Gjest Slettet+412 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Kult. Gleder du deg eller? Husk, dette skjer bare en gang i livet, uansett. Ta vare på mest mulig av tiden Gleder meg kjempe! Blir koselig med besøk av familie og venner, god mat også! Once in a life time ja. Sløyfe <3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Nå lar ingen nettlesere la meg spille av youtube filmer.... Det bare er helt svart skjerm på 0:00 Prøve google krom da Har noen av dere problemer med youtube? Nei ikke her Plystrer ikke etter gutter. Den smilyen er vel "uskyldig"-aktig ? Okej den er grei, da sier vi det da uskyldig"-aktig da vegard. Lenke til kommentar
Belleton Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Har noen av dere problemer med youtube? Jupp, jeg klarer ikke å spille av en eneste film selv. Prøvd flere nettlesere (Opera, Firefox, IE og Chrome) får bare "En feil oppstod, prøv igjen senere". Er det bare jeg eller virker det for meg som om de endrer kodingen på video avspilleren da "Høyreklikk" viser en helt annen meny nå en tidligere. (Mulig jeg har dårlig minne nå :/ ) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Vel.... Nå funka det med 4-5 filmer. Og så slutta det å funke igjen.... Lenke til kommentar
Belleton Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Vel.... Nå funka det med 4-5 filmer. Og så slutta det å funke igjen.... Får en del filmer til å fungere som vanlig. men det er meget få Endret 25. april 2013 av Belleton Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ser ut som YouTube funker som det skal her. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Er det bare jeg som ikke får spilt av enkelte/nesten alle YouTube videoer? Jæææævla irriterendee! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Helvetes Youtube. Enda så klarer de ikke å fikse det. De kan jo bare rulle tilbake det de har gjort, med mindre de sletta ALT av backup ting Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Skal si DOOM 3 bfg er bra med den dell27 og LOGITECH Z-906 5.1 THX, fy faen jeg skvatt etter glass ble knust da med et trykk i bassen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Er det bare jeg som ikke får spilt av enkelte/nesten alle YouTube videoer? Jæææævla irriterendee! Samme her, lader den ikke? Helvetes Youtube. Enda så klarer de ikke å fikse det. De kan jo bare rulle tilbake det de har gjort, med mindre de sletta ALT av backup ting Det gjør de nok ikke, med mindre de vil innrømme at de har gjort en feil. YouTube burde gå tilbake til designet og funksjonaliteten til det gamle, som var før dette bullshittet kom. Helt enig: Endret 25. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Sånn er det for alle her, youtube virker ikke Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Er det kun jeg som ikke har noen problemer med YouTube eller? Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Tenkte mer på det her. Det fucker noen ganger opp å vise hvilken du har sett på å ikke også. Lvlcap jooo <3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Er det kun jeg som ikke har noen problemer med YouTube eller? Jeg hadde det ikke i sted da, men fikk problemer med youtube i sted. Noen har problemer med YouTube, og noen har ikke problemer med YouTube. Feil er det der da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Helvetes Youtube. Enda så klarer de ikke å fikse det. De kan jo bare rulle tilbake det de har gjort, med mindre de sletta ALT av backup ting Det krever litt å gjøre store endringer. Ha litt tålmodighet... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Joda, men jeg blir så fort frustrert.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Oppsøk psyikater Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Tror youtube funker som det skal nå Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Helt enig: Hvis ikke allting er skapt ut av ingenting hva er det da skapt utav? Hva ble Gud skapt ut av, hvis ikke han heller ble skapt ut av ingenting? Kunne lagd samme bildet med Religion som overskrift og skiftet ut "Everything" med "God" .... Makes perfect sense... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Lurer på og legge meg snart, men først må lete etter senga mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå