Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel i cs go så bommer du jo med awp om du ser på wasd knappene og beveger du på deg blir siktet blury så du bommer like mye da også.

Du må jo ha stått stille i flere år i go, men det er jo lett å drepe med awp, jeg misliker awp og negev noob våpnet, bare retards som springer rundt med negev også.

Skulle gitt alle hver sin mac-10 så kunne vi hatt aim konkurranse med den, hahaha.

Ja, alle våpnene med sikte er eigentleg noob'ich samt med negev og m249 som du seier...

Men det er ganske mange maps som er laga slik at om du spring 3meter til venstre, så har du godt sikte mot plassen det andre laget er nøydd til å springe forbi, og då er det berre til å plaffe i veg....

Og klart, du må jo sjå på skjermen for å vite når du skal skyte... ikkje vanskeleg å få god aim med mac-10 heller :)

Lenke til kommentar

Haha, vel mac-10 er jo verre enn å løpe med pistol.

Men når jeg selv ha en awp så har jeg strengt tatt ingenting i mot den, lol, men jeg har nesten aldri en awp i hånda, men den er lett å drepe med og jeg har ikke akkurat NiP aim i cs heller, er litt sånn over alt, men har da mine øyeblikk jeg som alle andre.

Men selv om jeg bommer med awp så er det lett å drepe med den, men det er latterlig stor forskjell ifra awp til scout, scout har jo alltid vært ett våpen du MÅ ta hs med skal du klare å drepe noen.

Jaja, om noen er skada så går det jo på ett skudd, men det sier seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg synes den nettsiden til www.itavisen.no bare blir styggere og styggere.

post-217402-0-37132700-1367335021_thumb.jpg

Hva synes andre som leser itavisen om dette?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Er nok ikke mange her som er innom itavisen lengre.

Men selve for siden så nå lik ut som den alltid har gjort.

Men det er slik det går når man har inkompetente folk til å styre og sette opp siden, bare å se på han gjøken som liksom skulle ha ansvaret for forumet, han var aldri der og gjorde aldri noe.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

ITavisen er for det meste søppel, så det faller jo fra hverandre sakte men sikkert.

Endelig har Outlook kommet med toveis loggin. :D

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Fjern det du skrev, og send meg en PM.

Syns ITavisen burde blitt fjernet fra trådtittelen..

Helt enig Aleksander, bare tull å la den hete det fremdeles. Denne tråden har ikke lengre noe med ITavisen å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du burde kanskje redigere innlegget ditt også siden du har sitert bubba. :p Men hvis du ikke har TMU så har jeg mange.

Ops.. Så ikke den nei. Har en del, så det er ikke noe problem. ;)

Lenke til kommentar

Ja, det var no på tide at dei avslutta kontoen din med 6månadar utan betaling

Har betalt noen ganger men jeg glemmer det dessverre da, :nei: grunnen er epilepsien min. Men skal kjøpe 12 månder siden da, jeg trenger ikke det nå exe serien V der da nei ser ikke mere eller flere episoder da venter jeg for det er ikke noe jeg liker nå der. For netflix bruker for lang tid og få ut det ut og, og det er en serie jeg hvil ha.. må ha.. skal ha,, det er A taem for en herlig gjeng John 'Hannibal' Smith og 'Howling Mad' Murdock å .. B.A. Baracus da og han Templeton 'Faceman' Peck :devil:

Beatles :love:

:love: :love: krom da :yes:

Vennen <3

Blir 2x skjermer til da. :)

Nei gutt ikke 3 men hør på ChillZoNe da :yes:

Jeg synes den nettsiden til www.itavisen.no bare blir styggere og styggere.

post-217402-0-37132700-1367335021_thumb.jpg

Hva synes andre som leser itavisen om dette?

Noen ganger men ikke mye, sorry men det er for mye appel der dessverre

Har det tapt seg så jævlig?

Det har it avisen vært længe en taper med alle trolla der dessverre :no::sleep2:

Kjøp deg en feit IPS skjerm isteden? du har jo tross alt 7970 CFX. på tide å få utnyttet de litt?

2560x1400/1600 f.eks?

Å så fornuftig du er ChillZoNe :thumbup: :thumbup: :fun::thumbs:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...