Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Liste nå :(

Øyeblikk :(

Side 911 :p

9/11 :ohmy:

"When you find that one person who connects you to the world, you become someone different, someone better. But when that person is taken from you, what do you become then?" - John Reese

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Den låta posta jeg her om dagen, men i spoiler riktig nok, hint,hint, lol.

Gjorde du? Heh, hørte den gjennom Person of Interest.

Notert, lol ;)

Lenke til kommentar

Den dagen det var minst å se på tv.

Var så gørr kjedelig å se det samme om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen.

Endret av meg0709
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som husker noe fra den dagen? Tanker? Hvor de var? Selv husker jeg ikke en dritt, men jeg var jo ikke så gammel heller :p

Godt spørsmål.. Nei, det er jo utrolig mange år siden, jeg var jo selv bare 7 år gammel. og det var jo det året jeg begynte på skolen, så nei, det er alt for lenge siden til at jeg kan huske det.

Nei, det stemte ikke helt.

Den dagen det var minst å se på tv.

Var så gørr kjedelig å se det samme om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen.

Saklig.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Er det ingenting større enn 125 når man er 18? Helvete heller, da trimmer jeg mopeden så den gjør ni millioner kilometer timen.

Ikke så sint da Vegard da, jeg trur du kan kjøre opp til 250cc. Siden kan du ta lappen på tung motor sykkel da, og da kan du kjøpe du en motor sykkel fra de her da i Orange County Choppers i usa som er på bilde for han eldre mannene der er pine gal lol :thumbup: senior blir han kalt :thumbup:

God dag.

Good dag våkna opp nå krom :tease:

post-281153-0-96188400-1367409141_thumb.jpg

post-281153-0-35295400-1367409147_thumb.jpg

post-281153-0-21950700-1367409167_thumb.jpg

post-281153-0-88676300-1367409171_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...