Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker din skjerm bra da, joking? Hvilken skjerm var det du hadde nå igjen?

Veldig bra den synes jeg testet på doom 3 i steam jeg kommer meg inn så neste gang skal jeg kjøpe doom 3 bfg i steam da bedre der en ps3. dell u2713hm er det den heter du :green:

Kjekt å være uten mobil.

Spørs om jeg begynner å bli gal etter noen dager though. :p

He he avhengig er du??, jeg er avhengig av note2 og jeg tømmer batteriet for fort da :yes: bruker note2 til epost mld musikk rette ordene blir riktig i forumene da og skrive her noen ganger og i http://itblekka.no/index.php med note 2 og mye mere ;)
Lenke til kommentar

Om jeg er avhengig av mobilen eller ikke kommer jeg vel til å finne ut ganske snart.

Skjermen døde skjønner du. Ble lilla og blå enkelte steder på skjermen i går, og når jeg våknet i dag var hele skjermen lilla, samt svart helt øverst. Utover dagen har svartfargen tatt fullstendig over, og nå er skjermen helt død.

Utenom dette fungerer mobilen normalt. Haha :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kjekt å være uten mobil.

Spørs om jeg begynner å bli gal etter noen dager though. :p

Lykke til. Er ikke vanskelig det, bare du ikke bruker mobilen mye.

Lenke til kommentar

Om jeg er avhengig av mobilen eller ikke kommer jeg vel til å finne ut ganske snart.

Skjermen døde skjønner du. Ble lilla og blå enkelte steder på skjermen i går, og når jeg våknet i dag var hele skjermen lilla, samt svart helt øverst. Utover dagen har svartfargen tatt fullstendig over, og nå er skjermen helt død.

Utenom dette fungerer mobilen normalt. Haha :p

Der du reparer mobilen din iGlenn kan ikke du få låne en mobil der da :) Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Da blir det 2x PC'er til å bygge. :)

Kompisen min er superfornøyd med servicen jeg gav ham. Han fant det både lærerikt og kjekt, hyggelig. :wee:

Lenke til kommentar

Da blir det 2x PC'er til å bygge. :)

Kompisen min er superfornøyd med servicen jeg gav ham. Han fant det både lærerikt og kjekt, hyggelig. :wee:

Mye koster den pc der og åsen pc. krom plz last need alle bildene da kan du si noe du ang om du liker de plz plz :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Får satse på det i alle fall. :D

Glederr meg til når du skal grine på Skype fordi den er ødelagt pga du kaster den i bakken :)
Lenke til kommentar

Kan jeg bruke ram-brikker med 9-9-9-24, ilag med 8-8-8-24 (2X2GB CL8, 2X4GB CL9) ?

Det burde strent tatt gå helt fint, men du ender vel opp med 12GB eller hva det blir, verste som skjer er vel at det ikke funker og da vill jeg kjørt 4GB settet.

Det kan hende du må sette timings og slikt manuelt i bios hvis det blir litt buggete.

Lenke til kommentar

Det burde strent tatt gå helt fint, men du ender vel opp med 12GB eller hva det blir, verste som skjer er vel at det ikke funker og da vill jeg kjørt 4GB settet.

Det kan hende du må sette timings og slikt manuelt i bios hvis det blir litt buggete.

Har 4GB kittet nå, Men skal bestille 8GB mer, Så lurer bare på om det går eller ikke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...