Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var noen her som hadde note 2?

Jeg og 3 til i forumet har note2, takke være meg att de kjøpte seg note2 da. Jeg så note2 på tv rett etter på kjøpte jeg meg den :green:

Ser ut sånn her sånn ca, bare ikke fult så stor.

http://www.youtube.c...d&v=y81IgHvpG7U

Jo den er en stor mobil du :)

Da har man prøvd å kjøre bil også :p

Du ble vel ikke stoppet vel av politi vel, :tease: he he

Hehe, husker også første gang jeg kjørte og skulle bremse for første gang, det ble bråstopp for å si det sånn. :p Det som var litt spesielt var at jeg begynte rett i trafikken første gang jeg kjørte.

Er det så bra og kjøre rett i trafikken første gang, :green:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk jeg også tok kurset før jeg hadde fylt 16... :p

Jepp, man kan det, men det må være før desember om jeg husker rett.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Med mindre de har endret på noe, så kan du vel ta det hele året, men det er noe som skal foregå når det er mørkt så de som tar det når det er lyst ute om sommern må vente til høsten med å ta det igjen.

Vi kunne ihvertfall ta det helt ut i mars engang, men jeg var en av de første som var med på denne tullete ordningen som ikke har noe for seg.

Det burde vært mer x antall timer med obligatorisk læring på kjøreskolen, både kjøring og noe teori.

Du er ingen god sjåfør bare fordi du brukte 9 timer før oppkjøring mot en som måtte ha 12.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Jeg og 3 til i forumet har note2, takke være meg att de kjøpte seg note2 da.

Jeg har også Note 2, men ikke takket være deg. :p Hadde det før deg.

Man blir ikke en god sjåfør før man har tatt førerkort da,

Man er langt ifra noen god sjåfør når man har fått førerkortet. Det beviser bare at man har LOV til å kjøre bil. Men man er fullstendig amatør. ;) Det tar mange år å bli en god sjåfør. Man er f.eks ikke noen god sjåfør bare fordi man klarer å sladde rundt en sving....selv om noen tror det. :p
Lenke til kommentar

Ikke for å skryte, men jeg kjørte 15 km/t under fartsgrensa her om dagen! :w00t:

Virklig bra :green: :green: :green: :green: :green: yeah, for det er for mange idioter i trafikken som leker Martin Schanche på veien. De sladder seg inn i rundkjøringen og ut av rundkjøringen sladder de seg ut, så en som sladdet inn og ut av rundkjøringen. Sånne fortjener dessverre dø :hm: :hm: :cry::mad: trist men men sant
Lenke til kommentar

Dere er det noen muse mater med naken modeller med STOR pupper som exe brooke banx, :dribble: søk navnet hennes på google for jeg legger ikke inn noen bilder av ho om det er i mott reglene her det vet jeg ikke

Trenger snart bytte da ja og nei den er ca 10 til 20 år gammel den muse matta mi nå :)

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...