Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med litt research så ser eg at det er nesten like mykje problem med titan som det var med 690 når det kom ut då... så ser ikkje heilt kva du preikar om... :)

Greit nok at eindel problem er utelukka sidan det kun har ein kjerne, men ser ikkje heilt verdien...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja men du er vel heldig.

Eneste som taler imot titan er høy pris og alt for mye ram, men var en som fikk titan for 608kr på kompletts omvendt auksjon.

Jeg sitter å lurer på når jeg skal vinne noe, med tanke på hvor hundrevis av kalendere og konkurranser jeg har prøvd meg på.

Men man er vel dømt til å måtte streve for alt her i livet mens andre får det lagt oppi fingrene.

Lenke til kommentar

Ja men du er vel heldig.

Eneste som taler imot titan er høy pris og alt for mye ram, men var en som fikk titan for 608kr på kompletts omvendt auksjon.

Jeg sitter å lurer på når jeg skal vinne noe, med tanke på hvor hundrevis av kalendere og konkurranser jeg har prøvd meg på.

Men man er vel dømt til å måtte streve for alt her i livet mens andre får det lagt oppi fingrene.

Det er som oftast rikfolk som vinn gevinstane... så om du eingong vert rik, så skal du sjå at du vinn mykje du og :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...