WhatWorld Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Hæ? Må absolutt alt komme på Windows marked? Ja, det er noko slikt og sertifiseringar som gjer at Steam ikkje kjem til å ha offisiell support for windows 8, fordi Gabe'n meiner det er ein flopp/katastrofe. Streamen er ikkje der lenger. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Fy, Rally Dakar er noen sjuke greier Vorfor er det syke greier da,? vi mennesker er syke gale mad ikke Rally Dakar da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Ja, det er noko slikt og sertifiseringar som gjer at Steam ikkje kjem til å ha offisiell support for windows 8, fordi Gabe'n meiner det er ein flopp/katastrofe. Streamen er ikkje der lenger. Windows 8 suger men er brukbart. Har det på begge maskinene mine, min backup PC vil sannsynligvis få Win7. :3 God dag folkens! Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Det er då såvidt at det er brukbart, nødløysning, det er det det er... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Hva enn du sier. Er fornøyd jeg så langt, happy camper much. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Windows 8 suger men er brukbart. Har det på begge maskinene mine, min backup PC vil sannsynligvis få Win7. :3 God dag folkens! God dag! Hvorfor suger Windows 8 nå plutselig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 God dag! Hvorfor suger Windows 8 nå plutselig? Blei du sur nå? Fordi jeg klarer ikke å finne frem, like fort og lettvint som jeg gjorde på Win7. Men trossalt så er jeg stortsett fornøyd med Win8. Men igjen, vil ha et lettere og mer systematisk system som finner fram det jeg leter etter. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Windows 8 var et bomkjør av Microsoft... Å gå mot touch ting tang er ikke noe spesielt Vorfor er det syke greier da,? vi mennesker er syke gale mad ikke Rally Dakar da Det jeg mente er at Rally Dakar er litt av et rally, da det går i ørken med motorsykler, ATVer, lastebiler osv. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Windows 8 var et bomkjør av Microsoft... Å gå mot touch ting tang er ikke noe spesielt Det jeg mente er at Rally Dakar er litt av et rally, da det går i ørken med motorsykler, ATVer, lastebiler osv. MOTOR@STORM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Windows 8 var et bomkjør av Microsoft... Å gå mot touch ting tang er ikke noe spesielt Mhmm. Håper Windows Blue blir bedre, aka. numbah nine. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Det gjør meg ikke så mye om de heller mot touch interface, bare se på FB, de har fucket opp det meste nå, uansett, det er helt greit med touch greier så lenge man kunne hatt valget om å slå slike ting helt av, så man fikk en ala w7 versjon, men da kunne man jo bare brukt w7 så en måte er det vel litt bortkasta, men w8 er jo litt bedre i spill sammenheng egentlig, bare dumt at man må igjennom market med tanke på spill som sagt før. Ikke det at jeg skjønner den store windows motstanden, men er vel bare jeg som har tungt for å skjønne noe. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Blei du sur nå? Fordi jeg klarer ikke å finne frem, like fort og lettvint som jeg gjorde på Win7. Men trossalt så er jeg stortsett fornøyd med Win8. Men igjen, vil ha et lettere og mer systematisk system som finner fram det jeg leter etter. Nei, jeg ble ikke sur, men hvorfor kjøpte du i det hele tatt Windows 8 hvis du synes det suger? Du prøvde det jo lenge før du kjøpte det til den nye PCen din… du var jo tilbake på Windows 7 en stund rett før du bygde den nye. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Mhmm. Håper Windows Blue blir bedre, aka. numbah nine. Du vet at det bare er en oppdatering av Windows 8 nesten… de får kanskje tilbake startmenyen, ikke at jeg bryr meg, trives godt uten… Endret 20. april 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) God morgen. Ja, det er noko slikt og sertifiseringar som gjer at Steam ikkje kjem til å ha offisiell support for windows 8, fordi Gabe'n meiner det er ein flopp/katastrofe. Streamen er ikkje der lenger. Ok. Streamen er der ikke da aksjonen er ferdig. Endret 20. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Nei, jeg ble ikke sur, men hvorfor kjøpte du i det hele tatt Windows 8 hvis du synes det suger? Du prøvde det jo lenge før du kjøpte det til den nye PCen din… du var jo tilbake på Windows 7 en stund rett før du bygde den nye. Hvorfor gå tilbake en gen når man kan få den nyeste? Lol, kjøper ikke Win7 når man kan få nyere men værre windows. Du vet at det bare er en oppdatering av Windows 8 nesten… de får kanskje tilbake startmenyen, ikke at jeg bryr meg, trives godt uten… Metro funker fint men har ikke noe systematisk. Å søke på ting som egentlig burde ha dukket opp gir ingen mening. Søkte på "backup" og det kom opp med en gang i Win7. Prøvde på Win8, fant ikke en dritt. Jeg mener det burde hete det samme. Herlig gitt med en hårklipp! Litt John Reese sveis nå. :3 Endret 20. april 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Praise lord Gaben! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Praise lord Gaben! XD Endret 20. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Hvorfor gå tilbake en gen når man kan få den nyeste? Lol, kjøper ikke Win7 når man kan få nyere men værre windows. Hva? Det gir jo absolutt ingen mening? Skulle ikke du ha Windows 7 på den nye PCen du skal kjøpe da? Metro funker fint men har ikke noe systematisk. Å søke på ting som egentlig burde ha dukket opp gir ingen mening. Søkte på "backup" og det kom opp med en gang i Win7. Prøvde på Win8, fant ikke en dritt. Jeg mener det burde hete det samme. Hmm... det er noen ting med søk i Win 8 som er litt balete, men søk på Window 7 er jævli' treigt, windows 8 er mye raskere på søk og da synes jeg det blir fort mye bedre å bruke det... Endret 20. april 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Gleder meg til å se hvordan grafikken er på AC3 compared to PS3 lism. :3 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Syns de burde komme tilbake med den klassiske start menyen som var i XP og Vista, den i w7 suger hardt, men man må bruke den, med mindre man gidder å styre med diverse skins eller hva det heter, noe jeg ikke har tenkt å bruke tid på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå