Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Folkens, dere som liker skrekk spill, prøv dette spillet, det er gratis, og er sykt bra.. Det er et svensk spill som var en mod! Spillet er basert på Half-Life 1 motoren, så grafikken er ikke det beste, men jeg er imponert over hvor mye de har klart å få til med den motoren da lys og vann effekter ser ut som det skulle vært fra Half-Life 2 montoren Source.

http://store.steampo...com/app/223710/

Og yay, jeg ble første man på side 900! :D

Og da tar jeg kvelden, god natt.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folkens, dere som liker skrekk spill, prøv dette spillet, det er gratis, og er sykt bra.. Det er et svensk spill som var en mod! Spillet er basert på Half-Life 1 motoren, så grafikken er ikke det beste, men jeg er imponert over hvor mye de har klart å få til med den motoren da lys og vann effekter ser ut som det skulle vært fra Half-Life 2 montoren Source.

http://store.steampo...com/app/223710/

Og yay, jeg ble første man på side 900! :D

Og da tar jeg kvelden, god natt.

Down load Cry of Fear nå, good morgen du side 900 sier du ha ha :green: sover du se og kom deg opp da Cry of Fear venter på deg :tease:

Begynner å bli lyst allerede her, mot nord, så det får sånn 10min at det begynte å bli det.

Dvs, jeg bor på østlandet.

Her oxo du, :green: good moregen kom deg opp da :tease:

God morgen! Da var min store dag endelig kommet. :D

Lykke til husk å smiske da :tease: :tease: Cry of Fear venter på deg siden du :green:Good morgen Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

TheMightyUnknown Det jeg skrev der ang det spillet du sa om i går jeg missfosto deg der, jeg trude det med side 900 var i selve spillet du skrev om unnskyld for den kommetaren ( Down load Cry of Fear nå, good morgen du side 900 sier du ha ha sover du se og kom deg opp da Cry of Fear venter på deg) :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Oi, god morgen! Døgnrytmen er helt ødelagt..

Hehe, klarte å våkne klokken ett i dag, hadde planer om å våkne 11...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...