Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Kult.

Gleder du deg eller? Husk, dette skjer bare en gang i livet, uansett. Ta vare på mest mulig av tiden ;)

Gleder meg kjempe! Blir koselig med besøk av familie og venner, god mat også! :D

Once in a life time ja.

tumblr_lj2lfmjC731qzny6do1_500.gif

Sløyfe <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå lar ingen nettlesere la meg spille av youtube filmer.... Det bare er helt svart skjerm på 0:00

Prøve google krom da

Har noen av dere problemer med youtube?

Nei ikke her

Plystrer ikke etter gutter. Den smilyen er vel "uskyldig"-aktig ?

Okej den er grei, da sier vi det da uskyldig"-aktig da vegard.
Lenke til kommentar

Har noen av dere problemer med youtube?

Jupp, jeg klarer ikke å spille av en eneste film selv. Prøvd flere nettlesere (Opera, Firefox, IE og Chrome) får bare "En feil oppstod, prøv igjen senere". Er det bare jeg eller virker det for meg som om de endrer kodingen på video avspilleren da "Høyreklikk" viser en helt annen meny nå en tidligere. (Mulig jeg har dårlig minne nå :/ )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er det bare jeg som ikke får spilt av enkelte/nesten alle YouTube videoer? Jæææævla irriterendee!

Samme her, lader den ikke?

Helvetes Youtube. Enda så klarer de ikke å fikse det. De kan jo bare rulle tilbake det de har gjort, med mindre de sletta ALT av backup ting

Det gjør de nok ikke, med mindre de vil innrømme at de har gjort en feil. YouTube burde gå tilbake til designet og funksjonaliteten til det gamle, som var før dette bullshittet kom.

Helt enig:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Helvetes Youtube. Enda så klarer de ikke å fikse det. De kan jo bare rulle tilbake det de har gjort, med mindre de sletta ALT av backup ting

Det krever litt å gjøre store endringer. Ha litt tålmodighet...
Lenke til kommentar

Helt enig:

Hvis ikke allting er skapt ut av ingenting hva er det da skapt utav? Hva ble Gud skapt ut av, hvis ikke han heller ble skapt ut av ingenting? Kunne lagd samme bildet med Religion som overskrift og skiftet ut "Everything" med "God" .... Makes perfect sense...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...