Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns de burde komme tilbake med den klassiske start menyen som var i XP og Vista, den i w7 suger hardt, men man må bruke den, med mindre man gidder å styre med diverse skins eller hva det heter, noe jeg ikke har tenkt å bruke tid på.

Jeg synes den start menyen er ok, det er være i win8 har jeg hørt da. Da vet jeg vad win jeg hvil ha i neste pc det blir win7 ikke den møkka win8, det med møkka er info fra dere i Skjitprattråden da :)

Gleder meg til å se hvordan grafikken er på AC3 compared to PS3 lism. :3

Du har fått dilla på lism dsa ha ha :green:

Det programmet eg tipsa deg for ei god tid tilbake og du fekk fjerna over 10malware... malwarebytes anti malware...

Awg8 fikk bort 4 hittil da sender bilde siden når avg8 er ferdig da ww, er bare for more jeg sender bilde. takk ww

Nå er det ikke lenge igjen før det er konf. :D

Hvis du er ekstra ekstra snill da du er komfimant da (etter) gjestene har kommet, hvis du smisker realt bra med vær enste gjest er du heldig kansje de gir deg litt exstra med penger da krom :tease:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det gir jo fortsatt ingen mening, og ser ingen grunn til at det skal være noe bevis? Er Harry Potter også ekte?

Ja, nissen også :xmas:

Det er visst mange som ikke vet at det er en TRO.

Joda, men når vi snakker om bevis så er ikke å tro nok.

Du har fått dilla på lism dsa ha ha :green:

Hvis du er ekstra ekstra snill da du er komfimant da (etter) gjestene har kommet, hvis du smisker realt bra med vær enste gjest er du heldig kansje de gir deg litt exstra med penger da krom :tease:

Nja, har vell det. :wee:

Får faktisk litt ekstra så tror ikke jeg har behov for å smiske, hehe. :wee:

Lenke til kommentar

Haha.. Er ingenting ekte?

Gah, hvorfor gjør jeg dette?

Uansett...

Jeg vil finne ut hvorfor/hvordan DU kan vite at den boken er bevist på opphavet/eksistensen til gud/Allah?

Hvordan kan du vite da det som står der er korrekt/sant?

Fordi det er gammelt?

De gamle vet best?

For alt vi vet, satt det en superrusa dude og skrev denne/disse bøkene på en voldsom trip,

Jeg prøver ikke å ta fra deg troen din, bare mener at boken i seg selv IKKE beviser opphavet eller eksistensen.

Om det er tilfelle, så vil jeg at noen viser meg veien til Andeby og Onkel Skrues pengebinge ! :)

Prøvde en eller annen. Gjett hva!

Nå skjønte jeg deg ikke :p

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Endelig nye briller! :D

Gah, hvorfor gjør jeg dette?

Uansett...

Jeg vil finne ut hvorfor/hvordan DU kan vite at den boken er bevist på opphavet/eksistensen til gud/Allah?

Hvordan kan du vite da det som står der er korrekt/sant?

Fordi det er gammelt?

De gamle vet best?

For alt vi vet, satt det en superrusa dude og skrev denne/disse bøkene på en voldsom trip,

Jeg prøver ikke å ta fra deg troen din, bare mener at boken i seg selv IKKE beviser opphavet eller eksistensen.

Om det er tilfelle, så vil jeg at noen viser meg veien til Andeby og Onkel Skrues pengebinge ! :)

Vel, troende vet at det som står i Koranen er guds ord (om ikke skrevet av gud, så er det ihvertfall guds ord). Jeg tror på Koranen da jeg både har oppvokst, og har erfart at Islam har hjulpet meg. Etter en tur med min far til Iran i 2006-7 (husker ikke eksakt når den turen var) klarte jeg å begynne å lære mer enn det jeg klarte tidligere, jeg klarte etter den tiden å skrive, noe jeg ikke kunne noe særlig (var for det meste rabbel).

Jeg tror jeg er et bevis på at gud finnes, da jeg har fått hans veiledning, noe som medførte at en del problemer forsvant.

BTW så er det med andeby eller hva det var, veldig unødvendig.

Ingen har sagt det heller, bare at Bibelen / Koranen ikke er bevis for noe som helst. Hvem som helst kan skrive en bok. Du sier at boken er bevis nok fordi "sånn er det".. Ikke veldig overbevisende argument, det skjønner jo du også.

Det skjønner jeg, ja. Mitt mål er ikke å overbevise noen, det kan dere bare selv. Dersom jeg diskutere religion så prøver jeg å si min mening om saken, ikke å "snikislamisere" (XD) dere eller noe.

Noen som kommer på kulturer som kommer fra Japan, annet enn drifting, manga og anime, som er tatt i bruk i vesten?

http://lmgtfy.com/?q=Japanese+culture+in+the+western+world

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Fått nok av det, ble bare tull alt i sammen. Men men, for all del så kan dem holde på. Jeg gidder værtfall ikke mer. :p

Lenke til kommentar

Endelig nye briller! :D

Vel, troende vet at det som står i Koranen er guds ord (om ikke skrevet av gud, så er det ihvertfall guds ord). Jeg tror på Koranen da jeg både har oppvokst, og har erfart at Islam har hjulpet meg. Etter en tur med min far til Iran i 2006-7 (husker ikke eksakt når den turen var) klarte jeg å begynne å lære mer enn det jeg klarte tidligere, jeg klarte etter den tiden å skrive, noe jeg ikke kunne noe særlig (var for det meste rabbel).

Jeg tror jeg er et bevis på at gud finnes, da jeg har fått hans veiledning, noe som medførte at en del problemer forsvant.

BTW så er det med andeby eller hva det var, veldig unødvendig.

Det skjønner jeg, ja. Mitt mål er ikke å overbevise noen, det kan dere bare selv. Dersom jeg diskutere religion så prøver jeg å si min mening om saken, ikke å "snikislamisere" (XD) dere eller noe.

http://lmgtfy.com/?q...e+western+world

Grats med ny briller! :D

Jeg har egentlig ingenting å si imot eller for din opplevelse av hjelpen fra Gud. Det er en subjektiv oppfatning. Ikke kan noen av oss bevise den heller.

Min oppfatning av dette er at Andeby analogen ikke er unødvendig, siden det fortsatt er samme "troverdighet" i begge bøkene.

Men jeg ser hvor denne diskusjonen ender, fordi vi begge sitter med subjektive oppfatninger.

Dog, min kan bevises gjennom vitenskap.

'

Edit: Hvorfor hjalp Allah deg først etter en tur til Iran?

Bra at vi slipper snikislamisering :)

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Edit: Hvorfor hjalp Allah deg først etter en tur til Iran?

Jeg tror det var fordi jeg besøkte en av de største prestene som er å finnes innen Shia Islam (husker ikke navnet hans..). Han ga meg og resten av familien noe fra Koranen som gjorde at jeg klarte å lære. Det høres sikkert rart for deg og de andre her, men slik oppfattet jeg den opplevelsen.

Bra at vi slipper snikislamisering :)

Det var direkte ironi dude, Snikislamisering er noe FrP har funnet på.

Hehe, religion er det mest kjedeligste å lese om, og noe jeg ihvertfall ikke gidder å diskutere.. :p

Fått nok av det, ble bare tull alt i sammen. Men men, for all del så kan dem holde på. Jeg gidder værtfall ikke mer. :p

Helt greit det, Men jeg forstår ikke hva som er tullete med en diskusjon. Det er tros alt derfor dette forumet eksisterer, det ligger i navnet: Diskusjon.no. Dere får bare finne dere i at det er andre her inne, som også har lyst til å diskutere ting som dere sikkert ikke liker.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...