Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sett full sense i windows og på softwaret til musa og så justerer du heller slik som ønsket i CS... berre prøv å venn deg til veldig høg sense, du blir vandt til det...

Neeei?

Man slår av akselerasjon, setter den på hakk nr 6 under "mouse settings" og skrur DPIen på til runddt 1800-2k. Så begynner man og justerer seg derifra.

Setter du den over 6 hakk i windows vil det bli lagt til pizler, og ikke akkurat bygger muscle memory...

Noe mer blir bare for sensitivt...

Også må man kjøre en reg tweak jeg ikke aner hva gjør :p

http://donewmouseaccel.blogspot.no/2010/03/markc-windows-7-mouse-acceleration-fix.html

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Lol, du må kunne tåle en liten rettingz.

Lol, du må kunne tåle en liten retting*. :)

Nei, hvis noen blir irritert over noe, så holder det med at man sier ifra.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Ehm... det var jo egentlig ikke feil da... mer rett det Mighty sa... "skal nok få se den og" som i; "Skal nok få sett den serien også" ikke "jeg skal nok få se det serien også" ... :nei:

:)

Tror det er hva vi kaller "EPIC FAIL". Han vet jo at jeg har litt rettskriving problemer, så da bør han forstå istedenfor å rette på meg, slik skal jeg gjøre selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Gosh... Jeg har aldri noe problemer med å tyde hva mighty skriver, Har heller ikke opplevd å blitt noe særlig korrigert, selvom jeg er en av de som skriver dårligst her... Lite å gjøre idag gutter?

Bra å høre! Jepp, game, game game! :D (altså "lite å gjøre per definisjon.. )

Tror musen min har hjulpet mye: https://www.dropbox.com/s/5uq27ctwj9dmj05/2013-04-18_00001.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412
Lol, du må kunne tåle en liten retting*. :) Nei, hvis noen blir irritert over noe, så holder det med at man sier ifra.

K da. :(

Selvfølgelig, stopp er stopp! Det er værtfall noe av det man lærer på barneskolen.

Men men, glad du "skriver" i fra.

:) Tror det er hva vi kaller "EPIC FAIL". Han vet jo at jeg har litt rettskriving problemer, så da bør han forstå istedenfor å rette på meg, slik skal jeg gjøre selv.

Og hvorfor har du ikke fortalt meg dette? Trodde du jeg var klar over det? Dette visste jeg faktisk ikke...?Jeg var klar over at du var litt dårlig på engelsk uttale da men.. No offence lism.

Gosh... Jeg har aldri noe problemer med å tyde hva mighty skriver, Har heller ikke opplevd å blitt noe særlig korrigert, selvom jeg er en av de som skriver dårligst her... Lite å gjøre idag gutter?

Hei Sindre <3

Ja, har lite å gjøre for tiden. Ingen lekser + aner ikke hva jeg skal spille. Jeg vil ha "mancaven" min nå! :3

Er ikke ofte jeg korrigerer, ikke gå helt amok på meg. :dremel:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Trodde du jeg var klar over det? Dette visste jeg faktisk ikke...?

Er ganske sikker på at jeg har fortalt deg det tidligere, er bl.a derfor jeg går i det man kaller "særskilt" eller "spesial undervisning".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det har du fortalt meg men visste ikke at det hadde noe med skrivingen din å gjøre. Men men, korrektingen var bare en veldig dårlig og tørr spøk. No hard feelings.

Trodde det var for andre ting som ikke trengs å nevne her dersom man ikke ønsker det.

@ChillZonE

Svar meg på Skype da, kompis. :3

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Det har du fortalt meg men visste ikke at det hadde noe med skrivingen din å gjøre. Men men, korrektingen var bare en veldig dårlig og tørr spøk. No hard feelings. Trodde det var for andre ting som ikke trengs å nevne her dersom man ikke ønsker det.

Vel, jeg har lese- og skrive vansker, også tror jeg at jeg har Asperger syndromet (har ennå ikke fått svar om jeg har det eller ikke, de som "diagnoserer" meg er litt trege i prosessen). Har null problem med å fortelle andre hvem jeg er. ;)

Edit:

DIGG!!!

http://p3.no/filmpolitiet/2013/04/hannibal-s01/

Noen som har merket at det er noe galt med forumet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...