Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Synes nesten det er litt rart å tenke på at vi er i 2013, føler årene bare flyr av gårde og det liksom var nettopp år 2000. :p

Du er ikke alene om den følelsen.. Morsomt å tenke tilbake på det.. Tenk bare på hvordan verden ser ut om ti år til..

Lenke til kommentar

Ingen som tilfeldigvis er fra Telemark, tippet Eurojack og ikke sjekket telefonen sin på noen timer?

http://www.tv2.no/ny...ot-4039786.html :fun:

Jo satan, takk for at du sa ifra, jaja, nå blir det boller og brus.

Jeg har aldri sett og kommer aldri til å se vitsen med otterboxer, flipcover eller såkalte invisible shields, stygt, klumpete og drit å dra fingern rundt på.

Det fins tlf for de som bare slipper alt de har i bakken hele tiden.

Lenke til kommentar

Husker min første mobil lånte denne mobilen da, hva heter den da ? vet faen navnet på den mobilen da ikke nokia da andre mobil er nokia 3330 :) nr 3 er nokia 6680 :) nr 4 er :green: nokia :green: n97 :green::w00t: nr 5 er samsung note2 :w00t:

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror ikke jeg trenger deksel på min mobil, da jeg er ALDRI mister mine ting i gulvet. Min forrige mobil klarte jeg ikke å miste i bakken, og det skal heller ikke min iPhone 5.

Lenke til kommentar

Jo satan, takk for at du sa ifra, jaja, nå blir det boller og brus.

Jeg har aldri sett og kommer aldri til å se vitsen med otterboxer, flipcover eller såkalte invisible shields, stygt, klumpete og drit å dra fingern rundt på.

Det fins tlf for de som bare slipper alt de har i bakken hele tiden.

Hvor for ikke bruke otterboxe da, det trygere for mobilen da hørers teit ut men otterboxe er bedre en ødelagt mobil da. Jeg greit miste n97 litt mye i bakken, men otterboxe bruker jeg til note2. exe hive mobilen til noen 4 meter ned ja den er ødelagt etter på, men med otterboxe da kan hende den overlever 4 meter ned da. Nei otterboxe er ikke tullete og bruke, men et klokk valg kjøpe deg otterboxe for ødelagt mobil koster mye kjøpe inn da :hrm: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Hvis du faktisk hiver en mobil telefon til 4-5-6000kr 4 meter bort/ned/opp til noen så ja, hva skal jeg si, ok, have fun.

Sorry, men 1: låne bort tlf gjør man ikke med mindre det er ytterst krise, 2: du hiver den verken til noen eller i gulvet, sånn med mindre du vil at den skal bli ødelagt selvfølgelig.

Men, hver sin interesse så klart, jeg stopper ingen.

Men den s2en jeg har når har fått en 2-3 ganger i bakken, de to sony ericsson tlfene jeg hadde før det gikk også i bakken ett par ganger, men de har alltid overlevd hvert fall, men nå snakker jeg mest ut av seng eller når jeg sitter så er ikke så høyt.

Fattern hadde en s2, den overlevde ett fall på 2-3 meter ned rett i grusen, måtte jo sette den sammen igjen, men funka like fint etterpå i lang tid.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Hvis du faktisk hiver en mobil telefon til 4-5-6000kr 4 meter bort/ned/opp til noen så ja, hva skal jeg si, ok, have fun.

Sorry, men 1: låne bort tlf gjør man ikke med mindre det er ytterst krise, 2: du hiver den verken til noen eller i gulvet, sånn med mindre du vil at den skal bli ødelagt selvfølgelig.

Men, hver sin interesse så klart, jeg stopper ingen.

Nei n97 kostet 10.000.kr da jeg kjøpte den, kjøpte den samme dag da den kom ut tlf var ikke låst til noen exe telenor netcom tele2
Lenke til kommentar

Har selv Otterbox Defender på SGS3en her. Jeg har jo med meg telefonen litt rundt omkring og ser det som en liten bonus. Synes selv GS3en sitter "litt" bedre å hånda med en Otterbox på utsiden og jeg har store hender også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...