Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Yeye, have funz.

Hadde et langt innlegg her om hvor fjollete dette er men jaja, skal la vær.

@aleksanderro

Care to join some BF3 later, lism? :3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt greit det, Men jeg forstår ikke hva som er tullete med en diskusjon. Det er tros alt derfor dette forumet eksisterer, det ligger i navnet: Diskusjon.no. Dere får bare finne dere i at det er andre her inne, som også har lyst til å diskutere ting som dere sikkert ikke liker.

For meg kan dere diskutere religion hvor mye dere vil! Bare synes det er litt unødvendig å ta det inn i denne tråden når jeg får inntrykket av at flesteparten i denne tråden ikke har noe interesse for å diskutere det. Det finnes egne tråder her på forumet for det. Men som sagt, diskuter så mye dere vil, og dere skal få lov å tro hva dere vil.

@ Kromskallen, ja jeg er med på litt BF3 jeg. :)

Lenke til kommentar

Det var direkte ironi dude, Snikislamisering er noe FrP har funnet på.

Beklager, men nei, landet blir, om det ikke allerede er blitt tatt over alt av andre kulturer.

Man trenger ikke finne på noe som allerede har skjedd, men folk vil jo sjelden vedgå ting så ikke mye man får gjort enn å bare prøve å avfeie alt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

For meg kan dere diskutere religion hvor mye dere vil! Bare synes det er litt unødvendig å ta det inn i denne tråden når jeg får inntrykket av at flesteparten i denne tråden ikke har noe interesse for å diskutere det. Det finnes egne tråder her på forumet for det. Men som sagt, diskuter så mye dere vil, og dere skal få lov å tro hva dere vil.

@ Kromskallen, ja jeg er med på litt BF3 jeg. :)

Start en egen "RLE" tråd sier jeg værtfall. Skjiten skal brukes til skjitprat lism. ;)

Hyggelig! I'll be in touch @ Steam. :D

Kjøpe krom lism

Det skal jeg værtfall, lism. :3

Lenke til kommentar

Jeg tror det var fordi jeg besøkte en av de største prestene som er å finnes innen Shia Islam (husker ikke navnet hans..). Han ga meg og resten av familien noe fra Koranen som gjorde at jeg klarte å lære. Det høres sikkert rart for deg og de andre her, men slik oppfattet jeg den opplevelsen.

Tanken om at dette sannsynligvis er en placeboeffekt har ikke streifet deg..?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Beklager, men nei, landet blir, om det ikke allerede er blitt tatt over alt av andre kulturer.

Man trenger ikke finne på noe som allerede har skjedd, men folk vil jo sjelden vedgå ting så ikke mye man får gjort enn å bare prøve å avfeie alt.

Har ikke andre kommentarer en at det er direkte bullshit, og jeg kommer ikke til å bruke energi å diskutere hvorvidt andre kulturer "tar over" Norge, det er jo det samme som å si at Ander Behring Breivik har rett.

Tanken om at dette sannsynligvis er en placeboeffekt har ikke streifet deg..?

Jeg regner ikke i sannsynlighet.

Stemmer, men så er dette en off-topic tråd, så vi kan jo diskutere alt. Men ser ut som jeg er en av de eneste ja som er interessert i en slik diskusjon. Problemet med dette forumet er at dersom du starter en tråd om religion, så blir du som oftest personangrepet (eller enda verre: bli angrepet av ekstreme folk) noe inn i helvete. Religiøse på dette forumet er en minoritet, da de fleste nordmenn har gått vekk fra religion.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

De fleste i det moderne samfunn har innsett at man kan ikke leve på bare luft eller bo i luftslott, så det å forlate religion er det eneste riktige å gjøre.

Btw, hvis jeg besøker han presten du besøkte, han kurerer vel min diabetes på noen få minutter?

Så bare ved en liten tur til Iran så slipper jeg sprøyter/medisiner og mye anna drit?

Lenke til kommentar

Hva om jeg sier at det er en placeboeffekt?

Det er den eneste forklaringen som gir noenlunde mening.

bilrule har jo faktisk et lite poeng. Er jo ikke uten grunn at riksvåpenet ble fjernet fra politibilene, og det er vel ikke mange år før korset er borte fra flagget også.

I tillegg vil en rektor la barna gå med alle verdens flagg i 17. Mai-toget. Trodde vi feiret Norge? Blir jo litt som at jeg skal dra i bursdag til noen og insistere på å feire min egen dag, til tross for at jeg ikke har bursdag.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva om jeg sier at det er en placeboeffekt?

Det er den eneste forklaringen som gir noenlunde mening.

Nope, jeg mener det er ekte.

Btw, hvis jeg besøker han presten du besøkte, han kurerer vel min diabetes på noen få minutter?

Så bare ved en liten tur til Iran så slipper jeg sprøyter/medisiner og mye anna drit?

Hva er vitsen å diskutere når du skal bagatellisere det jeg sier?

bilrule har jo faktisk et lite poeng. Er jo ikke uten grunn at riksvåpenet ble fjernet fra politibilene, og det er vel ikke mange år før korset er borte fra flagget også.

I tillegg vil en rektor la barna gå med alle verdens flagg i 17. Mai-toget. Trodde vi feiret Norge? Blir jo litt som at jeg skal dra i bursdag til noen og insistere på å feire min egen dag, til tross for at jeg ikke har bursdag.

Konspirasjon teorier er ikke en god ide å fare med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så det å bli eller ville bli kvitt en kronisk sykdom er bagatellisering?

Fasinerende.

Og igjen, hva er vitsen for meg å diskutere med deg når du bagatelliserer alt jeg sier?

Og hvor er konspirasjons teoriene til iGlenn?

Det er direkte konspirasjons teorier om at Norge blir "snikislamisert". Det å mene at multikulturalisme er farlig, er det samme som å være enig med ABB.

Lenke til kommentar

Nope, jeg mener det er ekte.

Du mener det, men det betyr jo ikke at det er tilfellet.

La oss si at du og jeg hadde samme utgangspunkt (problemer med å lære). Begge reiste ned og fikk den tingen fra Koranen.

Du trodde den ville hjelpe deg å lære, og jeg trodde ikke den ville gjøre en dritt.

Tror du den ville hjulpet oss begge med å lære? Hvis den i det hele tatt hadde hjulpet noen av oss å lære, så tror jeg personlig det kun hadde vært deg, altså den troende.

Derav; placeboeffekt.

Sier ikke det er sånn det er, men det er sånn jeg tror det er.

Det gir i alle fall mening. Hadde det virkelig hjulpet personer å lære (også ikke-troende) hadde du vel neppe trengt å reise helt til Iran for å få den tingen.

Konspirasjon teorier er ikke en god ide å fare med.

To av de totalt tre påstandene er faktum.

Det med at korset blir fjernet var mest ment som en spøk for å sette ting på spissen.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du mener det, men det betyr jo ikke at det er tilfellet.

La oss si at du og jeg hadde samme utgangspunkt (problemer med å lære). Begge reiste ned og fikk den tingen fra Koranen.

Du trodde den ville hjelpe deg å lære, og jeg trodde ikke den ville gjøre en dritt.

Tror du den ville hjulpet oss begge med å lære? Hvis den i det hele tatt hadde hjulpet noen av oss å lære, så tror jeg personlig det kun hadde vært deg, altså den troende.

Derav; placeboeffekt.

Sier ikke det er sånn det er, men det er sånn jeg tror det er.

Det gir i alle fall mening. Hadde det virkelig hjulpet personer å lære (også ikke-troende) hadde du vel neppe trengt å reise helt til Iran for å få den tingen.

Har respekt for at du mener hva du mener, men jeg er uenig i at dette er noen form for placeboeffekt. Jeg tror gud hjalp meg å lære, og jeg tror også han hjelper deg og ALLE andre å gjøre det samme. Jeg tror ikke på at gud hjelper bare hjelper de som er troende, men også dem som ikke tror på noe som helst, jeg tror religion og gud handler om fred, og kjærlighet for hverandre, ikke det vi ser i dag i Afghanistan, og Pakistan hvor folk blir drept fordi de har en annen mening eller annen tro, det er ikke hva Islam eller religion er her for.

Og som vi muslimer sier til hverandre: As-salamu alaykum; Fred være med deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Og om ABB har rett ikke vil jo tiden vise, min spådom er at mange blir tatt rimelig hardt på senga.

Så med andre ord har du sympati med hans meninger?

Så hvorfor kommer ikke Gud å viser seg frem?

Mulig han er sjenert, men det burde han jo a klart å kurert siden han tross alt er Gud.

Etter min mening så er ikke gud en person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...