Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Å rendre en video i 720p med en prossesor på 1.5 Ghz er ikke noe særlig gøy.. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

God dag ja. Her i Bergen er det oppholdsvær.. Men hyggelig å høre at det er fint vær hos deg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Dafuq?

Lol, holder på å rendre en video som jeg har satt sammen av bilder. Bruker skole PCen da dette er en skole oppgave. Så lastet jeg ned en demo versjon av Sony Vegas Pro 12 og la til musikk osv.. Men siden jeg har en 1.5 ghz prosesss så går det litt tregt... 2 minutter lang video tar liksom en halvtime... PCen hjemme hadde sikkert taklet det på 4 min.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da var videoen ferdig... En 4 minutter lang video tok bare 46 minutter å rendre... :ohmy:

Lenke til kommentar

Fikk 1 på franskprøve :o

Er det en bra karakter da,?? for den beste karakteren når jeg gikk på skolen var s

Å rendre en video i 720p med en prossesor på 1.5 Ghz er ikke noe særlig gøy.. :(

Hva betyr rendre, hva gjør du da

God dag :)

Herlig vær ute i dag.

Gleder meg til trope sommer med mye kjøring av rulle skjøter, og faen om jeg kommer til og svette da lol fint med den Camelbak Classic 2L Racing Red/Charcoal da :green: i varmen trenger 2 liter pr tur ha ha pisse her å der :)

Da var videoen ferdig... En 4 minutter lang video tok bare 46 minutter å rendre... :ohmy:

Gratulere he he
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Akkurat når jeg skulle spørre Krom om han er japse så logger han av skype :(

Jeg er halvt asiatisk. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva betyr rendre, hva gjør du da

Rendering er å komprimere filer til en video.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...