Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, 4GB er jo sikkert kjekt på flere skjermer enn 1, men det er vel liten vits om du bare kjører 1 skjermkort, da vil du få dårlig ytelse uansett.

Og 2GB ekstra koster jo penger.

Og GDDR3vsGDDR5 som det vises til i linken er jo hovedsaklig at GDDR5 er raskere, selv med mindre bus tror jeg.

Lenke til kommentar

Etter ryktene å tro kan det se ut som det er en stund til vi får se DOOM 4 pga uenigheter hos spillutgiver og utvikler, eller noe sånt. :p

Vet det ang Bethesda ikke er fornøyd Id Software,

Så absolutt, men det er jo ikke religion i seg selv som skaper krig, det er mennesker. Al-Qaida f.eks representerer jo ikke Islam i det hele tatt.

Dyra dreper for og få mat, :) noen av mennesker dreper for for moro. :cry: Krig er ikke bra :sleep2::thumbdown:
Lenke til kommentar

Vel, 4GB er jo sikkert kjekt på flere skjermer enn 1, men det er vel liten vits om du bare kjører 1 skjermkort, da vil du få dårlig ytelse uansett.

Og 2GB ekstra koster jo penger.

Og GDDR3vsGDDR5 som det vises til i linken er jo hovedsaklig at GDDR5 er raskere, selv med mindre bus tror jeg.

Jepp.

Og siden nvidia ikke klarer å bruke større bus enn 256bit, så orker rett og slett ikke den å levere noe særlig mere enn 1080P. Skjermkortet i seg selv er kraftig nok for 1400P, men begrenses av minnebus'en.

Hvertfall slik jeg har forstått det.

Og, AMD leder uansett soleklart fra 1080P og oppover. Iallefall når man er på budsjett siden, og ikke kan fråtse i titan etc..

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vet det ang Bethesda ikke er fornøyd Id Software,

Dyra dreper for og få mat, :) noen av mennesker dreper for for moro. :cry: Krig er ikke bra :sleep2::thumbdown:

Stemmer det, vi mennesker er vel de verste dyrene på denne planeten (ifølge Darwin).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Takk, du hjalp meget. Tror du virkelig ikke at jeg ikke har prøvd å google litt? Se på søkeresultatene da, for guds skyld.

Hehe, sorry, gjorde det bare for moro skyld! Start en tråd på forumet, du får definitivt mange svar da fra folk som er interessert i Japan.

Lenke til kommentar

CS:GO er litt gøy når man ikke blir overkjørt, eller har komplette idioter på laget sitt som er clueless, som er ofte, men er gøy mange ganger også, lol.

Merker stor forskjell på cs og bf3, i bf3 så trenger du minimum med aim for å drepe noen også tar det ikke tusen år å drepe noen i cs om man treffer.

Lenke til kommentar

CS:GO er litt gøy når man ikke blir overkjørt, eller har komplette idioter på laget sitt som er clueless, som er ofte, men er gøy mange ganger også, lol.

Merker stor forskjell på cs og bf3, i bf3 så trenger du minimum med aim for å drepe noen også tar det ikke tusen år å drepe noen i cs om man treffer.

Det finnes en grunn for at jeg spiller FFA der det er mulig :p

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

FFA som i free for all?

Hvor finner man det i cs eller bf3?

Du kan jo prøve Deatmatch, det ligner litt på FFA.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt altfor mye TDM, en mode som aldri burde vært i bf3, men har spilt det alt for mye.

Online, enten public, pcw eller officials så fins det jo teknisk sett ingen vanskelighets grad, du blir enten kjørt over, jevn match, eller at du kjører over de.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...