Jeg angrer sykt på at jeg ikke sparte til lett sykkel. Er helt jævlig å kjøre i max 30 opp her jeg bor... Endret 6. mai 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Må imponere læreren i morgen med jævlig god eplekake! Og imponere meg på lørdag med en jævlig god sjokoladekake! Endret 6. mai 2013 av sj3f Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Må imponere læreren i morgen med jævlig god eplekake! Å smiske er ikke bra vet du, help hvis læren opp dager du smisker da, det er ikke bra ha ha Jeg er ganske sikker på at alt er tett. Det er nok potta også Men må kjøpe ny uansett, så da fjerner jeg plomba enten på den originale eller nye. Jeg angrer sykt på at jeg ikke sparte til lett sykkel. Er helt jævlig å kjøre i max 30 opp her jeg bor... Går det så sakte da ja ja, er det så lurt og trimme den da for de bråker så jevlig da Og imponere meg på lørdag med en jævlig god sjokoladekake! Da skal du imponere meg med en sånn kake da Endret 6. mai 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Da skal du imponere meg med en sånn kake da Du kan få en slik til bursdagen din, sender den i posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå