meg0709 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Det er vel rimelig ødeleggende om en psu ryker, men om du klarer deg uten pc en stund så gjør det ikke noe. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 God kveld..søren så trøtt man kan bli,tilbragt 3 timer sovende på sofaen. Får vel spille litt Silent Hill Downpour som jeg kjøpte i dag... Nice, lurer på om jeg skal kjøpe Silent Hill 1-3 remastered jeg. Kunne tenkt meg Silent Hill 1-3 remastered ja,de 3 første Silent Hill spillene var klart de beste,har ikke spilt alt for mye av Downpour ennå men det minner meg litt om Silent Hill 2. Glemte helt at Black Mesa kom ut i dag...kan bli sent i natt dette Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Skal man finne sengen da? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Åja, er den borte? Med tanke på at du må finne den. Men her er det vel opp og jobbe i morra, kommer jo aldri til å våkne før 12 eller noe. Endret 15. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ja leite, enda etter an :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Garanti og reklamasjon, da er det faktisk en positiv opplevelse at elektronisk utstyr dør med mindre det ødelegger for deg der og da. Mhmm, brand new shit. Det er vel rimelig ødeleggende om en psu ryker, men om du klarer deg uten pc en stund så gjør det ikke noe. Spørs hvor lang tid vi snakker, er det 1-3 uker så har jeg jo Blitzball å more meg med. Leksene tar uansett tiden fra meg så jeg klarer meg nok helt fint. Har ikke sett noe problemer så langt uten om harddisken hadde en defekt så den blir sendt inn neste uke. God kveld..søren så trøtt man kan bli,tilbragt 3 timer sovende på sofaen. Får vel spille litt Silent Hill Downpour som jeg kjøpte i dag... Nice, lurer på om jeg skal kjøpe Silent Hill 1-3 remastered jeg. Kunne tenkt meg Silent Hill 1-3 remastered ja,de 3 første Silent Hill spillene var klart de beste,har ikke spilt alt for mye av Downpour ennå men det minner meg litt om Silent Hill 2. Glemte helt at Black Mesa kom ut i dag...kan bli sent i natt dette Helt klart. Så på storebroren til en kompis av meg spille alle spillene, må si at de spillene ser fantastisk bra ut. Uansett kan jeg jo alltids prøve meg på dem via PCSX2, ps2 emulator og se hvor god grafikk jeg klarer å få gjennom den. Forresten, god morgen godtfolk. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 I don't mind stealing bread from the mouths of decadence Er det noen som tar denne, uten å guurgle, så er jeg mektig imponert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Det er vel rimelig ødeleggende om en psu ryker, men om du klarer deg uten pc en stund så gjør det ikke noe. Spørs hvor lang tid vi snakker, er det 1-3 uker så har jeg jo Blitzball å more meg med. Leksene tar uansett tiden fra meg så jeg klarer meg nok helt fint. Har ikke sett noe problemer så langt uten om harddisken hadde en defekt så den blir sendt inn neste uke. Ved et lite Google søk så finner du litt skrekkhistorier. https://www.google.no/search?q=corsair+hx+850+dead&oq=corsair+hx+850+dead&sugexp=chrome,mod=12&sourceid=chrome&ie=UTF-8#hl=no&q=+site:forum.corsair.com+corsair+hx+850+dead&sa=X&ei=-0JUUKzKMoOA4gSX4YH4Dw&ved=0CDIQrQIwAA&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=762ed657d0a478a6&biw=1920&bih=979 http://forum.corsair.com/v3/showthread.php?t=94591 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 MTK: Det finnes "skrekkhistorier" om de aller fleste strømforsyninger. Det finnes alltid noen som er DOA eller blir defekt etter en stund. Corsair er ikke alene om det. Coilwhine på HX er det noen som sliter med ja. Min HX850 er musestille. 1 Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Så lå man her med ny laptop da. Digger den <3 *sjalu* Det skjønner jeg Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Har i det minste hatt en morsom dag når en gruppe mennesker dytta bilen min i gang på Ekebergsletta Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ser nå at jeg i alle år har sluppet unna ferdig installerte pc'er, da jeg har bygget mine fra bunnen av. Det slapp jeg med laptopen, men fy så mye dritt de har lagt inn her. Vurderer en formatering, bare for å få den clean. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg booter aldri opp en laptop uten å fåreta en ren installasjon av windows. Har SSD i laptopen min Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Gratulerer 2 Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Har i det minste hatt en morsom dag når en gruppe mennesker dytta bilen min i gang på Ekebergsletta Den bilen din igjen Endret 15. september 2012 av iThenrik Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Stille og rolig her,som vi liker det Jepp,lurer mer på hva du gjorde på Ekebergsletta jeg Rolf? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Det er vel rimelig ødeleggende om en psu ryker, men om du klarer deg uten pc en stund så gjør det ikke noe. Spørs hvor lang tid vi snakker, er det 1-3 uker så har jeg jo Blitzball å more meg med. Leksene tar uansett tiden fra meg så jeg klarer meg nok helt fint. Har ikke sett noe problemer så langt uten om harddisken hadde en defekt så den blir sendt inn neste uke. Ved et lite Google søk så finner du litt skrekkhistorier. https://www.google.n...iw=1920&bih=979 http://forum.corsair...ead.php?t=94591 Jaja, men det er alltid slik at det vil komme noen med slike historier. Uansett så har jeg jo garanti i 2-5 år på den og regner med at den ikke går i stykker. MTK: Det finnes "skrekkhistorier" om de aller fleste strømforsyninger. Det finnes alltid noen som er DOA eller blir defekt etter en stund. Corsair er ikke alene om det. Coilwhine på HX er det noen som sliter med ja. Min HX850 er musestille. Min også Forresten: Tenkte på om jeg skulle bytte ut hovedkortet og cpuen til 1155. Hvilke cpu og hk skulle det vært i så fall? ROG kontra Sabertooth og Sandy bridge kontra Ivy. Endret 15. september 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hey, hvilken side var det man kunne laste opp minidumpfiler til sånn at andre kan se hva som står i den? Fikk nettopp bluescreen Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Stille og rolig her,som vi liker det Jepp,lurer mer på hva du gjorde på Ekebergsletta jeg Rolf? Var på ekebergsmarkedet . Starteren er kaputt, men hadde den gamle og den gjør nytta si nå. Fungerer til en forandring noe den ikke klarte i fjor Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Faren min var også på ekebergsmarkedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå