Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hvis ikke allting er skapt ut av ingenting hva er det da skapt utav? Hva ble Gud skapt ut av, hvis ikke han heller ble skapt ut av ingenting? Kunne lagd samme bildet med Religion som overskrift og skiftet ut "Everything" med "God" .... Makes perfect sense... Skal legge meg nå, så den diskusjonen får vente til imorgen. God natt folkens. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Nei, la oss droppe denne diskusjonen og la folk tro det de vil Bare jeg som har et teit behov for å kommentere slike ting… vi har om religionskritikk i RLE'en skjønner du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Oppsøk psyikater Du er så koselig Marius <3 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 http://www.fyret.nu/2013/04/25/norske-flagg-onskes-fjernet-fra-17-mai-tog/ Har ikke ord... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg trodde 17.mai var Norges bursdag, og ikke verdens? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Det er Norges bursdag og det burde da heller ikke være noen andre flagg enn det Norske! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 En annen ting som irriterer på youtube nå er at jeg skulle "spole" tilbake for å se noe og den begynte helt på nytt uten mulighet for å flytte den tingen fromover i filmen og dette var på slutten av en 11min film great. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Good morgen alle nerder, er dere våkene da. Fy faen etter på mere doom 3 Endret 26. april 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg hadde det ikke i sted da, men fikk problemer med youtube i sted. Noen har problemer med YouTube, og noen har ikke problemer med YouTube. Feil er det der da Prøvd å teste med youtube i html5? Då får ein iallefall vite om det er flash det er problem med eller ikkje... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nei, la oss droppe denne diskusjonen og la folk tro det de vil Bare jeg som har et teit behov for å kommentere slike ting… vi har om religionskritikk i RLE'en skjønner du Det er ingenting galt med å være kritisk, man bør som oftest være det, så der har du jo et godt utgangspunkt, men så er religion noe en ikke kan motbevise, og at folk da kommer opp med at ingen ting skapte universet blir for meg tull. Men jeg blir ikke fornærmet av det du skriver da det er din mening, noe en må tåle når man diskuterer noe. Dersom jeg hadde hoppet i taket hver gang noen kritiserer min religion, så hadde jeg nok fått ganske vondt i hove. Men noe jeg IKKE aksepterer er at noen steriotyper religiøse mennesker for å være "psykotiske", eller "gale". Dersom jeg hadde vært gal, hadde ikke jeg kunne formulert meg noe særlig, som ville merkes. Jeg har selv lyst til å diskutere, så jeg har null problemer med det. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Det er ingenting galt med å være kritisk, man bør som oftest være det, så der har du jo et godt utgangspunkt, men så er religion noe en ikke kan motbevise, og at folk da kommer opp med at ingen ting skapte universet blir for meg tull. Men jeg blir ikke fornærmet av det du skriver da det er din mening, noe en må tåle når man diskuterer noe. Dersom jeg hadde hoppet i taket hver gang noen kritiserer min religion, så hadde jeg nok fått ganske vondt i hove. Men noe jeg IKKE aksepterer er at noen steriotyper religiøse mennesker for å være "psykotiske", eller "gale". Dersom jeg hadde vært gal, hadde ikke jeg kunne formulert meg noe særlig, som ville merkes. Jeg har selv lyst til å diskutere, så jeg har null problemer med det. Religion er et faktum, men det de baserer seg på finnes det jo ingen beviser for. Finnes jo ingen bevis hverken for eller mot, så diskusjonen blir ganske meningsløs.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Egentlig ikke. Jeg mener det gir mening å diskutere religion, selv om noen mener det motsatte, at det ikke finnes grunnlag ved religion, ingen bevis, men hvorfor eksistere da Koranen, Bibelen osv? De er jo bevis på at noe "ekstraordinært" finnes, om det er Gud eller Allah. *Selv om du mener det er meningsløst så er det flere som ikke mener det er det.* Men jeg er enig i en diskusjon er litt meningsløs da ingen blir enige, men det er jo helt OK, da diskusjoner heller ikke er der for det formålet. (Eller, jo, på et sett og vis er det det, men da skal man vel helst vinne debatten.) Endret 26. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Prøvd å teste med youtube i html5? Då får ein iallefall vite om det er flash det er problem med eller ikkje... Ser sånn ut at youtube virker igjen WhatWorld. Ser ut som jeg ikke fikk bort den dritten som du ser i bilde, skal teste avg 2013 eller si avg8 som oxo heter oxo skal jeg teste spybotsd162, men er det noen andre programmer som jeg kan bruke for og få vekk den dritten 100% du?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 La oss håpe at HTML5 blir den nye standaren, så trenger vi ikke bry oss om Flash, som er noe skitt... Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Egentlig ikke. Jeg mener det gir mening å diskutere religion, selv om noen mener det motsatte, at det ikke finnes grunnlag ved religion, ingen bevis, men hvorfor eksistere da Koranen, Bibelen osv? De er jo bevis på at noe "ekstraordinært" finnes, om det er Gud eller Allah. *Selv om du mener det er meningsløst så er det flere som ikke mener det er det.* Men jeg er enig i en diskusjon er litt meningsløs da ingen blir enige, men det er jo helt OK, da diskusjoner heller ikke er der for det formålet. (Eller, jo, på et sett og vis er det det, men da skal man vel helst vinne debatten.) Skjønner ikke helt hva du mener med at en bok er bevis, hvem som helst kan skrive Sci-Fi historier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Bibelen samt Koranen er bevis nok, det er poenget. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Ser sånn ut at youtube virker igjen WhatWorld. Ser ut som jeg ikke fikk bort den dritten som du ser i bilde, skal teste avg 2013 eller si avg8 som oxo heter oxo skal jeg teste spybotsd162, men er det noen andre programmer som jeg kan bruke for og få vekk den dritten 100% du?? Det programmet eg tipsa deg for ei god tid tilbake og du fekk fjerna over 10malware... malwarebytes anti malware... Koranen og bibelen er intet bevis. Done! Finito! hecho! Ingen bevis på at noko av det som står i desse bøkene har hendt. Greit, du trur dette er sant, og såklart, folk skal få tru det dei vil, men det betyr ikkje at det er sanninga.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nå er det ikke lenge igjen før det er konf. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Bibelen samt Koranen er bevis nok, det er poenget. Det gir jo fortsatt ingen mening, og ser ingen grunn til at det skal være noe bevis? Er Harry Potter også ekte? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Det gir jo fortsatt ingen mening, og ser ingen grunn til at det skal være noe bevis? Er Harry Potter også ekte? Haha.. Er ingenting ekte? Koranen og bibelen er intet bevis. Done! Finito! hecho! Ingen bevis på at noko av det som står i desse bøkene har hendt. Greit, du trur dette er sant, og såklart, folk skal få tru det dei vil, men det betyr ikkje at det er sanninga.. Vel, det er jo deres mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå