MR SPEED Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Ha hendene oppå dyna da, joking …det gjelder deg også, Krommis Ha ha nei ikke med bilder av ho broks banks, see pm da nå kan du, nå må du ha henda under dyna di du oxo sj3f Endret 30. april 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hahaha, staph it lism. Graps much. xD Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Hahaha, staph it lism. Graps much. xD Krom see pm du, men husk ha henda over dyna du, er det vanskelig ha henda dine over dyna nå som som du sett ho :dribble: :love: ta de under da men husk og låse døra da di nå som du ser på ho broks banks da. Endret 30. april 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hva skjer med Norge? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Good morgen snart går jeg til posten og hente en pakke da Endret 30. april 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Krom see pm du, men husk ha henda over dyna du, er det vanskelig ha henda dine over dyna nå som som du sett ho :dribble: :love: ta de under da men husk og låse døra da di nå som du ser på ho broks banks da. Henda var under dyna fordi det var kaldt men gjorde ikke noe fyfy greier. Så PM nå i morges. Hva skjer med Norge? Meanwhile in Norway lism... God dag alle sammen! Skole om en halvtime, to skoletimer også er det hjem til kompis å bygge ferdig PC'en hans! Aldri montert en H60 før så det var spennende, spesielt i push/pull. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Aldri montert en H60 før så det var spennende, spesielt i push/pull. Er H60 120mm? Er ikke den push/pull allerede? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Er H60 120mm? Er ikke den push/pull allerede? Jepps, 120mm. Nope, den er ikke det. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Må da innrømme at det er gøy å eie folk med AWP? Trengs litt skils da. Ein kan ikkje eige med awp, ingen skills nødvendig, jaja, då må jo vite korleis sikte og skyte, men det er som å stå med usp 2mm frå hovudet på ein fyr å skyte, nesten umogeleg å bomme... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ser att netflix medlemskapet mitt bli avsluttes i morgen ha ha, jeg får komme i siden på netflix da. Jeg ringte de nå så siden betaler jeg for 6 måneder er eller 12 månter i slengen da med det her da, nei får komme meg need og hente pakken da Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ser att netflix medlemskapet mitt bli avsluttes i morgen ha ha, jeg får komme i siden på netflix da. Jeg ringte de nå så siden betaler jeg for 6 måneder er eller 12 månter i slengen da med det her da, nei får komme meg need og hente pakken da Ja, det var no på tide at dei avslutta kontoen din med 6månadar utan betaling Linux Mint er ein Linux distro("OS") basert på Ubuntu. Ubuntu in my <3 Ohyes, Ubuntu er veldig flott, men med Gnome Shell då... Unity er heilt forferdeleg! Mint er jo grei den og, går i Fedora og Ubuntu med Gnome her. Spelar eindel CS eg og via Steam, blir gjerne med på nokre rundar... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hva skjer med Norge? Nei si det... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ein kan ikkje eige med awp, ingen skills nødvendig, jaja, då må jo vite korleis sikte og skyte, men det er som å stå med usp 2mm frå hovudet på ein fyr å skyte, nesten umogeleg å bomme... Vel i cs go så bommer du jo med awp om du ser på wasd knappene og beveger du på deg blir siktet blury så du bommer like mye da også. Du må jo ha stått stille i flere år i go, men det er jo lett å drepe med awp, jeg misliker awp og negev noob våpnet, bare retards som springer rundt med negev også. Skulle gitt alle hver sin mac-10 så kunne vi hatt aim konkurranse med den, hahaha. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Da er det hentet da, pakka da 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 God dag alle sammen! Skole om en halvtime, to skoletimer også er det hjem til kompis å bygge ferdig PC'en hans! Aldri montert en H60 før så det var spennende, spesielt i push/pull. Du har ikke akkurat montert så veldig mye før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Nissen liker ikke deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå