MR SPEED Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 e-penis... Hva er e-penis ?? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Samme som penisforlenger, bare i PC-verdenen Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Nei nei nei, det er en økologisk penis, den er fritt voksende og frittgående. Bare foret med økologisk for osv. Ecologic ikke sant, lol, jaja, litt norsk engelsk, men samma det, passer så fint. Ja, cs:go er kjekt så lenge det ikkje er campende awp horer... prøvd dei "Operation Payback" maps'ane? Favela, downtown, museum, library, motel, thunder, seaside osv.... Nei, egentlig ikke, jeg prøvde downtown og library igår, men bare litt mot bots, spiller sjeldent anna enn inferno, dust2 og nuke, men alle veit jo at nuke suger hardt om man ikke har 5 på samme teamspeak eller noe og det har jeg fått bevist 3 ganger denne helga. Syns nuke er rimelig sugent selv med 5 på samme ts også, men men, inferno all the way for min del. Men jeg spiller bare slik classic competitiv eller hva det heter, er ihvertfall det bakerste valget når man skal velge hvilke mode man skal joine. Endret 29. april 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Kromskallen husker du det her da Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Nei nei nei, det er en økologisk penis, den er fritt voksende og frittgående. Bare foret med økologisk for osv. Ecologic ikke sant, lol, jaja, litt norsk engelsk, men samma det, passer så fint. Nei, egentlig ikke, jeg prøvde downtown og library igår, men bare litt mot bots, spiller sjeldent anna enn inferno, dust2 og nuke, men alle veit jo at nuke suger hardt om man ikke har 5 på samme teamspeak eller noe og det har jeg fått bevist 3 ganger denne helga. Syns nuke er rimelig sugent selv med 5 på samme ts også, men men, inferno all the way for min del. Men jeg spiller bare slik classic competitiv eller hva det heter, er ihvertfall det bakerste valget når man skal velge hvilke mode man skal joine. Steam? Har GO men har egentlig ingen å spille med... ;/ KROM! Skype me! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 CS: GO var ikke noe for meg. Det er for "avansert" så jeg føler det ikke er et counter strike spill. Var sikkert sånn når CS:S kom ut, men. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) CS: GO var ikke noe for meg. Det er for "avansert" så jeg føler det ikke er et counter strike spill. Var sikkert sånn når CS:S kom ut, men. Hæææ? CS avansert ? hvor? Endret 29. april 2013 av ChillZoNe Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Noen som har noen gode og originale unnskyldninger for å ikke ha presentasjon imorgen? Pleeeeaaaassssse Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Noen som har noen gode og originale unnskyldninger for å ikke ha presentasjon imorgen? Pleeeeaaaassssse Vet ikke om det er mot reglene her?? skitt la gå, du har fått om gang syken hva med grise influensa da eller omn du brukket en arm eller bein du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Steam? Har GO men har egentlig ingen å spille med... ;/ KROM! Skype me! I morgen kompis! Bygger PC for en kompis, øyeblikk ferdig men måtte ta kvelden... Skal bort til han i morgen og fullføre, ser meget bra ut! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Gleder meg til i morgen da henter jeg kjanse det som er i bilde da, pluss mye mye mere da, vet ikke da fikk mld i mobilen i dag om pakka fra cdon har kommet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ubuntu er jammen meg herlig! Laptopen ble så mye raskere Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Hei dere SEE her dere, Hjelp dette spillet med å komme på Steam! da. :green: Game Dev Tycoon fra steam greenlight Demo av dev Tysoon her Endret 29. april 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Prøver Mint i morgen. Veldig fornøyd med Ubuntu så langt. Merker stadig at PC'en har blitt en del raskere enn den var med Windows. Likte spesielt godt at den fant nett/lyddriverene automatisk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Prøver Mint i morgen. Veldig fornøyd med Ubuntu så langt. Merker stadig at PC'en har blitt en del raskere enn den var med Windows. Likte spesielt godt at den fant nett/lyddriverene automatisk. Mint hva da du? du skriver krom (Prøver Mint i morgen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Mint er en annen "flavour" av Linux Kjører Ubuntu nå for øyeblikket men skal prøve en annen smak som f.eks Mint i morgen. Tar øyeblikk kvelden, herlig med avspassering til kl 11.30 og 1. mai i morgen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Da sier jeg natti natti :sleep: :sleep: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Må nok ta kvelden selv her, natta! *pakker vekk laptopen og skrur av nattlampa* Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Ha hendene oppå dyna da, joking …det gjelder deg også, Krommis Endret 29. april 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ha hendene oppå dyna da, joking …det gjelder deg også, Krommis Har alt. Vegz, prækas siden på dagen i morgen. Skal hjem til kompis og bygge ferdig PC'en hans, kjempe kos! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå