idontknow984 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Skal se både Black Sabbath og Muse i år, det blir fett! Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Og som vi muslimer sier til hverandre: As-salamu alaykum; Fred være med deg. Men jeg er ikke muslim, så ellers takk. Minner litt om når jeg kjøpte sånn "Power Balance"-bånd. Var jo helt i taket over at det faktisk fungerte, men etter en stund forsto jeg jo at det hele var en placeboeffekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Men jeg er ikke muslim, så ellers takk. Altså, det var ikke ment som en "du er muslim, derfor sier jeg det". Sa det da jeg håper fred er med deg er det noe galt? Hahah, dette er så komisk... Kan du si meg hva som er så morsomt? Jeg har aldri sagt at jeg har sympati med noen andres meninger enn mine egne. Får slutte med dine egne angrep nå. Det var et spørsmål, ikke et angrep. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Diskusjon, gg. PC med 775 socket, se om jeg kan få noe liv i den og kjøre Server. :3 Må vell ut med noen lapper for HDD'er? Eller, dropper det. Den er jo trossalt helt ræva. Endret 26. april 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Dette går over stokk og stein folkens. Jeg og mighty hadde en sakelig og fin diskusjon. Og det må dere andre pent tåle. Greit, kan forstå at dere er lei, men det er uansett et diskusjonsfora. Vi fortsetter på pm eller skype mighty? Jeg innså akkurat noen spennende ting ift religion. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Altså, det var ikke ment som en "du er muslim, derfor sier jeg det". Sa det da jeg håper fred er med deg er det noe galt? Ja, du formulerte deg på en mistenkelig måte. Over stokk og stein? Nå må må du gi deg. Dette er jo diskusjon.no, som TMU så fint skrev. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Vi fortsetter på pm eller skype mighty? Jeg innså akkurat noen spennende ting ift religion. Bra å høre, da var jeg heldigvis ikke den eneste som synes dette hysteriet som de begynte med var barnslig.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) PC med 775 socket, se om jeg kan få noe liv i den og kjøre Server. :3 775 Edit: Jeg trekker meg ut, hadde som sagt ikke lyst å delta i denne diskusjonen fra begynnelsen. Endret 26. april 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) At du vil diskutere dette teamet, men allikevel er så sta at du sier en bok er nok "bevis" og ingenting kan endre ditt syn på det, hva er det å diskutere da? Når du allerede har din mening, og ingenting kan endre ditt syn på det, hva er meningen med å føre en diskusjon da? Nei si det, jeg liker å diskutere, det er tross alt derfor jeg er på et forum, for å diskutere. Endret 26. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Diskusjon, gg. PC med 775 socket, se om jeg kan få noe liv i den og kjøre Server. :3 Må vell ut med noen lapper for HDD'er? Eller, dropper det. Den er jo trossalt helt ræva. Til server funker det flott Kan vel kaste noen høvdinger på HDDer når du først skal skal legge inn enda en 10-13k bestilling Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Mimrer litt til bake i tid da jeg skulle kjøpe doom 3 til pc da doom 3 hadde kommet ut da, kom hjem med doom 3 så fant jeg ut att faen pc min ikke greide spillet da faen den figuren låste seg fullstendig i første level jeg bannet da. Husker jeg måtte kjøpe på nytt til xbox da ja ja fikk testet spillet til slutt da , husker første gang jeg leste att id software skulle lage doom 3 lang vente tid da Nå bare vente på doom 4 for meg da, oxo han her i bilde gleder jeg meg hvis han kommer til doom 4 og hvis id software greier få laget doom 4 tids nok da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Ja, du formulerte deg på en mistenkelig måte. Gjør vi ikke alle det en gang i blant? Men til poenget; sluttkommentaren var jo bare en måte å si at jeg mener religion handler om fred, og ved å si det, så sa jeg fred være med deg, var ikke ment som noe annet enn at jeg håper at fred er med deg. Endret 26. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Etter ryktene å tro kan det se ut som det er en stund til vi får se DOOM 4 pga uenigheter hos spillutgiver og utvikler, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Til server funker det flott Kan vel kaste noen høvdinger på HDDer når du først skal skal legge inn enda en 10-13k bestilling Kabinettet er grimt, må byttes i noe Cooler Master Elite for enn 1-300,- kr. Jizz Mimrer litt til bake i tid da jeg skulle kjøpe doom 3 til pc da doom 3 hadde kommet ut da, kom hjem med doom 3 så fant jeg ut att faen pc min ikke greide spillet da faen den figuren låste seg fullstendig i første level jeg bannet da. Husker jeg måtte kjøpe på nytt til xbox da ja ja fikk testet spillet til slutt da , husker første gang jeg leste att id software skulle lage doom 3 lang vente tid da Nå bare vente på doom 4 for meg da, oxo han her i bilde gleder jeg meg hvis han kommer til doom 4 og hvis id software greier få laget doom 4 tids nok da Vil ha DOOM 4. :3 775 <3 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Gjør vi ikke alle det en gang i blant? Men til poenget; sluttkommentaren var jo bare en måte å si at jeg mener religion handler om fred, og ved å si det, så sa jeg fred være med deg, var ikke ment som noe annet enn at jeg håper at fred er med deg. Joda, alle gjør da det av og til. Godt mulig at religion handler om fred, men det er jo slik at religion har skapt mye uenigheter og krig også. Ha en fin fredag, TMU. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 4GB versjonen av et 670/680 er penger ut vinduet. 256bits bus ftw.... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Joda, alle gjør da det av og til. Godt mulig at religion handler om fred, men det er jo slik at religion har skapt mye uenigheter og krig også. Ha en fin fredag, TMU. Så absolutt, men det er jo ikke religion i seg selv som skaper krig, det er mennesker. Al-Qaida f.eks representerer jo ikke Islam i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 4GB versjonen av et 670/680 er penger ut vinduet. 256bits bus ftw.... Hva er meningen med GDDR5 egentlig? Bedre optimalisert for flere skjermer eller...? Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hva er meningen med GDDR5 egentlig? Bedre optimalisert for flere skjermer eller...? http://www.tomshardware.co.uk/forum/331796-33-ddr3-gddr3-gddr5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå