Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Hehe, sikkert. ;)

Er jo gøy å se hva utfallet blir, dette er jo et klassisk eksempel på pyramide spill.

Har jeg sett feil da nei er riktig da, jeg copy det her fra deg TheMightyUnknown du skrev det :::::::dette er jo et klassisk eksempel på pyramide spill.:::::::::::::: unnskyld men kan ta feil men trur ikke det :)

http://www.henriksen-rom.no/2010/06/pyramidespill-er-ulovlig/

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har jeg sett feil da nei er riktig da, jeg copy det her fra deg TheMightyUnknown du skrev det :::::::dette er jo et klassisk eksempel på pyramide spill.:::::::::::::: unnskyld men kan ta feil men trur ikke det :)

http://www.henriksen...ill-er-ulovlig/

Det er et eksempel på pyramidespill da målet er å verve så mange som mulig. Det som skiller denne websiden fra f.eks Facebook er at man blir tilbudt penger dersom man verver folk, noe som da vil si å være et pyramidespill.

Bare å lese litt på Wikipedia om det, som @meg sa, så er det ikke ulovlig for meg eller deg, så lenge en ikke er bakmenn.

Nå er vel heller ikke pyramide spill ulovlig å være med i, med mindre du er en av bakmennene, som det så fint heter.

Men det problemet løses jo ved å legge serverne til land der slik er lov eller hvor myndighetene ikke kan få tak i deg grunnet ulike ting.

Dersom det er et Pyramidespill (noe det sikkert er) så har jo de gjort en utrolig bra jobb, over 50.000 vewis er ikke gale: http://freeproxy-alo...om.hypestat.com

Fyren som registrerte websiden har vist holdt på med dette før og. Han snakker på samme måte i denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=LjDsx18fhj0

Han har også en Linked profil. Fyren vet ihvertfall litt om reklame siden Rippln er så eksploderende som det er.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hehe, lykke til. ;)

Edit: Ikke prøv det bullshitet jeg postet tidligere, det viser seg at dersom en i det hele tatt skal kunne tjene penger, så må man punge ut 300 USD, så ja, det er et klassisk Pyramidespill. :roll:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Nice.. god kjøler det der :)

Det der Myripple greiene er jo over alt på Facebooken min. Er jo klassisk pyramidespill, gjort helt etter boken. Man betaler litt, og verver noen andre medlemmer, så får man penger av det. Bare lur og fanteri hele greiene :p Er også klassisk at man gir inntrykket av at det er en eksklusiv tjeneste. Har vært borti flere sånne. Er en kompis som ble lurt trill rundt av en slags videotjeneste som selvfølgelig bare var pyramidespill.

Hva driver alle med da? Mye tentamener og slikt, kan jeg tenke meg?

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nice.. god kjøler det der :)

Det der Myripple greiene er jo over alt på Facebooken min. Er jo klassisk pyramidespill, gjort helt etter boken. Man betaler litt, og verver noen andre medlemmer, så får man penger av det. Bare lur og fanteri hele greiene :p Er også klassisk at man gir inntrykket av at det er en eksklusiv tjeneste. Har vært borti flere sånne. Er en kompis som ble lurt trill rundt av en slags videotjeneste som selvfølgelig bare var pyramidespill.

Hva driver alle med da? Mye tentamener og slikt, kan jeg tenke meg?

Jepps. :)

Værtfall her ja. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sitter å leter etter ellegante websider.. Noen som har forslag? Fikk en oppgave på praksisplassen om å finne bra websider, er bare jævlig vanskelig å finne noe jeg liker ved å bla igjennom millionervis av google sider.. xD

*Må være brukervennlig

*Må være enkelt å forstå budskap..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Men, den er vanvitig stor og tung.

Er jo verd det når den er så effektiv. Min klarer liksom 4.5 med 1,235 volt på 75 grader, noe som jeg forsto er veldig bra. Det er nok takket være kjøleren. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...