Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forklarte litt dypere.

Du setter F50GT'en i samme perspektiv som en vanlig gatebil med horestyling.

Tror du virkelig Ferrari bruker BIltema spoiler?

Jeg har aldri sagt jeg synes F50GT er penere, jeg bare liker den bedre på alle måter.

Den er skjelden, absolutt ikke stygg, går bra, og er meget unik!

Så jo, vi står fortsatt på en meningsløs subjektivt diskusjon. :)

Lenke til kommentar

Ingen biler blir finere når man gjør de bane-klar, den orginale strømlinjeforma spoileren er jævlig mye finere enn den der aluminum-klossen som ser helt identisk ut som det man får kjøpt på biltema.

Signal gul tauekrok og laang glassfiber leppe, dette er både praktisk og greit på bane men ingen av disse delene bidrar til at bilen blir "penere" (Som var opphavet til diskusjonen)

Lenke til kommentar

Ingen biler blir finere når man gjør de bane-klar, den orginale strømlinjeforma spoileren er jævlig mye finere enn den der aluminum-klossen som ser helt identisk ut som det man får kjøpt på biltema.

Signal gul tauekrok og laang glassfiber leppe, dette er både praktisk og greit på bane men ingen av disse delene bidrar til at bilen blir "penere" (Som var opphavet til diskusjonen)

Du mener at den ikke blir penere. Jeg mener at den blir det, så igjen, vi står på samme sted.

Lenke til kommentar

Fått oss ny hund i dag, merkelige ting kan skje!

Bare det ikke er ulvehund, det er hundetyper som er en blanding av hund og ulv. De er livsfarlig og ikke lovlig og ha, exe tsjekkoslovakisk ulvehund

Stemmer det! :p

TheMightyUnknown har du løst til og plage kameraten din hvis han er dritt sekk en gang, da må du teste ILAUNCH THUNDER Bygg opp et forsvar på skrivebordet med dette bluetooth-styrte missilsystemet for iPhone og iPad, bare 495.kr :dribble:

Ditt skrivebord er et suverent skrivebord, og ingen får krenke dets skrivebordsrom, for da slår du tilbake med full kraft! Med din iPad eller iPhone! Og missiler!

Jepp, missiler er grisekjedelige i virkelighetens verden, men når det gjelder å beskytte skrivebordet ditt mot uønskede inntrengere ("Nei, du får ikke låne tapen min, jeg skal kanskje bruke den senere!") er alle midler tillatt. Derfor er det opplagt at du må oppdatere totalforsvaret ditt, fra sammenrullet avis til et lekkert lite missilsystem du styrer trådløst ved hjelp av din iPhone eller iPad. Det er vel fullstendig opplagt i disse tider med økende binderstyverier og smugkikking på netthistorikken din? Og du er virkelig beskyttet fra alle hold, ettersom din iLaunch Thunder kan rotere 270 grader horisontalt, 40 grader vertikalt og det avfyrte missilet når nesten 8 meter. Det gir en enorm stridsflate! Noen kommer til å tape denne krigen, og det er ikke du.

Det går naturligvis utmerket an å forsvare andre ting enn skrivebordet ditt. Erobre potetgullbollen / toalettet / tv-sofaen eller det du måtte ønske. Alt du deretter trenger for å forsvare ditt territorium, er din iLaunch Thunder og din iPhone eller iPad.

Fakta om iLaunch Thunder

Bluetooth-styrt missilsystem til iPhone og iPad!

Fungerer med iPhone, iPad og iPhone Touch

Styres trådløst via bluetooth og en gratis-app

Fire missiler som skytes ut enkeltvis

Innebygd batteri (lades via USB)

Styr med berøringsskjerm eller G-sensor

Til innen- og utendørs bruk

Mål: 13 cm (høyde) x 12 cm (lengde)

Missilene er 5,5 cm lange og lagd av skumgummi

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Hvilken rase? Jeg har en Irsk kenguru setter :p Hu pleier vanligvis ikke å ligge i senger og møbler lenger, men så komme hun med valpeblikket...

g3uiA63.jpg

UItrpnb.jpg

Norwich terrier. Det som skjedde var at noen ringte på døren og sa de hadde funnet hunden langs veien og lurte på om vi kunne "ta" den siden de ikke bodde i området her og skulle videre til Oslo. Vi tok den inn mens vi prøvde å tenke på hvem som kunne eie den. Imellomtiden slo den seg helt til ro her i huset sammen med den andre hunden vi har. Vi kjørte så rundt i området og spurte om noen savnet en hund, og fant så ut at den hørte til en kennel noen km unna. Av en eller annen merkelig grunn så endte vi opp med å overta hunden siden den slo seg helt til ro med oss, eller vi skulle først ha en hunden i en måned får å se at alt går fint. :) Kan ta bilde av den i morgen hvis du vil se?

Lenke til kommentar

Er jo en litt annerledes historie å fortelle når noen spør :p

Dere må lære den til å spille død, jeg holder på med min nå, og det er ikke lett :tease:

Men så er jo ikke en fuglehund noe man skal lære alt mulig utenfor jakt. Men hun kjeder seg så når det ikke er jaktsesong eller andre bikkjer å leke med.

Bilde er ikke nødvendig egentlig.

Lenke til kommentar

Er jo en litt annerledes historie å fortelle når noen spør :p

Dere må lære den til å spille død, jeg holder på med min nå, og det er ikke lett :tease:

Men så er jo ikke en fuglehund noe man skal lære alt mulig utenfor jakt. Men hun kjeder seg så når det ikke er jaktsesong eller andre bikkjer å leke med.

Bilde er ikke nødvendig egentlig.

Kan hunden din gå uten bånd og da du sier til hunden di (kom hit) kommer den da til da med samme da
Lenke til kommentar

Ifra 1april til uhm en gang uti september så er det jo båndtvang uansett.

Gjelder vel ikke hunder som er på jakt før den datoen, men er ikke noe jakting før utpå høsten/vintern uansett, da er det vel mer særskilt tilfelle for det meste.

Naboen har null vett når det gjelder slike ting så der slipper ungene bikkja ut så den løper etter folk, biler og driter på plener rundt omkring, gøy.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Har du løst til og gjøre et pek mott venner eller noen i familjen, du spør de om har di har løst på Kjærlighet på pinne. Hvis du får et ja svar da har du som har det dritt gøy etter på til de ser insektene inni see her du ha ha :green: :green: :green: :green:

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hm, hva er forskjellen på en advokat og en talsmann? :hmm:

En talsmann er en som representerer en person, eller en bedrift. En advokat er den personen som gir juridiske hjelp, som f.eks under en rettssak, han representerer da en person/selskap.

Lenke til kommentar

Deksler på smarttelefoner er stygge og skjønner ikke hvorfor noen ville bruke noe slikt... ubehagelig å holde i... :nei:

Let's agree to disagree, ser betre ut i verkelegheiten og med grå note II, meir grønn farge enn gul som det viser her, har redda mobilen min frå nokre få hakk :)

1_7__1.jpg?_cfgetx=img.rx:100;img.ry:100;

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...