w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 er mye mer liv her enn det var på ITavisen der var det jo flere timer mellom hvert innlegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 er mye mer liv her enn det var på ITavisen der var det jo flere timer mellom hvert innlegg Husker det, var jo helt latterlig hvor tregt det gikk mot slutten.. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Regner med at aktiviteten daler litt her og etterhvert... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) <---- TheMightyUnknown fra ITavisen! @TheMightyUnknown: Er det ikke noe alla skjiten som heter forum kafeen her da? Og er du mortenxp eller tenker jeg på en annen da? Jeg tror det, men dette er jo en utrolig kul tråd for oss som nå går over til Diskusjon.no, jeg har selv brukt mest tid i Politikk delen av forumet så jeg vet ikke mye mere enn den.. Men jeg vil tippe det ligger en forum kaffe ett eller annet sted her! Du tenker feil, het akkurat det samme på ITavisen! Regner med at aktiviteten daler litt her og etterhvert... La oss håpe ikke så inderlig tregt. Endret 4. september 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Hepp! http://www.diskusjon...owtopic=1430121 Noen her som har mye moro på lager? Vel.. har en del bilder som kommer fra Reddit, men jeg ser at det allerede er mange som poster morsomme bilder derfra Heheh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 er mye mer liv her enn det var på ITavisen der var det jo flere timer mellom hvert innlegg Sannelig og visst. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 @TheMightyUnknown: Er det ikke noe alla skjiten som heter forum kafeen her da? Og er du mortenxp eller tenker jeg på en annen da? Jeg tror det, men dette er jo en utrolig kul tråd for oss som nå går over til Diskusjon.no, jeg har selv brukt mest tid i Politikk delen av forumet så jeg vet ikke mye mere enn den.. Men jeg vil tippe det ligger en forum kaffe ett eller annet sted her! Du svarte ikke på det siste spørsmålet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 @TheMightyUnknown: Er det ikke noe alla skjiten som heter forum kafeen her da? Og er du mortenxp eller tenker jeg på en annen da? Jeg tror det, men dette er jo en utrolig kul tråd for oss som nå går over til Diskusjon.no, jeg har selv brukt mest tid i Politikk delen av forumet så jeg vet ikke mye mere enn den.. Men jeg vil tippe det ligger en forum kaffe ett eller annet sted her! Du svarte ikke på det siste spørsmålet... Sorry, det gikk litt kjapt i svingene ser jeg! Mitt nick på ITavisen på slutten var TheMightyUnknown, men var ikke så utrolig aktiv der på slutten. Men jeg husker deg og ditt nick! ^^ Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Regner med at aktiviteten daler litt her og etterhvert... Skal nok gå fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 @ Salat Ser ut som om jeg må prøve meg på 1.37 V. Håper det ikke killer cpuen da... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 @ Salat Ser ut som om jeg må prøve meg på 1.37 V. Håper det ikke killer cpuen da... du kan jo klatre opp over volt etter volt så finner du ut maks grensen på cpuen det er ikke så dårlig med 1.37V Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Fornøyd med GPUen Chromeskull? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 @ Salat Ser ut som om jeg må prøve meg på 1.37 V. Håper det ikke killer cpuen da... du kan jo klatre opp over volt etter volt så finner du ut maks grensen på cpuen det er ikke så dårlig med 1.37V 1.40V er jo max så nei, ikke dårlig. Fornøyd med GPUen Chromeskull? Innmari og, spiller BF3 nå. ^_^ Har du peiling på hvordan jeg kan få 3rd person view på et jet fly? Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Fornøyd med GPUen Chromeskull? Grusom avatar, det der. Har du peiling på hvordan jeg kan få 3rd person view på et jet fly? Er vel bare å trykke C? Funker ikke på Hardcore så vidt jeg vet. Endret 4. september 2012 av knutmora Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 God natt, folkens. Takk for en flott dag Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Fornøyd med GPUen Chromeskull? Grusom avatar, det der. du har Ellie goulding? ho er jo søt da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 @Knutmora: Hvem er du btw, husker ikke igjen ditt nick. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 god natt Kirie! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Fornøyd med GPUen Chromeskull? Grusom avatar, det der.Har du peiling på hvordan jeg kan få 3rd person view på et jet fly? Er vel bare å trykke C? Funker ikke på Hardcore så vidt jeg vet. Hehe, visste ikke det, takk. Hvilken avatar? ^_^ God natt, folkens. Takk for en flott dag I like måte, god natt. @Knutmora: Hvem er du btw, husker ikke igjen ditt nick. Sharain elns, tror jeg. Endret 4. september 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) @Knutmora: Hvem er du btw, husker ikke igjen ditt nick. Jeg er Knutmora. Postet veldig lite mot slutten, er nok derfor. Endret 4. september 2012 av knutmora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå