Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

God dag.

Gratulerer med dagen, Eggsann :)

Skal du lage koke bok eller ??? eller er du bare sulten høg inn :tease:

Hehe, klarte å våkne klokken ett i dag, hadde planer om å våkne 11...

Gjør som meg stå opp 8:00 til 9:00, er lettere og komme opp hvis du har i tanken att du skal spille da :)

Åpne nye musematta eller ikke?

Hmm, dilemma på gang her.

Ja selvfølgelig må du åpne muse musematta de :) åsen ser den ut da??
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner ikke hva han mener med animasjon, men noen påstår det funker på S2 også, men jeg veit ikke hvordan jeg skal gjøre det på min tlf, som da er en S2.

Ikke det at jeg egentlig har noen problemer med sånn den er nå.

Funker forøvrig på S4 også, men du må tappe 7 ganger eller noe på build nummer var det noen som påstod.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Tja, jeg syns det med kløtsj og gass var vrient, dog mye enklere med diesel biler enn vanlig bensin biler, det som overrasket meg var hvor lett styring var, hehe, det kommer jo av servoen, men så har jeg en og kjører en veteran bil og der er det god gammel dags muskel severo som gjelder og du svinger egentlig bare når hjulene går rundt ellers så vrir du av deg armene.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Automat :D Har egentlig ikke lov til å kjøre enda, men siden det var lukket område og låne-bil måtte jeg bare prøve ;)

Jeg ble også veldig overrasket av hvor enkelt det var å styre. Det verste var å bremse fordi jeg var ikke forberedt på hvor brått den stopper :p Gikk litt i rykk og napp da ja..

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Du kunne jo gjort det med en anna ikke låne bil også, men automat er for å være ærlig, skjit enkelt å kjøre, er alle de andre bilene på veien som ikke er så enkle hele tiden, lol.

Automat er digg, spesielt i by og kø kjøring.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Beste er jo å ta feil når du kjører automat og skal gire, slippe gassen også brå bremse fordi du er forvirra, lol.

Men automat er som sagt mye bedre i by og kø kjøring, er jo ikke ille sånn ellers heller og automat biler har jo bare blitt bedre og bedre, ikke bruker de noe særlig mer drivstoff en manuel biler heller.

Kanskje det fortsatt koster litt mer når man skal kjøpe med automat gir, men ja, slik er det nå.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Ja, kunne gjort det med vår bil også, men den har ikke automat og vi tok lånebilen for en testrunde og rundt jobben til faren min er det fint å øvelseskjøre, da vi var innom der.

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Jeg ble også veldig overrasket av hvor enkelt det var å styre. Det verste var å bremse fordi jeg var ikke forberedt på hvor brått den stopper :p Gikk litt i rykk og napp da ja..

Hehe, husker også første gang jeg kjørte og skulle bremse for første gang, det ble bråstopp for å si det sånn. :p Det som var litt spesielt var at jeg begynte rett i trafikken første gang jeg kjørte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...