Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nei, Mansoor, nå tar du feil, som alltids (noen ganger) :p

Dersom du ikke har noe som er konstruktivt så kan du holde munnen igjen. Om jeg tar feil, kan du si ifra, ikke begynn med personangrep.

Og slutt å siter meg med mitt egentlige navn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal si Carl Ivar Hagen er en ja var en herlig fyr da, synd han har sluttet i Fremskrittspartietet da for da det var debatt med han da var det underholdning av klasse da for han var en virkelig bra formann fra 1978 til 2006 og bygde opp partiet fra å ha falt ut av Stortinget til å bli et av landets største opposisjonspartier da. :thumbup:

Lenke til kommentar

Men de kan spare seg for den lille vifta der, den lager jo mer bråk enn en trykkluft hammer.

Kunne tenkt å tatt meg en tur til USA på høsten, men 10 timer fly, blææææææ, særlig at jeg gidder det.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

10 timer ;). Går fint det og det er ikke lurt å legge slikt i baggasje som sendes med fly grunnet likhet med plastics ;)

Da så. ;)

Lenke til kommentar

Tja, deaglen i cs go funker igjen, foreløbig inntil de fucker den opp igjen, lol.

4stk og bombe defuse, ikke hver dag, lol, stod bak den vogna i banan og tok wallbang hs på en oppå de boksene mot ruins, lol, 1 kule.

Men det var jo også eneste lyspunktet utenom en 3 man spray down, blei jo overkjørt.

Lenke til kommentar

Haha, vel mac-10 er jo verre enn å løpe med pistol.

Men når jeg selv ha en awp så har jeg strengt tatt ingenting i mot den, lol, men jeg har nesten aldri en awp i hånda, men den er lett å drepe med og jeg har ikke akkurat NiP aim i cs heller, er litt sånn over alt, men har da mine øyeblikk jeg som alle andre.

Men selv om jeg bommer med awp så er det lett å drepe med den, men det er latterlig stor forskjell ifra awp til scout, scout har jo alltid vært ett våpen du MÅ ta hs med skal du klare å drepe noen.

Jaja, om noen er skada så går det jo på ett skudd, men det sier seg selv.

Jaja, men so er det ikkje ofte eg spring og skyt då, spring ofte eit stykke stoppar, skyt nokre skudd, forflyttar meg igjen, men ja, det er ikkje beste aimen med mac10.

Høgre museknapp på musa mi er øydelagd, så kan ikkje bruke det uansett utenom viss eg binder ein knapp på tastaturet til jobben...

Men så er scout mykje kjappare reload på då, så då er det og kjapt klart til å skyte igjen, i tilfelle du bommar...

Jeg synes den nettsiden til www.itavisen.no bare blir styggere og styggere.

post-217402-0-37132700-1367335021_thumb.jpg

Hva synes andre som leser itavisen om dette?

Har ikkje vore der inne på sikkert eit år, men det har vel alltid sett så dårleg ut?

Utanom at bilete visar ikkje reklame, men det er vel pga. adblock?

Hadde denne hatt 7200 RPM så hadde jeg kjøpt to av de med en gang. Synd prisen øker så mye for 7200 RPM. :(

Ja det er tross alt 50kr dyrare for 7200rpm hjå netonnet:)

Alle de kule gutta tar med seg geitost på ferie.

Rettet!

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Ser man det ja, takk for tipset! Mye billigere siden prisen ble over 2000 tusen hos Komplett for 7200 RPM. :D

Bare hyggeleg det! :) Det er ein slik på veg til meg frå Oslo, men no er det 4dagar sidan den vart sendt frå Oslo mot Bergen, og har endå ikkje nådd Bergen, ekspress frakt du liksom :)

Lenke til kommentar

Høgre museknapp på musa mi er øydelagd...

På din og? :thumbup:

Det er "snail-mail" du har fått ;).

Kommer kanskje føre helga skal du se ;)

Ja, det skal ta maks 2-6dagar... om den ikkje er her imorgo så er vel det ikkje post på lørdagar, så då skal eg ha dei heile 79kr mine tilbake!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...