Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg er en skikkelig AWP hore i CS, digger det. :p

Det er utruleg irriterande, det krev ikkje skills å drepe halve laget iløpet av dei 3sekunda inn i gamet på ganske mange maps...

Ødelagde den høgre museknappen på gamle razer musa mi igår pga det... CS:GO på seaside, sprintar med kniv frå spawn inn i bygningen, og boom, headshot, jaja vente 10min mens matchen blir ferdig...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ingen gamer trenger vel... men det er jo gøy å ha... Man kjøper fordi man kan ;)

Men skal du drite i backup PC nå? Kan du pleeeaaase bestemme deg?? :nei:

Jeg innser at det ville vært kjekkere å kunne multi-taske samt. game med 3 skjermer enn å ha en backup. PC. Skal bygge en mini-server PC siden men det blir en veldig billig en. :)

Hadde blitt en fin server PC dette? :)

ca33d.png

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

e-penis...

Hva? Å kjøre 3x skjermkort er E-Penis men funker ikke særlig godt. Ta en præik med Even. ;)

Kan du kjøpe du mus og musematte også da? :D

Nja, må vell det også.

Skal værtfall kjøpe nytt bord og en ny kontorstol på tirsdag! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er utruleg irriterande, det krev ikkje skills å drepe halve laget iløpet av dei 3sekunda inn i gamet på ganske mange maps...

Ødelagde den høgre museknappen på gamle razer musa mi igår pga det... CS:GO på seaside, sprintar med kniv frå spawn inn i bygningen, og boom, headshot, jaja vente 10min mens matchen blir ferdig...

Må da innrømme at det er gøy å eie folk med AWP? Trengs litt skils da. :p

Lenke til kommentar

Naaam :love:

2589c.png

Fuck backup PC, kjøper meg noe skjermer, litt mer RAM og ekstra lagring! :woot:

Nei nei plz si jeg leser feil vel da, :hm: 2 asus 24 tomer til sammen til nesten 2856.kr krom, :hm: nei send de til bake og kjøpe deg den her er 1213kr til du må legge til da. Du trenger ikke 3 stk det holder med 1 da

Trenger du så mye RAM?

Nei han trenger ikke det

Nja, spørs litt på hva jeg skal holde på med. Men 3 skjermer og 2TB til blir det. :)

Nei nei krom du sløser nå med penga dine, hvis du sender alt det til bake da skal jeg si en hemmlihet til deg krom da :) og den hemmlihet hvil du like da krom :thumbup::yes::D:w00t::green: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har ikke kjøpt noe, joking. :)

Vil heller ha 3x 24" enn en 27" fra Dell. Asus ftw. + EyeFinity vil vært noe lunde tøft. :)

Joda, kjøper litt RAM til, kan være greit til mye multi-tasking og dilldall.

Dropper ny mus foreløpig ettersom at jeg er veldig fornøyd med Razer-musen.

df97a.png

Hadde tenkt meg noe slikt heller.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

85427.png

Sånn. Hadde forventet noe dyrere men ser greit ut. 5k var akkurat budsjett. Dropper 16GB RAM og 2TB for dette. Kan alltids kjøpes siden når tiden er kommet for at jeg vil trenge det. 16GB holder nok lenge enda.

Lenke til kommentar

Når den stryker med om 2-3 uker så kjøper du deg M60. Og en annen ting rundt skjermene, du burde ha 3 like istedenfor 1 144hz og 2 60hz....

Helt riktig, selv jeg ikke kan en dritt om data jo kan litt da

85427.png

Sånn. Hadde forventet noe dyrere men ser greit ut. 5k var akkurat budsjett. Dropper 16GB RAM og 2TB for dette. Kan alltids kjøpes siden når tiden er kommet for at jeg vil trenge det. 16GB holder nok lenge enda.

Krom ikke 2TB du men kjøpe deg en 4TB DISK mye bedre da, :) og mere plass til exe til de her :green: jeg har ikke plass da låner litt av deg :w00t:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...