Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Har tenkt til og røpe hva logitech Høytalerene jeg har kjøpt da og den bassen jeg har kjøpt. Røpe det til beste kameraten min, men jeg har tullet med han litt ha ha. Nei jeg venter litt til i morgen litt mere moro da kan kødde litt til mere med han da ha ha :tease: :tease: :tease: :tease: :tease::green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Tar kvelden, folkens!

Engelsk tentamen i morgen, blir digg å være hjemme rundt kl 11. Person of Interest marathon! :D

Lenke til kommentar

Du må passe deg for hunder som er ute etter bein

Best å holde seg unna , gå alene.....

Bort fra siklende hunder på jakt etter bein.....

Verst om natten . Nå beinene kryr

Som kåte katter - i sitt eventyr

Elsker om natten - dør når det gryr

(harde fakta - ville elskovsdyr).

Ha aldri døra på gløtt , ikke slipp dem inn i ditt hus

Selv om de ber så søtt kan de gi deg lus.....

Hundene slikker så bløtt , som kattepus.....

Gi dem aldri noe mat , ikke engang et bein

Da blir de fete og late , vil ikke vaske seg rene.....

For de er bare hunder på jakt etter bein.....

http://www.darklyrics.com/lyrics/tnt/tnt.html

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Tar kvelden, folkens!

Engelsk tentamen i morgen, blir digg å være hjemme rundt kl 11. Person of Interest marathon! :D

Får dere gå så tidlig? Uansett, hvorfor gå så tidlig? Hvorfor ikke sitte noen timer lengre og forbedre og bruke mer tid på teksten slik at du får en god karakter?

Lenke til kommentar

Neeei?

Man slår av akselerasjon, setter den på hakk nr 6 under "mouse settings" og skrur DPIen på til runddt 1800-2k. Så begynner man og justerer seg derifra.

Setter du den over 6 hakk i windows vil det bli lagt til pizler, og ikke akkurat bygger muscle memory...

Noe mer blir bare for sensitivt...

Også må man kjøre en reg tweak jeg ikke aner hva gjør :p

http://donewmouseacc...ration-fix.html

Feil igjen :)

DPI'en står på 8400 om musa støttar det ;)

Då er Hemlock Grove kome ut på Netflix, blir å sjå iallefall 1 eller to episodar for å sjå om eg likar det i helga då :)

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Hemlock Grove kome ut på Netflix, blir å sjå iallefall 1 eller to episodar for å sjå om eg likar det i helga då :)

Du får si ifra om serien er bra, har selv begynt å se Hannibal, men er litt skeptisk til boken i serie form..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Får dere gå så tidlig? Uansett, hvorfor gå så tidlig? Hvorfor ikke sitte noen timer lengre og forbedre og bruke mer tid på teksten slik at du får en god karakter?

Gikk 11.30 pga. PC'ene på skolen er ræva. Tok meg evigheter for å komme i gang pga. dem var så treige med å finne PC'er. Jaja, håper virkelig på 5'er. Skrev veldig mye, tok inn Person of Interest i siste oppg. ettersom at det var veldig relevant til spm. Skrev bare rundt 1-2 sider... :whistle:

God forresten!

Lenke til kommentar

Du får si ifra om serien er bra, har selv begynt å se Hannibal, men er litt skeptisk til boken i serie form..

Ser hannibal eg og, men det er jo litt forvirrande med tanke på at eg har sett eindel med dei forskjellige skodespelarane i forskjellige rollar, har ikkje lest boka sjølv...

Jau, det skal eg, er litt skeptisk til dette varulv greiene, då eg ikkje er så fan av slikt...

Ser fram til neste sesong :D

http://youtu.be/dy6u5rXqN5o

Likte ikkje Rouge, Rectify og heller ikkje Defiance, sistnevnte følte eg vart litt lik på game of thrones, men med "Aliens" istaden for "Viking"-"stuff", og veldig langdryg.

The Americans vart berre dårlegare og dårlegare for kvar episode som kom...

Men Orphan Black var bra :)Cult var heilt grei, ikkje ein "must watch", men underhaldande å sjå med nokså bra skodespel :)

The Following og Banshee er og overraskande gode til å væra nye seriar... ellers er det meste nytt dårleg.

Endret av WhatWorld
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tar kvelden, folkens!

Klasse går du i da?? :)

Er enig med deg der :green:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ser hannibal eg og, men det er jo litt forvirrande med tanke på at eg har sett eindel med dei forskjellige skodespelarane i forskjellige rollar, har ikkje lest boka sjølv...

Jau, det skal eg, er litt skeptisk til dette varulv greiene, då eg ikkje er så fan av slikt...

Ser fram til neste sesong :D

Likte ikkje Rouge, Rectify og heller ikkje Defiance, sistnevnte følte eg vart litt lik på game of thrones, men med "Aliens" istaden for "Viking"-"stuff", og veldig langdryg.

The Americans vart berre dårlegare og dårlegare for kvar episode som kom...

Men Orphan Black var bra :)Cult var heilt grei, ikkje ein "must watch", men underhaldande å sjå med nokså bra skodespel :)

The Following og Banshee er og overraskande gode til å væra nye seriar... ellers er det meste nytt dårleg.

Dexter er en vanvittig bra serie. Jeg husker ikke hvor jeg har kommet i serie, så jeg har lat være å forsette å se den, men har planer om å begynne å se det igjen når alle sesongene er på Netflix.

Lenke til kommentar

WhatWorld: Mange gode serier som slutter dette året. Dexter og Breaking Bad f. eks.

Sistnevnte er en av mine favoritter. Har du sett på det?

Syns Hemlock Grove ser ganske kult ut. Skal definitivt se et par episoder av det iløpet av helga.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror jeg begynner å like Hannibal. Det er så typisk meg å forhåndsdømme serier når jeg ikke har sett dem. Akkurat det samme som når jeg begynte å se Breaking Bad, må bli vant til serien, rare meg..

Er det noen andre som har lignende problemer med G35 her? Når det er høye toner så lager det en lyd som er veldig irriterende, som fyren på dette forumet skriver om: http://forums.logitech.com/t5/Headphones-Headsets-Microphones/Logitech-G35-Crackling-Sound/td-p/387378

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Fy faen tungt det Logitech greiene var 17 kilo og et herk og sette opp da, :p først ikke lyd :realmad: og etter på fikk jeg det til. :green: Må sette bassen lengre fra meg har den ved beina mine bassen da ok fra beina men reiser jeg meg opp da er det trøkk i bassen :roll::love::wallbash: da. nei var ikke så vanskelig sette opp da bare litt strekk og bøy opp å ned med 5 ledninger da :innocent::thumbup: :thumbup:

Lenke til kommentar

Feil igjen :)

DPI'en står på 8400 om musa støttar det ;)

Da må du nok utdype, for jeg forstår ikke hva du mener? Så lenge du setter musa på maks i windows blir det lagt til pixler. Det er jo et faktum.

Derimot, om du skrur opp DPIen i programvaren til musa blir det noe annet. :)

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

WhatWorld: Mange gode serier som slutter dette året. Dexter og Breaking Bad f. eks.

Sistnevnte er en av mine favoritter. Har du sett på det?

Syns Hemlock Grove ser ganske kult ut. Skal definitivt se et par episoder av det iløpet av helga.

Ja, det er så... og særs få gode nye seriar som byrjar, det meste av idé'ar er allerede oppbrukt...

Er vel ca. halvvegs i sesong 2 på Breaking Bad, men mange episodar som tar lang tid før dei kjem til "plottet"... Følar at mesteparten av sesong 2 var krangling familien imellom...

Så har tatt ein liten pause der... Det er ein bra serie, men ikkje den type serie at eg klarar å sjå Sesong etter Sesong...

Såg eit lite klipp som viste når ein fyr utførte forvandlingen av seg sjølv til varulv, så då verka det ikkje så bra... men gjev som oftast seriar 1 eller 2 episodar for å sjå om det er bra...

TMU: Er ikkje så rart det, nokre seriar er slik for folk... men Dexter kom eg rett inn i :) Både Yvonne Strahowski og Julie Benz er bra valg :love:

@JKN: Ja er eindel ledningar og innstillingar på anlegget...

Eg brukte ganske lang tid på å stille på innstillingar på anlegg og på Dolby Softwaret før eg var fornøgd med lyden :)

Lenke til kommentar

Ja, det er så... og særs få gode nye seriar som byrjar, det meste av idé'ar er allerede oppbrukt...

Er vel ca. halvvegs i sesong 2 på Breaking Bad, men mange episodar som tar lang tid før dei kjem til "plottet"... Følar at mesteparten av sesong 2 var krangling familien imellom...

Så har tatt ein liten pause der... Det er ein bra serie, men ikkje den type serie at eg klarar å sjå Sesong etter Sesong...

Såg eit lite klipp som viste når ein fyr utførte forvandlingen av seg sjølv til varulv, så då verka det ikkje så bra... men gjev som oftast seriar 1 eller 2 episodar for å sjå om det er bra...

TMU: Er ikkje så rart det, nokre seriar er slik for folk... men Dexter kom eg rett inn i :) Både Yvonne Strahowski og Julie Benz er bra valg :love:

@JKN: Ja er eindel ledningar og innstillingar på anlegget...

Eg brukte ganske lang tid på å stille på innstillingar på anlegg og på Dolby Softwaret før eg var fornøgd med lyden :)

Jeg kan bare bruke rca utgang foreløpig da, for pc har bare hodetelefon utgang på pc. Så jeg bruker note2 like godt :green: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...