Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Hvilket "Team" er du med på?

I såfall er det mitt team. ;)

Du spekulerer vell hvorfor jeg valgte akkurat det navnet? Ehm.. For å gjøre en "lang" historie kort så brydde jeg meg ikke så veldig mye om navnet denne gangen. Jeg tenkte på mine 2x skjermkort which equals "team" fordi dem jobber sammen lism og CFX som i CrossfireX.

Så ja, det konkluderer hvorfor jeg heter TeamCFX. Noen som vil være lism? Jk, foreveralone team much. :3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Mange grader da, nå er det bra men til sommeren blir det være hvis det blir trope sommer :green: Digger trope sommer yeah det blir deilig :dremel: da må du mekke cpu da :p

Akkurat 22C som er anbefalt for et datarom. :)

Gidder ikke å luke vinduet, vil ha enda lavere temps. :3

Shiiiit. :ohmy:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hva sa du?

3a5393f8a71ce05538b3e3bf7ce5ff7e.png?1366500471

Jeg bare tuller med deg, eggsann :tease: Fine temperaturer det.

Men så har jo jeg i7 3930K @ 4,5 GHz med en V-Core på 1.35V også da. ;)

Mens du sitter å ruger på en i5 3570K @ 4,5 GHZ med en V-Core på 1.26V elns. Du ser forskjellen og vet at jeg vant. :3

Lenke til kommentar

Satt som gunner i tank en hel runde, meg og han på toppen sammen på ts3, funfun.

Dvs, jeg skøyt ned ett heli helt i starten på runden ut av US main der hvor den høye pipa er ved E, lol.

Var en del folk, men var mye folk hele tiden.

http://battlelog.bat...5761/235134340/

Fikk den rambo dog tagen, så 5 multi kills, alle de 5 er stapp fulle transport helis, alle på Op firestorm, 3 med tank og 2 med heli, som pilot og door gunner i ett anna transport heli, haha, så 75/75 assignments done.

Så nå er alt unlocket og tatt i BF3, så hva skal man gjøre nå, hmm, mitt life mission er jo over, lol.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Men så har jo jeg i7 3930K @ 4,5 GHz med en V-Core på 1.35V også da.

Mens du sitter å ruger på en i5 3570K @ 4,5 GHZ med en V-Core på 1.26V elns. Du ser forskjellen og vet at jeg vant. :3

...men du ser at det bare var tull og at man ikke trenger å ta dette så seriøst, sant? ;)

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

...men du ser at det bare var tull og at man ikke trenger å ta dette så seriøst, sant? ;)

Så lenge du bare lærer deg å svare på fjesboka så. Men ja, jeg er klar over at det var en spøk. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...