Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva dere klager over, har aldri brukt PC på verken tentamen eller eksamen, verken på ungdomskolen eller vgs, var så vidt vi brukte en PC på ungdomskolen utenom i 10nde klasse da vi hadde 1 time excel i uka.

Det å skrive noen få ting for hånd burde ikke være noe ekstremt stort problem.

Men folk blir jo sløvere og sløvere så penn og papir er jo på vei ut, til en strengt tatt større kostnad, skjønn det den som vil.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sett 1 episode av Hemlock Grove no, kan ikkje sei at det verkar så dårleg, men ikkje spessielt mykje som skjer i fyrste episode heller... verkar som serien brukar litt tid på å kome igang, men det gjorde jo House Of Cards og...

Hehe. Husker når jeg også begynte å se på House of Cards. Da ble jeg hekta etter første episode... Jeg er en politikk nerd, og er veldig interessert i hvordan det politiske systemet fungerer i virkeligheten, for det man ser på TV er ikke alltid det som er reelt. Jeg føler at House of Cards skildret det veldig bra!

Har ingen planer om å se Hemlock Grove, da det ikke ser ut til å være noe for meg, den har også fått en dårlig anmeldelse, så ingen planer ennå ihvertfall.

Brydde meg aldri med å setje i meir ram i min, oppstod så mange problem til alle tider, til slutt gadd eg rett og slett ikkje levere den inn til reperasjon...

Etter det, så oppstod det all slags feil med både vista og 7, så prøvde meg på Linux (rundt då eg byrja å få interesse for Linux...) så byrja disken å få dårlege sektorar, vifta byrja å fuske, samme med cdrommen og tastar slutta å verka, og når eg dreiv å konfigurerte rutere, så var eg så smart å klapse saman lokket og gløymde at det låg to skruer på tastaturet... så nå ligg den inne i boden på rommet her ein plass... :)

Ungdomskulen ja, nei tentamen hadde me ikkje moglegheit til å ta på PC, og hadde vel ikkje anna enn eit datarom med stasjonære pc'ar som hadde windows 2000 og nokre XP...

Hehe. ;)

Skjønner ikke hva dere klager over, har aldri brukt PC på verken tentamen eller eksamen, verken på ungdomskolen eller vgs, var så vidt vi brukte en PC på ungdomskolen utenom i 10nde klasse da vi hadde 1 time excel i uka.

Det å skrive noen få ting for hånd burde ikke være noe ekstremt stort problem.

Men folk blir jo sløvere og sløvere så penn og papir er jo på vei ut, til en strengt tatt større kostnad, skjønn det den som vil.

Helt enig, forstår heller ikke hva det er å klage over.. :hmm:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Windows finner ikke CD-ROM, wut to do?

Setje inn cd/dvd-rom.

Gå inn i Device manager og avinnstallere driver og la windows finne drivar sjølv for cd-rommen.

Nei, det hadde jo vore greit å kunne skrive tentamen og prøvar på pc, men har fungert fin fint i alle tider med å ta det på papir...

No rettar jo word orda for deg, slepp å slå opp i ordliste og excel reknar ut mattestykkene for deg... slepp å rekne ut i hovudet eller bruka kalkulator...

Hehe. Husker når jeg også begynte å se på House of Cards. Da ble jeg hekta etter første episode... Jeg er en politikk nerd, og er veldig interessert i hvordan det politiske systemet fungerer i virkeligheten, for det man ser på TV er ikke alltid det som er reelt. Jeg føler at House of Cards skildret det veldig bra!

Har ingen planer om å se Hemlock Grove, da det ikke ser ut til å være noe for meg, den har også fått en dårlig anmeldelse, så ingen planer ennå ihvertfall.

Nei, alt som vert formidla via slike kilder tar eg med ei god klype salt...

Stolar ikkje på anmeldelsar... altfor mykje påvirkningar av seriar anmeldar har sett tidlegare, kva konsept den personen likar, om den har noko imot den og den skodespelaren osv osv.

Nei, då tek eg heller og ser litt for meg sjølv, og utfrå det bestemmer eg meg for å sjå vidare eller ikkje.

Og i og med at serien kom ut idag, så er det ingen som har hatt tid til å sjå heile serien, og er kanskje berre basert på 1 og andre episode.

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

When I see you, girl you turn my head, you make me dizzy

I get a good vibration

When I look into your big blue eyes, I start to quiver and shake

I get a strange sensation

When you walk by me you strut around, you make me crazy, I get no relaxation

Talk to me, talk to me, all I want is a little conversation

Talk to me, talk to me, all I want is a little conversation, talk to me

People tell me that you run around and that you're no good

You got a bad reputation

I don't care what all the people say, you know they talk too much

It's a fascination

All I wanna do is talk to you and maybe go out, and form some kind of relation

So talk to me, talk to me, all I want is a little conversation

Talk to me, talk to me, talk to me, talk to me - why don't you

Talk to me - c'mon and talk to me

I just wanna talk to you

Girl I wish you knew the way I felt, you think I'm silly, that it's infatuation

So we better get together soon, because I need you girl

I can't stand the frustration, so

Talk to me, talk to me, talk to me, talk to me - why don't you

Talk to me - c'mon and talk to me

Talk to me, talk to me, talk to me - I just wanna talk to you

Lenke til kommentar

Det lovar bra, vil ikkje tru du kjem til å lengte tilbake til Windows :)

Steam katalogen for Linux vert no berre større og større, og håpar at CS:GO vert ein tittel i den katalogen om ikkje altfor lenge...

Det er jo planen at alle spela skal eksistere til Linux, i og med at valve satsar på Linux istaden for Windows no :)

Takk Microsoft for å innføre at nesten alle spel må inn i Windows market!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det lovar bra, vil ikkje tru du kjem til å lengte tilbake til Windows :)

Steam katalogen for Linux vert no berre større og større, og håpar at CS:GO vert ein tittel i den katalogen om ikkje altfor lenge...

Det er jo planen at alle spela skal eksistere til Linux, i og med at valve satsar på Linux istaden for Windows no :)

Takk Microsoft for å innføre at nesten alle spel må inn i Windows market!

Hæ? Må absolutt alt komme på Windows marked?

Forresten, dere som følger med på situasjonene med den ene jævlen som forsatt er i livet, følg med på denne feeden som sender direkte fra Watertown.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Må nok snart ta kvelden her gitt. Stå opp litt "småtidlig" for å få gang på FF13. :3

Grafikken er fantastisk til å være konsoll og story'en er rørende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...