sj3f Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Nynorsk burde være valgfag mener jeg, altså jeg forstår jo nynorsk nå noen skriver det til meg og vice versa, trenger ikke lære det på ungdomskolen fordi jeg mest sannsynlig aldri kommer til å skrive det, dessverre… Men, men… sånn er det ikke, derfor mener jeg man burde lære nynorsk på skolen mye tidligere… Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Får forsete i doom 3 da Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Noen som kjapt kan forklare forskjellen på 1080 p og i? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 http://avforum.no/forum/hd-hardware-generelle-trader/55435-1080i-vs-1080p-samsung-le46m86.html http://en.wikipedia.org/wiki/1080i http://en.wikipedia.org/wiki/1080p 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Noen som kjapt kan forklare forskjellen på 1080 p og i? Vet ikke om det er noe hjelp her og få ang spørsmålet ditt Guide: Generell videoguidehttp://www.nintendo.no/arkivet/faq/gen_signaler 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Takk for svar folkens. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Hvilket torrent program vil dere si er den beste? For µtorrent klarer tydelighvis ikke å seede noe bra i det hele tatt. Jeg seeder en 50gb torrent som jeg laga, men får ikke delt mer enn 150-500kb's selv om linja mi er 70/70 :/ Og leecherne er 18(36) Endret 25. april 2013 av Pargadox Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hvis jeg skal kjøpe meg en skjerm til, bare for youtube/twitch/film etc burde jeg da gå "fullt ut" med f.eks 1440p skjerm og bruke min gamle til det nevnt over, eller skal jeg kjøpe en billig 1080p skjerm? Nei, kjøp en hel PC til. OT: 1080p burde vel holde med mindre du har spesielle behov. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Noen som kjapt kan forklare forskjellen på 1080 p og i? Kort forklart; 1080p resulterer i at eit bilete ser mykje jevnare("smooth") ut med mindre bevegelse gjenstandar og ujevne kantar. Hmm, ja ser no at det er allerede 3stk som er kome med gode utfyllande svar @Pargadox: Eg vil sei at på opplasting og nedlasting så er dei fleste like... Det kan hende at dei som lastar ned ikkje har kapasitet til å ta imot meir... Har du prøvd å seede ein anna torrent samtidig som den? Går samla opplastings hastigheit høgare då? Enten så er det det, eller så er det nok noko med innstillingane... istaden for å setje opplasting på unlimited, prøv å set på 5-7000kb/s... Sjølv brukar eg berre det innebygde torrent programmet Transmission i Fedora... Endret 25. april 2013 av WhatWorld Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Torrent program er ikke som fildeling da???, god morgen alle her. Nei nå skal jeg drepe demoner da i doom 3, kan ikke id Software pusse på doom 1 og doom 2 yeah fy faen bra det hadde vært da dere Endret 25. april 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Om dei skulle gjera det, så måtte dei ha lansert det som ny versjon iallefall, må ha dei gamle klassikarane slik dei er Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Hvilket torrent program vil dere si er den beste? For µtorrent klarer tydelighvis ikke å seede noe bra i det hele tatt. Jeg seeder en 50gb torrent som jeg laga, men får ikke delt mer enn 150-500kb's selv om linja mi er 70/70 :/ Og leecherne er 18(36) Fiber? Kan jo være at du ikke har åpnet porter som skal til for å seede med den hastigheten? God dag folkens. Endret 25. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 God dag. Nei, kjøp en hel PC til. OT: 1080p burde vel holde med mindre du har spesielle behov. Jeg har en 1080p fra før, men den skjermen starter å bli ganske sliten... Kjøpte den vel for rundt 3 år siden Den var også dyr, hele 1.5k Det beste hadde vel sikkert vært å kjøpt en 1440p skjerm med en gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 God dag folkens. Er det noen som kanskje kunne komt med forslag til hva jeg kan ha i konfirmasjonstalen min? Setter veldig pris om noen har noe jeg kunne tillføye. Vil ikke ha noe useriøst, takk. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Fiber? Kan jo være at du ikke har åpnet porter som skal til for å seede med den hastigheten? God dag folkens. http://www.youtube.com/watch?v=6WZZARzpckw Så den videoen i dag tidlig! :O Og forresten, fikk altibox kundestøtta til å åpne alle porter for kabel baserte brukere (stasjonæren er den eneste som bruker kablet) Så jeg aner ikke hva problemet er :S _____ Noen som forresten vet hvor man kan få kjøpt wii sensor, motion plus, motion kontrollerne og en gamecuve controller med usb convertor for en billig penge uten å måtte kjøpe med en wii? Skal bruke det med dolphin emu. Endret 25. april 2013 av Pargadox Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Egg og bacon, herlig. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 God dag folkens. Er det noen som kanskje kunne komt med forslag til hva jeg kan ha i konfirmasjonstalen min? Setter veldig pris om noen har noe jeg kunne tillføye. Vil ikke ha noe useriøst, takk. Det er no fyrst og fremst sei takk for at folk kunne komme, og takk for alle gåver, presentere kva mat dei skal få servert, fortelje morosam historie som du hugsar av noko som har skjedd i barndommen osv osv. Hugs, humor er ein god ting i slike talar... Lukka til Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Det er no fyrst og fremst sei takk for at folk kunne komme, og takk for alle gåver, presentere kva mat dei skal få servert, fortelje morosam historie som du hugsar av noko som har skjedd i barndommen osv osv. Hugs, humor er ein god ting i slike talar... Lukka til God dag folkens. Er det noen som kanskje kunne komt med forslag til hva jeg kan ha i konfirmasjonstalen min? Setter veldig pris om noen har noe jeg kunne tillføye. Vil ikke ha noe useriøst, takk. Det WhatWorld skrev. Humor er viktig! Jeg tok min på sparket, uten å ha skrevet eller tenkt noe særlig på den. Utover det, is i magen, og selvironi er awesome! Lykke til! Endret 25. april 2013 av ChillZoNe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Greit gutta, skal prøve mitt beste! Har alt fått noen ideer og tanker på hva jeg kan si før og under måltidet. Uansett, setter veldig pris på forslagene og tipsene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå